Eens...en dan m.n Dido, vraag me af wat maakt dat ik nog naar haar kan luisteren...zelfkastijdingquote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na gisteren mag Tanja van mij nog even blijven. Er zijn een aantal figuren die het kijken naar de streams bijna ondraaglijk maken en die mogen er eerder uit.
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roelquote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na gisteren mag Tanja van mij nog even blijven. Er zijn een aantal figuren die het kijken naar de streams bijna ondraaglijk maken en die mogen er eerder uit.
Alleen toen hij dronken was. Dat doet hij anders niet. Geef Dido een dag en ze slijmt hem weer naar de bek.quote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef sannuh het volgende:
roel is ook stom bezig hoor... hij loopt als een hondje achter dido aan
Ja het is zo'n vieze hoer.quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen toen hij dronken was. Dat doet hij anders niet. Geef Dido een dag en ze slijmt hem weer naar de bek.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid zou dat echt niet leuk vinden, ze heeft al gezegd ongeveer verliefd op Menno te zijn. En zat 2 dagen geleden heel hard te roepen dat ze Menno niet wou blokkeren als hij bij andere wou zitten. Maar ondertussen droop het er vanaf dat ze het niet leuk zou vinden.
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roel
Tanja had bij mij ook alles verspeeld, maar gisteren won ze in rap tempo punten. (om er tijdens het gesprek met Ralph weer een aantal te verliezen trouwens.)quote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!
diep van binnen baalt ze wel...quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Pinball het volgende:
Dido is er helemaal klaar mee. Maar ze praat alleen maar over Roel.
Ik begin haar fysieke pijn toe te wensen
Ze zit er wel mee, maar dat weet ze nog niet,quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Pinball het volgende:
Dido is er helemaal klaar mee. Maar ze praat alleen maar over Roel.
Ik begin haar fysieke pijn toe te wensen
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roel
Dat heb ik een beetje gemist, dus dat is er bij mij niet zo ingeslagenquote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!
Goedemorgen Gertquote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is zo'n vieze hoer.
Doot moed ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |