Hoe lang geleden zijn ze begonnen met drinken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef MissX het volgende:
[..]
mja op zich valt het wel mee, er gaan 6 glazen uit een fles. Er zijn er 10 die drinken. Dan heb je al meer als 1,5 fles als iedereen 1 glaasje heeft gehad.
Ongeveer 1 minuut nadat de boodschappen binnen warenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang geleden zijn ze begonnen met drinken?
Ik probeer ff na te gaan hóe snel ze zijn met drinken, kan ik uitrekenen hoe laat het leuk gaat worden....quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ongeveer 1 minuut nadat de boodschappen binnen warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik eerder in saté saus met kroepoek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:56 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg ook zin in nasi.
laat het ff weten wanneer je het uitgerekend hebtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik probeer ff na te gaan hóe snel ze zijn met drinken, kan ik uitrekenen hoe laat het leuk gaat worden....
jaa lekker!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eerder in saté saus met kroepoek.
ik denk dat het dit keer toch aan jou ligt hoor... hier is geen probleemquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef lillymoon het volgende:
Ik heb grote problemen met geluid en beeld op Talpa het zal eens niet
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef teun911 het volgende:
grrrr, dat sneaky lachje van die dido steeds
krijg er koppijn vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar kan je nog meer de streams bekijken dan op http://www.talpa.tv/big-brother/live.html
Die van mij loopt daar staads vast.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop