Ik kan hem nu niet editen, maar vind het wel een goede.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef qu63 het volgende:
weer een regel toegevoegd Alicey..
De laatste regel is nieuw..
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
Net in #fok:
<Spuitpik> welke leuke meid is in voor een geil gesprek
<Reya> Ik wel.
<Reya> Maar ik hou alleen van masochistische mannen
<Spuitpik> ik spuit je helemaal onder
<Reya> Dat is niet masochistisch
totdat je een afspraakje met ze hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Altijd leuk, mensen op IRC die denken dat je vrouw bent![]()
Ik dacht het al, je was niet on-line en ik dacht al dat je vandaag aan het werk zou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag écht hard gewerkt met mijn studiegenoot. Opdrachten bijna af.
Heel veel sterkte, Qu...
dank je luupquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag écht hard gewerkt met mijn studiegenoot. Opdrachten bijna af.
Heel veel sterkte, Qu...
Nouja, er kwam toch ook al zo'n image in de LFC voorbij? Je hebt gewoon een verwijfde username.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Altijd leuk, mensen op IRC die denken dat je vrouw bent![]()
Ja, zo heel af en toe moet er gewerkt worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht het al, je was niet on-line en ik dacht al dat je vandaag aan het werk zou zijn.
True.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zo heel af en toe moet er gewerkt worden.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik geloof zowaar dat TheMassive en ik het nog goedmaken.
nogmaals dankquote:
Daar word ik dan toch blij van. Ik heb zo'n pesthekel aan 'ruzie', zelfs als het online ruzie is met een volslagen onbekende. Ik hou gewoon niet van dat nare gedoe.quote:
Ik houd er ook niet van. Jij laat je echter vaak wel flink meeslepen, ik denk dat het voor jou daarom wel iets vervelender aankomt..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar word ik dan toch blij van. Ik heb zo'n pesthekel aan 'ruzie', zelfs als het online ruzie is met een volslagen onbekende. Ik hou gewoon niet van dat nare gedoe.
Ja, ik voel me dan persoonlijk aangevallen. Misschien gek, maar ik denk dat ook dat weer te maken heeft met de pesterijen van vroeger. Mijn trauma's manifesteren zich op Fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Ik houd er ook niet van. Jij laat je echter vaak wel flink meeslepen, ik denk dat het voor jou daarom wel iets vervelender aankomt..
Ik vind dat op zich helemaal niet zo gek hoor. Je verleden kan, ook al weet je rationeel dat het verleden tijd is en niet meer nu of toekomst, behoorlijk meespelen, en kan best zorgen dat je je persoonlijk aangevallen voelt terwijl er rationeel gezien geen reden voor is. Ik ken dat maar al te goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik voel me dan persoonlijk aangevallen. Misschien gek, maar ik denk dat ook dat weer te maken heeft met de pesterijen van vroeger. Mijn trauma's manifesteren zich op Fok!
en weet je ook wat er staat?quote:
Ik heb hetzelfde wel een beetje, hoor. Ik zeg dingen (grotendeels onbedoeld) vaak op zo'n manier dat mensen zich aangevallen of beledigd voelen. Maar ik bedoel dingen maar heel zelden persoonlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:46 schreef Reya het volgende:
Bij mij is het nog vreemder...ik kan absoluut niet tegen ruzie, maar ik weet werkelijk overal waar ik kom ruzie te maken...
Bij mijzelf valt dat eigenlijk mee. Soms eigenlijk best gek, want soms zeg ik bewust dingen ook op een best harde en confronterende manier. Misschien doe ik dat onbewust echter alleen bij mensen van wie ik weet dat ze begrijpen wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wel een beetje, hoor. Ik zeg dingen (grotendeels onbedoeld) vaak op zo'n manier dat mensen zich aangevallen of beledigd voelen. Maar ik bedoel dingen maar heel zelden persoonlijk.
Vergilius!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:46 schreef qu63 het volgende:
en weet je ook wat er staat?
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Exigui numero, sed bello vivida virtus.
Ik heb ze verjaagd met een legioen, maar voor de oorlog levende dingen moed.
Ik moet mijn Latijn weer eens opfrissen.
henquote:Op maandag 6 juni 2005 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.
LOL Ik had een zeer vrije vertaling. Ik volg de echte vertaling ook niet volledig.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:53 schreef qu63 het volgende:
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.
quote:
daarom leerde jij Latijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vagina, penis, anus, coïtus est sanus.
Toen ik op het gymnasium zat, was ik best een onschuldig meisje, hoor. Al heb ik wel een keer een jongen uit de zesde dronken gevoerd om mijn gang met hem te kunnen gaan.quote:
Ik ook maar 1 jaar latijn gehad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:02 schreef Bensel het volgende:
hehe. 1 jar latijn gehad.. en ik kna nou niet zeggen da me daar veel van bij is gebleven.. na een tijdje deed ik er echt niks meer voor. (kwam ook door de lerares die het nodig vond om ELK verhaaltje te gaan VOORLEZEN, op een extreem LANGZAME manier, en dat terwijl we een blok uur latijn hadden, op dinsdag morgen, in het tekenlokaal, waar we op krukjes moesten zitten.. er zijn letterlijk mensen daar in slaap gevallen, en dat was heel bijzonder in die klas..
Zie je wel, niks onschuldig! De zonde begint bij de gedachte.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen ik op het gymnasium zat, was ik best een onschuldig meisje, hoor. Al heb ik wel een keer een jongen uit de zesde dronken gevoerd om mijn gang met hem te kunnen gaan.![]()
Pf, dan komt het nooit meer goed met mij. En met al die gristenen ook niet, want die hebben heus ook ranzige gedachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Zie je wel, niks onschuldig! De zonde begint bij de gedachte.
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pf, dan komt het nooit meer goed met mij. En met al die gristenen ook niet, want die hebben heus ook ranzige gedachten.
Het gaat de streng-christenen ook niet om de waarheid, maar enkel om de waarheid die naar buiten komtquote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.
Niet bij alle meisjes is dat nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Lol, iik heb nog nooit eraan gedacht om een meisje dronken te voeren m mijn gang te kunnen gaan.
Dat is goed te merken inderdaad ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat de streng-christenen ook niet om de waarheid, maar enkel om de waarheid die naar buiten komt
Zo verdorven was ik dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Lol, iik heb nog nooit eraan gedacht om een meisje dronken te voeren m mijn gang te kunnen gaan.
Uiteraardquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Ik moet nou trouwens extra vaak posten om m'n nieuwe icon te showen
Dat stemt me dan weer enigszins gerust.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo verdorven was ik dus.Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik smoorverliefd was en alleen maar wat met hem gezoend heb toen zijn weerstand eenmaal gebroken was.
Ik zou dat gráág onderzoeken!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.
Nou ja, de liefde is in ieder geval mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo verdorven was ik dus.Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik smoorverliefd was en alleen maar wat met hem gezoend heb toen zijn weerstand eenmaal gebroken was.
Bidden kan weinig kwaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat er aardig voor je gebeden zal worden wanneer je dat voorstelt aan een christen.
Een iets te echte holbewoner dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik werd wel meteen gestraft. Hij bleek een enorme bos haar op zijn rug te hebben.
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.quote:
Nee, feitelijk was het een enorme nerd. Achteraf gezien snap ik niet echt wat ik in hem zag. Hij was waarschijnlijk erg intelligent.quote:
Het kan altijd slechter, zo blijkt maar weer.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.
Ik ben weer eens flink bezig mijn reputatie nog dieper te laten zinken.
Ach ja, iedereen heeft zo zijn/haar mindere momenten uit het verledenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.
Ik ben weer eens flink bezig mijn reputatie nog dieper te laten zinken.
Dat je intelligente mannen zoekt is van alle tijden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, feitelijk was het een enorme nerd. Achteraf gezien snap ik niet echt wat ik in hem zag. Hij was waarschijnlijk erg intelligent.
Ja. Ik ben echt anders nu. Maar dat geloven jullie toch niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Reya het volgende:
Ach ja, iedereen heeft zo zijn/haar mindere momenten uit het verleden![]()
Je lijkt nu nog veel erger.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt anders nu. Maar dat geloven jullie toch niet.![]()
Ja, denk het wel. Al was mijn jeugdvriendje (tot m'n 12de ofzo) bepaald geen groot licht. En nu issie aan de coke.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Dat je intelligente mannen zoekt is van alle tijden?
Ik zal maar niet beginnen over verlegen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Bensel het volgende:
Ik ben trouwens niet iemand die vrij snel zoent.. Ik ben eigenlijk vrij verlegen, en soms denk ik dat ik iets eerder actie had moeten ondernemen. Ik heb door onervarenheid @ verleiden m'n eerste liefde verknald, maar langzamerhand komt er verbetering in m'n versierkunsten (denk ik)
Die coke zal hem vast niet helpen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Al was mijn jeugdvriendje (tot m'n 12de ofzo) bepaald geen groot licht. En nu issie aan de coke.
Ik had wel een leuke leraar Latijn/Grieks... vond ik zelfquote:Op maandag 6 juni 2005 14:02 schreef Bensel het volgende:
hehe. 1 jar latijn gehad.. en ik kna nou niet zeggen da me daar veel van bij is gebleven.. na een tijdje deed ik er echt niks meer voor. (kwam ook door de lerares die het nodig vond om ELK verhaaltje te gaan VOORLEZEN, op een extreem LANGZAME manier, en dat terwijl we een blok uur latijn hadden, op dinsdag morgen, in het tekenlokaal, waar we op krukjes moesten zitten.. er zijn letterlijk mensen daar in slaap gevallen, en dat was heel bijzonder in die klas..
Ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al jaren geen mannen dronken gevoerd om ze te kunnen nemen.
zij voerden jou dronken?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al jaren geen mannen dronken gevoerd om ze te kunnen nemen.
ik las het net ff verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Bensel het volgende:
De laatste tijd durf ik iets sneller een hand om een meisje te slaan ed, dat durfde ik eerst helemaaaaal niet..
Ik ben zelf in het algemeen ook erg terughoudend met lichamelijk contact. Waarom weet ik eigenlijk niet..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Bensel het volgende:
De laatste tijd durf ik iets sneller een hand om een meisje te slaan ed, dat durfde ik eerst helemaaaaal niet..
Is juist die eerste stap nemen dan niet om je onzekerheid buiten spel te zetten?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, met zoenen ben ik juist best wel brutaal. Als ik zeker van mijn zaak ben (=zeker weet dat ik niet zal worden afgewezen), dan spring ik er gewoon bovenop.Tot nu toe was ik bij al mijn vriendjes degene die als eerste het initiatief nam. Terwijl ik op dat gebied toch best onzeker ben soms...
Ook niets mis mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik las het net ff verkeerd
dacht dat je nu sneller een meisje wilde slaan
Je gaat de oren van mijn kop kletsen op de meet?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik ben verlegen zolang de rest heel erg assertief is. Maar normaal gezien ben ik - behalve bij een vijandelijke sfeer - vrij spraakzaam, en zeker als de gesprekspartner zelf vrij verlegen is.
Tja, kweenie. Ik houd niet van dat gedraal. Als het me te lang duurt, dan ga ik er gewoon maar voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Is juist die eerste stap nemen dan niet om je onzekerheid buiten spel te zetten?
Is inderdaad vaak zo.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, met zoenen ben ik juist best wel brutaal. Als ik zeker van mijn zaak ben (=zeker weet dat ik niet zal worden afgewezen), dan spring ik er gewoon bovenop.Tot nu toe was ik bij al mijn vriendjes degene die als eerste het initiatief nam. Terwijl ik op dat gebied toch best onzeker ben soms...
Mja, dat heb ik ook wel, dat als er een verlegen meid is, ik er vrij snel toch wel tegen aan lul (nee, niet op die manier)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik ben verlegen zolang de rest heel erg assertief is. Maar normaal gezien ben ik - behalve bij een vijandelijke sfeer - vrij spraakzaam, en zeker als de gesprekspartner zelf vrij verlegen is.
Nee, ik ben niet iemand die constant doorpraatquote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat de oren van mijn kop kletsen op de meet?
Ikzelf durf dat dus nooit he.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, kweenie. Ik houd niet van dat gedraal. Als het me te lang duurt, dan ga ik er gewoon maar voor.
Bij vrouwen, bedoel je? Ik had juist de indruk dat dat vrij 'abnormaal' wordt gevonden...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef kLowJow het volgende:
Is inderdaad vaak zo.
Zal ik zo nu en dan ook iets zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet iemand die constant doorpraat
Het verbaast me van mezelf ook wel dat ik dan ineens zo dapper ben. Maar misschien komt het omdat ik op dat gebied toch wel vrij gretig ben.quote:
Nou, het is mij toch vrij vaak overkomen dat een vrouw het initiatief nam.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij vrouwen, bedoel je? Ik had juist de indruk dat dat vrij 'abnormaal' wordt gevonden...
Hmmm ik weet niet of dat het is, voor mijn gevoel ben ik het toch ook wel redelijk..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het verbaast me van mezelf ook wel dat ik dan ineens zo dapper ben. Maar misschien komt het omdat ik op dat gebied toch wel vrij gretig ben.
Het was zeker een leuke man?quote:Ik heb ook wel eens een collega mee uit gevraagd, wat ik toch heel eng vond. Dat liep ook uit op een teleurstelling; hij bleek al bezet te zijn.
Neehoor, dat valt wel mee op zich.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo verlegen dat je niets zegt?
Is dat heel erg situatie-afhankelijk, of gewoon over het algemeen zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neehoor, dat valt wel mee op zich.
Ik ben erg rustig en redelijk verlegen, maar ik trek mijn bek ook wel open.
Het is vooral situatie-afhankelijk. Als ik eenmaal het gevoel heb in een vertrouwde omgeving te zitten valt mijn verlegenheid snel weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat heel erg situatie-afhankelijk, of gewoon over het algemeen zo?
Dan valt het opzich nog wel mee. Ik ben zelf ook vrij verlegen in een omgeving met alleen maar onbekenden. Het is wel lastig als je echt verlegen blijft terwijl je mensen al goed kent; dat maakt het ook lastig om relaties - van welke vorm dan ook - te onderhouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is vooral situatie-afhankelijk. Als ik eenmaal het gevoel heb in een vertrouwde omgeving te zitten valt mijn verlegenheid snel weg.
Rustig ben ik wel "algemeen".
Ik ben zelf erg onhandig op dat gebied.. Iemand die wat assertiever is leg ik echter makkelijker contact mee. Misschien voel ik me "veiliger" ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:32 schreef Bensel het volgende:
In een groepje is het zo, dat als er iemand in zit die ik leuk vind, dat ik makkelijker in contact kom met een verlegen meid, als met iemand die vrij assertief is.
Een leik? Sorry, ik snap deze zinnen echt even niet.quote:Ik vind het sowieso moeilijk als een meid een leik heeft waar ze mee omgaat. Dan kan ik haar moeilijk persoonlijk bereiken, hoe graag ik dat ook wil
Bij mensen die ik goed ken ben ik niet verlegen. Nu is het wel zo dat ik "goed kennen" voor mij een behoorlijke inhoud heeft, en er dus relatief weinig mensen zijn die ik "goed ken".quote:Op maandag 6 juni 2005 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan valt het opzich nog wel mee. Ik ben zelf ook vrij verlegen in een omgeving met alleen maar onbekenden. Het is wel lastig als je echt verlegen blijft terwijl je mensen al goed kent; dat maakt het ook lastig om relaties - van welke vorm dan ook - te onderhouden.
Grove spelfout: ik bedoelde kliek (inmiddels verandert)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een leik? Sorry, ik snap deze zinnen echt even niet.
Ah, ok.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Grove spelfout: ik bedoelde kliek (inmiddels verandert)
Ja, dat heb ik ook. Kroegen zijn geen goede plaats om een partner te vinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef kLowJow het volgende:
Nou, het is mij toch vrij vaak overkomen dat een vrouw het initiatief nam.
Ik heb er zelf ook niet echt moeite mee, maar ben was er als ik bv met vrienden op stap ben was ook nooit zo naar "op zoek". Dan liever buiten het uitgaansleven om.
Ik weet normaal eigenlijk pas of ik iemand leuk vind als ik er mee gepraat heb.. Ik zou in die gevallen dus eigenlijk niet echt leren of ik iemand leuk vind..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:40 schreef Bensel het volgende:
Zo is ghet vaak op scholen, van die groepen vriendinnen, die samen op school zitter, er heen gaan, samen gaan stappen, enz enz.. Daar kun je dan als je iemand daarvan leuk vind, moeilijk tussenkomen.
Oftewel, wat voor jou leuk is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij was bepaald niet knap, maar (en je raadt het al) wel erg intelligent.
Het is leuk wanneer er zo'n vriendin tussen zit die de andere vriendinnen als haar bezit beschouwt en de schone taak op zich neemt alle belangstellenden op een afstand te houden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:40 schreef Bensel het volgende:
Zo is ghet vaak op scholen, van die groepen vriendinnen, die samen op school zitter, er heen gaan, samen gaan stappen, enz enz.. Daar kun je dan als je iemand daarvan leuk vind, moeilijk tussenkomen.
ik ga alleen maar eten kopen. geld voor iets leuks zit er niet inquote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tot straks, en koop iets leuks voor jezelf!
Nou ja, he was zo bij m'n eerste liefde, dat ik degene kende van het schoolorkest, maar dat ik haar nergens anders kon benaderen.. En gaan versieren op een relatief jonge schoolorkest is nou oook weer niet bepaald makkelijk te noemenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet normaal eigenlijk pas of ik iemand leuk vind als ik er mee gepraat heb.. Ik zou in die gevallen dus eigenlijk niet echt leren of ik iemand leuk vind..
Hopelijk gebeurt dat dan wel een beetje vlot.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga alleen maar eten kopen. geld voor iets leuks zit er niet in
heb nog ¤200,- ongeveer, en dat wordt pas meer als ik mijn belastingcentjes terugkrijg.. of als die uitkering eindelijk eens op gang komt
soms wel. soms gaat praten dan juist makkelijker, en dan kan je ook wel eens iemand naar huis brengen met een flinke slok opquote:Op maandag 6 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Kroegen zijn geen goede plaats om een partner te vinden.
Ik zou dat zelf ook bijna niet kunnen. Er was ook geen gelegenheid om haar ergens achteraf een paar minuten te spreken?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou ja, he was zo bij m'n eerste liefde, dat ik degene kende van het schoolorkest, maar dat ik haar nergens anders kon benaderen.. En gaan versieren op een relatief jonge schoolorkest is nou oook weer niet bepaald makkelijk te noemen
Nederland he, van het ene loket naar het anderequote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat dan wel een beetje vlot.
Al is het maar gewoon lekker eten voor vanavond. Maar ¤ 200,- is toch niet weinig? Dat belastinggeld komt vóór 1 juli als het goed is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
ik ga alleen maar eten kopen. geld voor iets leuks zit er niet in
heb nog ¤200,- ongeveer, en dat wordt pas meer als ik mijn belastingcentjes terugkrijg.. of als die uitkering eindelijk eens op gang komt
Ik zou mezelf nooit thuis laten brengen door een man met een flinke slok op anders.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
soms wel. soms gaat praten dan juist makkelijker, en dan kan je ook wel eens iemand naar huis brengen met een flinke slok op
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al is het maar gewoon lekker eten voor vanavond. Maar ¤ 200,- is toch niet weinig? Dat belastinggeld komt vóór 1 juli als het goed is.
Dat soort dingen leiden alleen meestal niet tot een meer serieuze relatie. En one-night-stands heb ik wel gehad eik.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef qu63 het volgende:
soms wel. soms gaat praten dan juist makkelijker, en dan kan je ook wel eens iemand naar huis brengen met een flinke slok op
hehe.. euhm. nee. Ik he het uiteindelij een keer gezegd dat ik haar leuk vond toen we met elkaar naar shcool fietsten. (en haar vriendinnen er een keer niet bij waren)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf ook bijna niet kunnen. Er was ook geen gelegenheid om haar ergens achteraf een paar minuten te spreken?
Op de fiets wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Ik zou mezelf nooit thuis laten brengen door een man met een flinke slok op anders.
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Bensel het volgende:
en meteen weer misbruik maken van de alcohol he
Fietsen met drank op is gevaarlijker dan auto rijden met drank op. Hoewel ik moet zeggen dat de ervaring anders is.quote:
toch 3 maanden een vaag soort "we-hebben-wat-maar-we-doen-niks-en-niemand-weet-het"-relatiequote:Op maandag 6 juni 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat soort dingen leiden alleen meestal niet tot een meer serieuze relatie. En one-night-stands heb ik wel gehad eik.
Ach, ik kijk even aan of er nu schot in zit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik krijg alles altijd keurig op tijd van die mensen bij de BD.
Mjah.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nederland he, van het ene loket naar het andere
Mijn ervaring is dat er uit dat soort acties zelden iets serieus groeitquote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef qu63 het volgende:
Eh ja. Je moet ook niet op de snelweg gaan fietsen natuurlijk, maar gewoon op het fietspad. Dan lijkt het me toch een stuk veiliger dan autorijden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Fietsen met drank op is gevaarlijker dan auto rijden met drank op. Hoewel ik moet zeggen dat de ervaring anders is.
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al is het maar gewoon lekker eten voor vanavond. Maar ¤ 200,- is toch niet weinig? Dat belastinggeld komt vóór 1 juli als het goed is.
Uit vragen kun je ook op een subtiele manier doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe.. euhm. nee. Ik he het uiteindelij een keer gezegd dat ik haar leuk vond toen we met elkaar naar shcool fietsten. (en haar vriendinnen er een keer niet bij waren)
Achteraf had ik haar misschien beter gewoon uit kunnen vragen, maar goed.. dat is verleden tijd![]()
Ook daar zit ik niet echt op te wachten...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:48 schreef qu63 het volgende:
toch 3 maanden een vaag soort "we-hebben-wat-maar-we-doen-niks-en-niemand-weet-het"-relatie
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit vragen kun je ook op een subtiele manier doen.
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja. Je moet ook niet op de snelweg gaan fietsen natuurlijk, maar gewoon op het fietspad. Dan lijkt het me toch een stuk veiliger dan autorijden.
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Ja. Een beetje drank is goed voor het libido, maar te veel absoluut niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.
Je durft dat zelf niet eens, doos.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
Bij mij ligt het er aan. Als ik echt dronken ben dan val ik eerder in slaap inderdaad. Flink aangeschoten zal ik het maar niet hebben over mijn gedachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Wat is een werkelijk oordeel? En waarvoor heb je dat nodig?quote:En leuk is ook een zeer vaag begrip bij mij. Ik heb heel vaak tegenstrijdige gevoelens over mensen die ik niet in een werkelijk oordeel kan vertalen...
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.
Maar uitkeringen zijn een crime, ik weet het...
ik heb nu niet echt vaste lasten..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.
Melig word ik er niet noodzakelijk van, maar wel assertiever. En dat is toch wel iets wat ik heel goed kan gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
Ik weet dat het voorkomt, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe hard ik het ook probeer, zo dronken word ik dus echt nooit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen,
Ik denk niet dat er een volgende keer is met die meid. Dat is wel overgegaan nadat ik we een behoorlijke ruzie hebben gehad nadat ik m'n gevoelens voor haar geuit had..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
pcies!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.![]()
je leeft nog!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsen![]()
Een paar glazen drank werkt absoluutquote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
Als ik zover kom dat ik iemand weet te vertellen dat ik hem leuk vind, dan is de rest ook zo gepiept.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je durft dat zelf niet eens, doos.
ouders, vriendin, ibgquote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?
Bij hoeveel schuldeisers en wat voor soort schuldeisers?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
Het is ook een zeldzaamheid hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet dat het voorkomt, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe hard ik het ook probeer, zo dronken word ik dus echt nooit.
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
Anders moet ik wel in een bijzonder moedige bij zijn om iets te vragen...
Ik bedoelde eigenlijk niet die meid, maar als je er weer een spreekt.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een volgende keer is met die meid. Dat is wel overgegaan nadat ik we een behoorlijke ruzie hebben gehad nadat ik m'n gevoelens voor haar geuit had..
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij hoeveel schuldeisers en wat voor soort schuldeisers?
quote:
maar de meeste zijn bang voor die afwijzingquote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.
Erg lastig. Ik kan je niet echt adviseren op dit punt, want ik heb eigenlijk nog nooit schulden gehad. Ben nu wel druk bezig een studieschuld van 20.000 op te bouwen, maar goed, da's van later zorg.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
ouders, vriendin, ibg
Nou an had ik 1 van die 100.. En ik heb na die 3 jaar eindelijk de moed gekregen om het te zeggen omdat een andere vriendin van mij zei: Als je haar echt leuk vind, waarom vraag je dan gewoon net? Wat heb je te verliezen, wie niet waagt wie niet wint..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.
Nouja, ik ben op de fiets heen gekomen, en mijn fiets stond toen ik wakker werd in de berging. Dus tja.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
ik heb nog niks afgelost.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn de IBG-schulden opeisbaar, of loop je bij met aflossen?
En toch ben ik helemaal niet openlijk in gevoelens van liefde. Vreemd, maar het is inderdaad heel veelvoorkomend.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dan weer ervaring genoeg op dat gebied, maar of je daar blij mee moet zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Erg lastig. Ik kan je niet echt adviseren op dit punt, want ik heb eigenlijk nog nooit schulden gehad. Ben nu wel druk bezig een studieschuld van 20.000 op te bouwen, maar goed, da's van later zorg.
Ja, dat snap ik, maar eígenlijk is er niks ergs aan zo'n afwijzing. Better to try and fail than not to try at all.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef qu63 het volgende:
maar de meeste zijn bang voor die afwijzing
Moet je nu aflossen, of mag je langer opbouwen? (Ik ben met studieschulden dan weer niet zo bekendquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog niks afgelost.
1 jaar stufie en 1 jaar ov. 1600 ongeveer
probeer dat zelf maar eens te geloven als je het "eng' vindtquote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar eígenlijk is er niks ergs aan zo'n afwijzing. Better to try and fail than not to try at all.
Ik heb dat ook wel, en ergens baal ik er van, want ik weet dat ik niets te verliezen heb..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Een paar glazen drank werkt absoluut
Anders moet ik wel in een bijzonder moedige bij zijn om iets te vragen...
Welkom trouwens!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
geen idee. heb 1x een brief gehad dat ik een schuld heb. ik wacht zo'n brief wel af. ik kan ook vragen of ze het willen vergeten omdat ik geen inkomen heb ook niet kan krijgen omdat ik dus therapie krijg..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet je nu aflossen, of mag je langer opbouwen? (Ik ben met studieschulden dan weer niet zo bekend)
Ja, ik ook. Al weet ik dat het zinloos is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar de meeste zijn bang voor die afwijzing
Goed, maar als je het niet gedaan had, dan was je altijd met die vraag blijven zitten. En kan het ook zijn dat dat meisje gewoon totaal niet wist wat ze ermee moest en dat ze daarom raar reageerde?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Bensel het volgende:
Nou an had ik 1 van die 100.. En ik heb na die 3 jaar eindelijk de moed gekregen om het te zeggen omdat een andere vriendin van mij zei: Als je haar echt leuk vind, waarom vraag je dan gewoon net? Wat heb je te verliezen, wie niet waagt wie niet wint..
Ik heb nog nooit een schuld gehad. Jaah, een keer een joet of zo en daar voelde ik me vreselijk schuldig overquote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dan weer ervaring genoeg op dat gebied, maar of je daar blij mee moet zijn.
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niet die meid, maar als je er weer een spreekt.
Wel vervelend dat er een ruzie op gevolgd is.
en zo zijn we weer aangekomen bij de psychologie van de vrouwquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goed, maar als je het niet gedaan had, dan was je altijd met die vraag blijven zitten. En kan het ook zijn dat dat meisje gewoon totaal niet wist wat ze ermee moest en dat ze daarom raar reageerde?
FCquote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
Tja, mijn wil is dan toch vaak sterker dan mijn angst. Dan maar het risico lopen om op mijn bek te gaan, zo'n ramp is dat niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
probeer dat zelf maar eens te geloven als je het "eng' vindt
Je kunt er het beste wel zelf achteraan zitten. Wacht nooit dingen af bij schulden, maar neem zelf actie. Er is dan vaak ook veel meer te regelen dan wanneer je tot het laatste moment wacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee. heb 1x een brief gehad dat ik een schuld heb. ik wacht zo'n brief wel af. ik kan ook vragen of ze het willen vergeten omdat ik geen inkomen heb ook niet kan krijgen omdat ik dus therapie krijg..
Met zakelijke activiteiten kan het opbouwen van schulden erg hard gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schuld gehad. Jaah, een keer een joet of zo en daar voelde ik me vreselijk schuldig over.
waar haal ik dat geld dan vandaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt er het beste wel zelf achteraan zitten. Wacht nooit dingen af bij schulden, maar neem zelf actie. Er is dan vaak ook veel meer te regelen dan wanneer je tot het laatste moment wacht.
Gadverdamme.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
!!!!! Dat is heel ergquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.
quote:maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
en zo zijn we weer aangekomen bij de psychologie van de vrouw
Op alle anderen gebieden heb ik die geest, behalve in de liefde.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, mijn wil is dan toch vaak sterker dan mijn angst. Dan maar het risico lopen om op mijn bek te gaan, zo'n ramp is dat niet.
uhuhquote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef ReCreative het volgende:daar heb ik ook wel eens last van gehad
. Maandenlang met een ENORM bord voor je kop rondzwalken en alle hints zò draaien dat ze precies in je straatje passen
.
Vraag ze eerst wat ze willen en/of wat voor mogelijkheden er zijn. Ga pas daarna kijken wat je kunt doen.quote:
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aanquote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
Met zakelijke activiteiten kan het opbouwen van schulden erg hard gaan.
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.Ik zal nooit lullig reageren als iemand mijn vertelt dat 'ie me leuk vindt. Ik voel me dan alleen maar zeer gevleid.
* qu63 wordt RC-partnerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aan.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!
Mannen daarentegen zijn gelukkig heel eenvoudig.quote:en vrouwen snappen?
zelfs Einstein snapte ze niet!
Als je alles kunt financieren met eigen geld loop je weinig risico idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aan.
Vrouwen werken dan ook niet volgens de logica die Einstein verwachtte.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!
en vrouwen snappen?
zelfs Einstein snapte ze niet!
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
[..]
Mannen daarentegen zijn gelukkig heel eenvoudig.![]()
E = MC2 is niet op ons van toepassing?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen werken dan ook niet volgens de logica die Einstein verwachtte.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
E = MC[sup]2[/sub] is niet op ons van toepassing?
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien welquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Als je alles kunt financieren met eigen geld loop je weinig risico idd.
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef ReCreative het volgende:
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien wel.
Hmmm, herkenbaar. Net bij mezelf overigens, mijn vorige relatie was meer een proces van een half jaar lang van het doorhebben dat we eigenlijk niet bij elkaar pastenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
heb jij nooit gedacht aan "ads-by-google"? Volgens mij kan je wel wat verdienen dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien wel.
!!!! Ik val van de ene in de andere verbazingquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Bensel het volgende:
Mja, die meid maakt ook eens de opmerking: had je maar meer complimentjes enzo moeten maken
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?
Het grote probleem was ook nog dat een dag nadat ik kreeg te horen dat ze m'n meeltjes doorstuurde, m'n laatste grootouder overleed (m'n oma, waar ik redelijk close mee was.. ik was er een week daarvoor nog geweest, en toen zat ze nog gewoon te roken in haar stoel.. (ze had longkanker trouwens) Ik heb hier zo'n gigantisch psychische klap van gekregen.. Ik weet niet meer wat ik die 2 maanden allemaal heb gedaan..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, herkenbaar. Net bij mezelf overigens, mijn vorige relatie was meer een proces van een half jaar lang van het doorhebben dat we eigenlijk niet bij elkaar pasten
Een vriend van me heeft echter enorme psychische problemen gekregen omdat één meisje hem eigenlijk helemaal in haar greep had. En achteraf gezien had ik - of in ieder geval iemand - van het begin af aan tegengas moeten geven. Maar toen was me ook nog weinig bekend van haar gedrag... Heel onprettig, in ieder geval![]()
Het was dus gewoon een banga!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef ReCreative het volgende:
!!!! Ik val van de ene in de andere verbazing.
Het gevoel kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het grote probleem was ook nog dat een dag nadat ik kreeg te horen dat ze m'n meeltjes doorstuurde, m'n laatste grootouder overleed (m'n oma, waar ik redelijk close mee was.. ik was er een week daarvoor nog geweest, en toen zat ze nog gewoon te roken in haar stoel.. (ze had longkanker trouwens) Ik heb hier zo'n gigantisch psychische klap van gekregen.. Ik weet niet meer wat ik die 2 maanden allemaal heb gedaan..
Iddquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een banga!
Zeg Bensel, die doos was het niet waard.
Dit vind ik best erg.. Ikzelf ben ook niet altijd even zeker van mezelf, maar ik zo heel erg veel bevestiging heb ik nou ook weer niet nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Bensel het volgende:
Mja, die meid maakt ook eens de opmerking: had je maar meer complimentjes enzo moeten maken (ik ben niet iemand die constant iemand anders vleit). Ik heb haar toen ook duidelijk gmaakt dat ik haar de grootste comilment he gegeven die ook ooit zou kunnen geven: dat ik verliefd op haar was
Mja.. achteraf is dat makkelijk..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een banga!
Zeg Bensel, die doos was het niet waard.
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarievenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?
aan wie/wat dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarieven.
nee hoor.. Biertje?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Maar ik ben dus niet de enige hier die hopeloos is met het versieren van iemand?
Ja...behalve dat dat niet zoquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Maar ik ben dus niet de enige hier die hopeloos is met het versieren van iemand?
Uitgeverijen en musea, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
aan wie/wat dan?
hebbie wat adressen enzo danquote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uitgeverijen en musea, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan mensen die dat geld er voor neer willen leggen schat ik.
Hm, wat cool.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:22 schreef ReCreative het volgende:
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarieven.
Daarom.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. De enige zijn die ergens slecht in is voelt ook zo alleen
Neuh, die melden zich bij mij vanzelf, ik heb niet echt een database van potentiële afnemers of zo. En verder zijn alle uitgeverijen potentiële afnemers, probeer eens kleine ansichtkaartenuitgeverijen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:25 schreef qu63 het volgende:
hebbie wat adressen enzo dan
dan ga ik ook wel foto's maken!
Waarom zou dat topic een rel opleverenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie kent Carel Blankwaardt?
Mijn laatste topic. Ik hoop dat dit geen rel gaat opleveren.
Hoezo zou het een rel opleveren?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie kent Carel Blankwaardt?
Mijn laatste topic. Ik hoop dat dit geen rel gaat opleveren.
mja, als je dat als man doet heb je kans op gevangenisstrafquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Als vrouw ook, maar de kans is idd een stuk kleiner.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, als je dat als man doet heb je kans op gevangenisstraf
Is een grapje. Soms wil je gewoon een leuk topic openen en dan maken anderen er een rel van. En dat overkomt mij nogal eens. Het zal wel aan mij liggen.quote:
Mjah is de mijne.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
ik zie dat mensen hier m'n trademark mja al overnemen
mja, jij bent mn grote fokvoorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
Dat kan flink schelen ja, die openingstijden..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde net de computer van m'n ouders even upgraden met wat extra geheugen....
aardig hè van mij, al heb ik er zelf ook voordeel van nu omdat ik bij hun zit
Maar...er is hier in Hoorn geen winkel te vinden met computergeheugen...althans...niet één die open is op maandag. Dan zit je toch beter in Amsterdam
Dat zal hem leren!quote:en ik reed net nog iemand bijna aan
moeitequote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Neuh, die melden zich bij mij vanzelf, ik heb niet echt een database van potentiële afnemers of zo. En verder zijn alle uitgeverijen potentiële afnemers, probeer eens kleine ansichtkaartenuitgeverijen.
Zorg dat je aansluit bij de wensen van uitgeverij: snel, en geschikt voor de drukker. Maak een systeem dat je de foto na aanschaf meteen kunt downloaden en zorg dat je foto's formaat CMYK 300dpi hebben (ipv RGB 72dpi, is een kleine handeling maar maakt een wereld van verschil).
Mja, PC Wereld zal indd wel dicht zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde net de computer van m'n ouders even upgraden met wat extra geheugen....
aardig hè van mij, al heb ik er zelf ook voordeel van nu omdat ik bij hun zit
Maar...er is hier in Hoorn geen winkel te vinden met computergeheugen...althans...niet één die open is op maandag. Dan zit je toch beter in Amsterdam
quote:en ik reed net nog iemand bijna aan
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycomquote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, PC Wereld zal indd wel dicht zijn
[..]
Achja, best fijn om te weten dat je een hart hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Bensel het volgende:
Voelt toch beter, als je hier je hart wat kunt luchten..
Wat heb je allemaal gehaald?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa gaat even fourageren bij de Albert Heijn.
maar is niet elke reaktie lullig als het niet is wat je ervan had verwacht ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.Ik zal nooit lullig reageren als iemand mijn vertelt dat 'ie me leuk vindt. Ik voel me dan alleen maar zeer gevleid.
Linkequote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycom
Is de Vobis ook al afgelegd? Hmm.. dan wordt de spoeling indd dun. Botman?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef het_fokschaap het volgende:
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycom
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
verzin hier een niet lullige reaktie op een liefdesverklaring
dicht op maandag...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is de Vobis ook al afgelegd? Hmm.. dan wordt de spoeling indd dun. Botman?
"Ik ben homo, mag ik je voorstellen aan mijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?
Mja, ik zie het Haus ook vaak gebruiken. En betrap mezelf er ook wel eens op.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
ik ben homo, maar doe wel aan trio's?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?
Mjah en Sjah lijken vooralsnog weinig animo te genieten.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja, ik zie het Haus ook vaak gebruiken. En betrap mezelf er ook wel eens op.
of:quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Stumpel en Dixons hebben zover ik weet geen geheugenchips...alleen hele computersquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef qu63 het volgende:
Dixons
Grote Noord 54 telefoon: 0229-272633
1621 KK Hoorn fax: 0229-278219
Maandag 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 21:00 uur
Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
tjaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah en Sjah lijken vooralsnog weinig animo te genieten.
of Tja...maar ik vind mja of tja toch niet van toepassing op dezelfde situaties...spreekt een heel ander gevoel uitquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dixons wel volgens mij... Stumpel niet, nee, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef het_fokschaap het volgende:
Stumpel en Dixons hebben zover ik weet geen geheugenchips...alleen hele computers
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook 2 woordjes voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of Tja...maar ik vind mja of tja toch niet van toepassing op dezelfde situaties...spreekt een heel ander gevoel uit
tjaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijndaar warm voor loopt
* Alicey ook en ik is lekker geen breezer!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.![]()
lette!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.![]()
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Veel leuke mannen zijn homo, met een beetje geluk is ze er aan gewend.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier is
dan ligt het zeker niet aan haar. of ze moet denken dat ze niet leuk genoeg is om van een homo een hetero te maken
ik ken mensen die dat tot hun doel hebben gemaakt zo ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier is
dan ligt het zeker niet aan haar. of ze moet denken dat ze niet leuk genoeg is om van een homo een hetero te maken
Mjah of van een lesbo een hetero.. Kerkelijke figuren enzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat tot hun doel hebben gemaakt zo ongeveer.
van een homo een hetero maken..
neequote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah of van een lesbo een hetero.. Kerkelijke figuren enzo.
Mensen met de ziekelijke drang anderen hun leven te willen laten lijden op de manier zoals zij doen.quote:
laten we hopen van nietquote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit wetenschappelijk onderbouwd ?
of juist wel. je wordt niet leuk/mooi genoeg gevonden!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, voor hetero mannen is dat helemaal niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |