dat d8 ik al...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
*wacht ook.
Oh Haagse_elfje? Het is niet IRL hoor.
En Nano en Original weet ik niet.
Maargoed die komt hier niet meer dus.
Kwam ze elke week met briefjes van haar moeder voor die leraar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Auticia het volgende:
Die vriendin was echt heel erg hoor, die mocht op een geven moment de Duits les niet meer in.
"Du kommst er nicht meer ins voar de rest van het jahr!"
Good morningquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef mother-mother het volgende:
is half fok op vakantie ofzo?
ik kom steeds dezelfde active topics tegen![]()
enne morning!
Daaromquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat d8 ik al...
omdat nano altijd Orgineeltje zo beschermd...anyways die komt hier niet meer...
En? Werkte hetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Kwam ze elke week met briefjes van haar moeder voor die leraar.
"Mag ... alstublieft de les weer in?"
Of een telefoon openschroeven en bij gebrek aan vis er sandwichspread inplempen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik was eigenlijk niet echt een boefje in de klas
Nou ja....rotte eieren, tomaten en rookbommetjes in de aula of bij de trappen gooien telt zeker niet mee
Noh, ze zat de rest van het schooljaar aan een tafeltje op de gang.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Of een telefoon openschroeven en bij gebrek aan vis er sandwichspread inplempen.
*ieuw*
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Good morning
Ik heb jou gisteren gehoord op Fok! Radio
Whehehe! Bij techniek op de rode knop duwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of dat we boter van onze boterham op de deurklink van het lokaal smeerden!
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en geschokt van mn enorme "zwoele" stem?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha, nee hoor
Zwoele stem is toch juist mooi?
Ojee MissBliss, had je dat zeepje al gebruikt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had bij mn eerste vriendinnetje op de basisschool wat op een gum geschreven voor haar met veel gevoel en toen moest ze wat gummen en was het weg zonder dat ze het gelezen had. Ze dacht eerlijk dat ik dr een gummetje kado deed
Techniek, techniek... Oh jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehehe! Bij techniek op de rode knop duwen.
aaahhhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had bij mn eerste vriendinnetje op de basisschool wat op een gum geschreven voor haar met veel gevoel en toen moest ze wat gummen en was het weg zonder dat ze het gelezen had. Ze dacht eerlijk dat ik dr een gummetje kado deed
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was ie maar zwoel, tis altijd helemaal raar als je t zelf terughoord , maarre jij skyped niet he met fokradio?
Dat is best wel erg jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef haagse_elfje het volgende:
IK geloof het ergste wat ik gedaan heb ik schaam me er nog steeds voor. Toen waren de eerste mobieltjes er, ben ik naar de wc gegaan. Heb ik naar de administratie gebeld en gezegd dat ze met het ziekenhuis spraken en dat de vrouw meneer Noij( mijn wisk leraar) in het ziekenhuis lag...Zodat we de rest van de dag vrij waren...
ik haate die man ook....het was een beetje ook payback...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef haagse_elfje het volgende:
IK geloof het ergste wat ik gedaan heb ik schaam me er nog steeds voor. Toen waren de eerste mobieltjes er, ben ik naar de wc gegaan. Heb ik naar de administratie gebeld en gezegd dat ze met het ziekenhuis spraken en dat de vrouw meneer Noij( mijn wisk leraar) in het ziekenhuis lag...Zodat we de rest van de dag vrij waren...
ik haate die man ook....het was een beetje ook payback...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vanessa, als je dit leest, bel me en dan vertel ik wat er op dat gummetje stond
Bon!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef Auticia het volgende:
Ik ben in 3 mavo een keer blijven zitten, was gezakt op een her Frans.
Aan het eind van mijn 2e jaar 3 mavo wilde ik Frans kiezen als examenvak.
Die vent helemaal pissig.
'Nee A, ik raad het je ten zeerste AF!'
Die man was serieus bozig.
"Ik doe het toch, want ik kan het best"
Die man zat al zijn woede weg te zuchten, ik denk dat ik m een slechte dag bezorgd had.
En met mijn examen haal ik gewoon een negen. Alleen maar om die vent te zieken..
Zeaux!
Inmiddels durft hij dat soort dingen ook te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ojee MissBliss, had je dat zeepje al gebruikt?![]()
Soms ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inmiddels durft hij dat soort dingen ook te zeggen![]()
Dat mooie glanzende haar moet nog komen hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms ook niet hoor![]()
![]()
, maar ja moet je niet zulk mooi glanzend haar hebben. Dat effect van die Lush-zeep he, Axe is er nix bij...
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:17 schreef Auticia het volgende:Aardrijkskunde
.
Wij hadden een leraar (laat ik m 1 noemen) die werd overspannen.
Toen hadden we een hele tijd geen les, en toen kwam leraar 2. Nu ik zo terugdenk was het een soort
Balkenendetiepje. ( 2 ). Die man had in het leger gezeten en elke les vroegen we of hij daar wat over kon vertellen. Ook vroegen we hem regelmatig om een gedicht in onze agenda's te schrijven en ook hebben we eens om zijn handtekening gevraagd..
We hadden toen een soort lofzang gemaakt.
Ennnnnnnn! 1 die is overspannen Hi Ha Ho (3 keer)
Ennnnnnnn! 2 die kan geen orde houden Hi Ha Ho. (bis, bis!)
Ik geloof dat we wel 100 van die verzen hadden.
En die man (leraar 2, type knopen van blouse ongelijk, gulp open, brilletje) moest daar echt gewoon om lachen.
Aan het eind van het schooljaar waren we met geschiedenis bij hoofdstuk 2.
Whehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Types die geen orde kunnen houden![]()
![]()
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehe.
Onze klas was de ergste van de school.
Tijdens economie zaten we met een groepje van 5 regelmatig jazz te maken.
Begon er 1 heel zachtjes een basgitaar na te doen, een ander een drumstel.... Toen iemand heel hard de trompet immiteerde begon het wel op te vallen
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Auticia het volgende:
En hij deed dan mee, uit onmacht.
Wist hij veel dat we vliegen aan het vangen waren.
Geweldig!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Doet me denken aan onze klas in de tweede.
Heel irritant zzzzzzzzzzzzzzzzzz-geluidjes gaan maken, maar op zo'n manier dat je niet door hebt wie het doet!
En dan stereo, uit verschillende hoeken van de klas!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
Of bij een nieuwe stagiare net doen of je een doof jongetje in de klas hebt.
Welke slogan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Geweldig!. Wat was die slogan van het onderwijs ook al weer?
auwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
*wacht ook.
Oh Haagse_elfje? Het is niet IRL hoor.
En bij diezelfde stagiare van naam verwisselen met diegene waar je naast zit.quote:
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
En ook een keer tijdens een proefwerk, ging die om zich heen kijken "IK ZIE ALLES, IK ZIE ALLES". En toen hoorde ik ineens "Hahahahahaaaaa jaaaa, ik zie alles", terwijl hij een mini-ielig-piepklein spiekbriefje van het prikbord verwijderde. Jaaa, die meneer zag inderdaad alles. Behalve dat er naast dat hele kleine spiekbriefje een levensgrote spiekbrief hing, en dat het hele bord volgeschreven stond met duitse woordjes voor het proefwerk![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Wij hadden een duitse leraar die altijd zo rood werd van woede dat we hem "De Tomaat" noemden
En we hadden het altijd met hem aan de stok. Zo hebben een vriendin en ik een keer de hele les zitten praten, en speciaal om ons daarvoor te straffen ging hij de volgende les een overhoring geven, met alle woordjes uit de les die wij dus gemist hadden.
Speciaal om hém te straffen hadden wij daarom ons best gedaan, en alletwee een 10 gehaald
En ook een keer tijdens een proefwerk, ging die om zich heen kijken "IK ZIE ALLES, IK ZIE ALLES". En toen hoorde ik ineens "Hahahahahaaaaa jaaaa, ik zie alles", terwijl hij een mini-ielig-piepklein spiekbriefje van het prikbord verwijderde. Jaaa, die meneer zag inderdaad alles. Behalve dat er naast dat hele kleine spiekbriefje een levensgrote spiekbrief hing, en dat het hele bord volgeschreven stond met duitse woordjes voor het proefwerk![]()
Natuurkunde, en scheikunde, wat een rotvakken waren dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Christine het volgende:
Of onze natuurkundeleraar, die echt álles uit wilde leggen. Wij snapten er niks van, en hij besloot elke les altijd met: "oja, wat ik net uitlegde dat leer je pas op de universiteit, dus ga dit maar niet overschrijven".
De lapzwans
Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden een tactiek bij Frans... de onoplettende leerlingen kregen namelijk áltijd een overhoring voor de klas, voor een cijfer... dus onze tactiek: bij de allereerste zin stelden we een onzin-vraag ("meneer, waarom moet dat nous zijn en niet notre") en vervolgens leek het of we aan het opletten waren, en konden we de hele les iets anders gaan doen
Oja, we vertaalden ook alle zinnetjes altijd in het engels ipv in het frans. Dat was makkelijker
Dat deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Natuurkunde, en scheikunde, wat een rotvakken waren dat.
Ik zat met scheikunde achterin met mijn vriendin, toen zei ik tegen haar: 'Die vent heeft de pik op me".
Roetsj! Ging haar vinger de lucht in.
"Meneer, heeft u de pik op A , en zoja, waarom?"..
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd
Oh, en ik had zo'n vriendinnenschriftje samen met een vriendin uit een andere klas, dus die schreven we helemaal vol en in de pauzes wisselden we om. En daar had ik eens een tekening (karikatuur) in gemaakt van de natuurkundeleraar... alleen mijn vriendin zat bij natuurkunde vóóraan, en sloeg net het schrift op die pagina open toen die man voor haar neus stond
Bij een franse tekst... meerkeuze... ik had als enige die tekst gemaakt, en wat bleek: we gingen het klassikaal nakijken. Dus iedereen had het snel van mij overgeschreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.
Ik was dol op de wiskundevragen die je kon beantwoorden met K.N. ( Kan niet ).
Dan rekende ik losjes 3 sommen uit en de rest kon niet.
Wat een kutvak zeg.
Altijd leuk, en ze weten meteen hoe je over ze denktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
Ik ben er bij Nederlands eens uitgestuurd samen met een vriendinnetje, maar dat mens had zo weinig overtuigingsvermogen dat we hebben geweigerd om ons te meldenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er een keer bij muziek uitgeschopt, toen moest ik naar de concierge toe. Die wilde niet geloven dat ik er bij de muziekleraar (wat de populairste leraar van school was) was uitgestuurd en gaf me geen straf.
Ik zat met Wiskunde in een toffe klas. 5 meiden en 20 gozersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Auticia het volgende:
Of opeens heel verschrikt hard roepen:
"De ramen trillen er bijna uit!"
Nee! Die heb ik opstaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die heb ik opstaan.
Hoe weet jij dat nou?
Bedaar maar, kind.quote:
Qyroz hééft Bright Eyesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Auticia het volgende:
Qyroz, ken je Bright Eyes?
Ik durf niet te kijken, paarden zijn engquote:
Die was stoer!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
ED 209. Robocop, die goeie ouwe tijd
Van Art Garfunkel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Auticia het volgende:
Qyroz, ken je Bright Eyes?
Sorry dat ik ze geleend heb. Wanneer wil je ze terug hebben? Trouwens, dat doosje waar ze in zaten was niet erg stevig.quote:
quote:
Neem ze zondag maar meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry dat ik ze geleend heb. Wanneer wil je ze terug hebben? Trouwens, dat doosje waar ze in zaten was niet erg stevig.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Auticia het volgende:
Er was een lerares bij ons op school die ontzettend met consumptie praatte.
Is er een keer een hele klas met paraplu's in de les gaan zitten.
Ik nietquote:
Downloading.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef Auticia het volgende:
Qyroz!. En dan bij de downloads.
Luais mooi, en Lover I don't have to love ook.
Ja, dat weet ik niet meer. Ik had hem uitgeleend aan die aardige zwerver die me altijd van goedkope fietsen voorziet, en toen ik hem terugkreeg was het doosje kapot. En de ogen hadden plotseling een andere kleur. En ze waren van glas.quote:
Maar jij hep mijn nummer nie !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
nee viel mee
Maar ik kan jouw wle even bellen![]()
Nee zeg:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Wanneer is de volgende uitzending?
Ik vond het grappig want je moest lachen.quote:
Ja sorry voor productie werk hebben we eennw achtlijstquote:
Ja hoor, super.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry voor productie werk hebben we eennw achtlijst
Ik was proffesioneel hé
Ja ik kon het niet proffesioneel houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vond het grappig want je moest lachen.
"productiewerk? *proest*"
Ik schrok wel, ik verwachte he nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef Auticia het volgende:
Ik heb dan wel geen werk, maar amusant was het wel.
Wat had u in gedachten, Bu?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Auticia, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar in plaats van de dop van een marmite-fles?
Buiten het feit dat ik mijn naam niet noemde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Auticia het volgende:
Klonk ik trouwens als een professionele werkzoekende?
Nee eerder als een geinige puberquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Auticia het volgende:
Klonk ik trouwens als een professionele werkzoekende?
Iets andersquote:
Oh wat was er met mijn stem danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Trouwens, moet je eens horen wie het zegt..
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh wat was er met mijn stem dan
Ik vond jouw wel klinken als een 24 jarige, ben je dat toevalig?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iets anders
Een foto van jezelf bijvoorbeeld.
Whehe. En nu moet ik weg.quote:
Je had eerst toch een avatar met een foto van jezelf?quote:
0...en dan nog wat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Christine het volgende:
Ik wil ook bellen... geef dat nummer eens?
Nieuwe baas zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ok niet meer bellen nu aubme baas begint het raar te vinden
![]()
Nee weet ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
Ik zei geen rare dingen
Ik zei alleen heel hard BARREL
Het is moeilijk hč? Nederlands pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee weet ik
Bupa; om de 4 min gebeld is dat weler wordt niet zo hierna gebeld
Niet zeuren mopquote:
Ik ben geen mopquote:
quote:Ik moet nog 3,5 uur
maar daarna tot maandag vrij want ik moet morgen naar het
ZIEKENHUIS!!!!!!!!!!
Sorry Skaaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben geen mop
En ik moet tot 12 uur ja. En morgen ook. En morgen schijnt de 'Lush' meet te zijn, als ik dat topic moet geloven.
[..]En dan gaan ze snijden he?
![]()
Nu wil je ook een zeepje he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
Lush meet? Welk topic?
Wacht maar tot je mn glanzende haardos zietquote:
MB! Je haar danst!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mn glanzende haardos ziet
Gisteren was een stuk beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef Tranceptor het volgende:
Wat een zeperd van een dag!
En dat allemaal dankzij mn Lush-zeepjequote:
Wat hij zegt.quote:
Of de dag daarvoor...quote:
Een klein geel visje in een zee van blauw?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef haagse_elfje het volgende:
*blub* ik ben een vis...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een klein geel visje in een zee van blauw?
* MissBliss spot met bar_relquote:
waar woont je huis....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoezo? Weet je waar mijn huis woont?
quote:
Wat brobbel jij nou weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]Sterren in spotlight, sterren die stralen
Sterren in spotlight, sterren die dalen
Avro Sterrenslag?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]Sterren in spotlight, sterren die stralen
Sterren in spotlight, sterren die dalen
quote:
Djeez, je kent Telekids toch welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Avro Sterrenslag?
* Tranceptor vond het altijd een beetje een dubieus programma
Hey stop es,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eej niet zo bijdehant tegen mijn schatje he, anders neem ik je knikkers af.![]()
Een rockbandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey stop es,
MB en ik hebben een verleden..MIsschien niet zo bijzonder maar goed
Wijh ebben een band..
En een probleem met fatsoenlijk typenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey stop es,
Wijh ebben een band..
Feli meisquote:
Ik sit bij me stage johquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En een probleem met fatsoenlijk typen![]()
Jij ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer hoe laatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De rest heb ik al gehad![]()
P.S. Leuk die vrouwen
Ik ben getrouwd geweest met d'r.quote:
ik moet er zelf ook iets aan hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Daar doe je jezelf voornamelijk een plezier mee
met mij ook hoor
zie je wel dat je nog leeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef bar_rel het volgende:
En ik heb een relatie met haar gehad, ik ben Elvis
Wát?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je wist dat Elvis potentieproblemen had en liever jongetjes had?
aha...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je wist dat Elvis potentieproblemen had en liever jongetjes had?
ow....quote:
Niet meer naar dat feest geweest zeker?quote:
En dan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ehm stop hem tussen een deur
een vriend van mij beweert dat hij dat kan....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef Tranceptor het volgende:
of probeer jezelf te pijpen?
Ik ken iemand die er heel trots op is dat hij dat kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een vriend van mij beweert dat hij dat kan....![]()
Ik kan 't ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef Tranceptor het volgende:
of probeer jezelf te pijpen?
ja ik snap ook niet dat je dat dan gaat verkondigen mja....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er heel trots op is dat hij dat kan.![]()
iedere keer als ik hem zie denk ik ..he gatver nee
Blehquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef bar_rel het volgende:
Krijg je dan ook je eigen kwakje in je mond![]()
?
Weet je wat lekker is, een lekkere grote pot.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Appels zijn lekker.
ja bijna....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is, een lekkere grote pot.....
.
.
.
pindakaas...
Há ik wist het wel, daar had ik je ff he Haagse Elf!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |