Dat mooie glanzende haar moet nog komen hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms ook niet hoor![]()
![]()
, maar ja moet je niet zulk mooi glanzend haar hebben. Dat effect van die Lush-zeep he, Axe is er nix bij...
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:17 schreef Auticia het volgende:Aardrijkskunde
.
Wij hadden een leraar (laat ik m 1 noemen) die werd overspannen.
Toen hadden we een hele tijd geen les, en toen kwam leraar 2. Nu ik zo terugdenk was het een soort
Balkenendetiepje. ( 2 ). Die man had in het leger gezeten en elke les vroegen we of hij daar wat over kon vertellen. Ook vroegen we hem regelmatig om een gedicht in onze agenda's te schrijven en ook hebben we eens om zijn handtekening gevraagd..
We hadden toen een soort lofzang gemaakt.
Ennnnnnnn! 1 die is overspannen Hi Ha Ho (3 keer)
Ennnnnnnn! 2 die kan geen orde houden Hi Ha Ho. (bis, bis!)
Ik geloof dat we wel 100 van die verzen hadden.
En die man (leraar 2, type knopen van blouse ongelijk, gulp open, brilletje) moest daar echt gewoon om lachen.
Aan het eind van het schooljaar waren we met geschiedenis bij hoofdstuk 2.
Whehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Types die geen orde kunnen houden![]()
![]()
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehe.
Onze klas was de ergste van de school.
Tijdens economie zaten we met een groepje van 5 regelmatig jazz te maken.
Begon er 1 heel zachtjes een basgitaar na te doen, een ander een drumstel.... Toen iemand heel hard de trompet immiteerde begon het wel op te vallen
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Auticia het volgende:
En hij deed dan mee, uit onmacht.
Wist hij veel dat we vliegen aan het vangen waren.
Geweldig!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Doet me denken aan onze klas in de tweede.
Heel irritant zzzzzzzzzzzzzzzzzz-geluidjes gaan maken, maar op zo'n manier dat je niet door hebt wie het doet!
En dan stereo, uit verschillende hoeken van de klas!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
Of bij een nieuwe stagiare net doen of je een doof jongetje in de klas hebt.
Welke slogan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Geweldig!. Wat was die slogan van het onderwijs ook al weer?
auwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
*wacht ook.
Oh Haagse_elfje? Het is niet IRL hoor.
En bij diezelfde stagiare van naam verwisselen met diegene waar je naast zit.quote:
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
En ook een keer tijdens een proefwerk, ging die om zich heen kijken "IK ZIE ALLES, IK ZIE ALLES". En toen hoorde ik ineens "Hahahahahaaaaa jaaaa, ik zie alles", terwijl hij een mini-ielig-piepklein spiekbriefje van het prikbord verwijderde. Jaaa, die meneer zag inderdaad alles. Behalve dat er naast dat hele kleine spiekbriefje een levensgrote spiekbrief hing, en dat het hele bord volgeschreven stond met duitse woordjes voor het proefwerk![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Wij hadden een duitse leraar die altijd zo rood werd van woede dat we hem "De Tomaat" noemden
En we hadden het altijd met hem aan de stok. Zo hebben een vriendin en ik een keer de hele les zitten praten, en speciaal om ons daarvoor te straffen ging hij de volgende les een overhoring geven, met alle woordjes uit de les die wij dus gemist hadden.
Speciaal om hém te straffen hadden wij daarom ons best gedaan, en alletwee een 10 gehaald
En ook een keer tijdens een proefwerk, ging die om zich heen kijken "IK ZIE ALLES, IK ZIE ALLES". En toen hoorde ik ineens "Hahahahahaaaaa jaaaa, ik zie alles", terwijl hij een mini-ielig-piepklein spiekbriefje van het prikbord verwijderde. Jaaa, die meneer zag inderdaad alles. Behalve dat er naast dat hele kleine spiekbriefje een levensgrote spiekbrief hing, en dat het hele bord volgeschreven stond met duitse woordjes voor het proefwerk![]()
Natuurkunde, en scheikunde, wat een rotvakken waren dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Christine het volgende:
Of onze natuurkundeleraar, die echt álles uit wilde leggen. Wij snapten er niks van, en hij besloot elke les altijd met: "oja, wat ik net uitlegde dat leer je pas op de universiteit, dus ga dit maar niet overschrijven".
De lapzwans
Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden een tactiek bij Frans... de onoplettende leerlingen kregen namelijk áltijd een overhoring voor de klas, voor een cijfer... dus onze tactiek: bij de allereerste zin stelden we een onzin-vraag ("meneer, waarom moet dat nous zijn en niet notre") en vervolgens leek het of we aan het opletten waren, en konden we de hele les iets anders gaan doen
Oja, we vertaalden ook alle zinnetjes altijd in het engels ipv in het frans. Dat was makkelijker
Dat deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Natuurkunde, en scheikunde, wat een rotvakken waren dat.
Ik zat met scheikunde achterin met mijn vriendin, toen zei ik tegen haar: 'Die vent heeft de pik op me".
Roetsj! Ging haar vinger de lucht in.
"Meneer, heeft u de pik op A , en zoja, waarom?"..
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd
Oh, en ik had zo'n vriendinnenschriftje samen met een vriendin uit een andere klas, dus die schreven we helemaal vol en in de pauzes wisselden we om. En daar had ik eens een tekening (karikatuur) in gemaakt van de natuurkundeleraar... alleen mijn vriendin zat bij natuurkunde vóóraan, en sloeg net het schrift op die pagina open toen die man voor haar neus stond
Bij een franse tekst... meerkeuze... ik had als enige die tekst gemaakt, en wat bleek: we gingen het klassikaal nakijken. Dus iedereen had het snel van mij overgeschreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.
Ik was dol op de wiskundevragen die je kon beantwoorden met K.N. ( Kan niet ).
Dan rekende ik losjes 3 sommen uit en de rest kon niet.
Wat een kutvak zeg.
Altijd leuk, en ze weten meteen hoe je over ze denktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
Ik ben er bij Nederlands eens uitgestuurd samen met een vriendinnetje, maar dat mens had zo weinig overtuigingsvermogen dat we hebben geweigerd om ons te meldenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er een keer bij muziek uitgeschopt, toen moest ik naar de concierge toe. Die wilde niet geloven dat ik er bij de muziekleraar (wat de populairste leraar van school was) was uitgestuurd en gaf me geen straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |