Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:42 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden een tactiek bij Frans... de onoplettende leerlingen kregen namelijk áltijd een overhoring voor de klas, voor een cijfer... dus onze tactiek: bij de allereerste zin stelden we een onzin-vraag ("meneer, waarom moet dat nous zijn en niet notre") en vervolgens leek het of we aan het opletten waren, en konden we de hele les iets anders gaan doen
Oja, we vertaalden ook alle zinnetjes altijd in het engels ipv in het frans. Dat was makkelijker
Dat deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Natuurkunde, en scheikunde, wat een rotvakken waren dat.
Ik zat met scheikunde achterin met mijn vriendin, toen zei ik tegen haar: 'Die vent heeft de pik op me".
Roetsj! Ging haar vinger de lucht in.
"Meneer, heeft u de pik op A , en zoja, waarom?"..
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd
Oh, en ik had zo'n vriendinnenschriftje samen met een vriendin uit een andere klas, dus die schreven we helemaal vol en in de pauzes wisselden we om. En daar had ik eens een tekening (karikatuur) in gemaakt van de natuurkundeleraar... alleen mijn vriendin zat bij natuurkunde vóóraan, en sloeg net het schrift op die pagina open toen die man voor haar neus stond
Bij een franse tekst... meerkeuze... ik had als enige die tekst gemaakt, en wat bleek: we gingen het klassikaal nakijken. Dus iedereen had het snel van mij overgeschreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hahaha ja, inderdaad, doen alsof je goed oplet werkt altijd.
Ik was dol op de wiskundevragen die je kon beantwoorden met K.N. ( Kan niet ).
Dan rekende ik losjes 3 sommen uit en de rest kon niet.
Wat een kutvak zeg.
Altijd leuk, en ze weten meteen hoe je over ze denktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Whehehe! Onze hele agenda's stonden vol met Nijla's en andere leraren. De leraar Engels kwam ook eens in mijn werkboek loeren en vroeg lachend: "Ohh, en dat is die?"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
We hadden een leraar voor frans. Die was echt waardeloos. Hij had de gewoonte om om orde te houden met een raamslinger (om het raam open te draaien) op tafel te slaan. Heel hard, zodat de putten er in kwamen.. Dus wij ik alle andere lokalen de slingers jatten en zodra hij ging slaan sloegen wij terug. Aan het einde van het jaar hebben wij hem als afscheidskado zo'n 20 slingers gegeven.
.
Ik ben er bij Nederlands eens uitgestuurd samen met een vriendinnetje, maar dat mens had zo weinig overtuigingsvermogen dat we hebben geweigerd om ons te meldenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er een keer bij muziek uitgeschopt, toen moest ik naar de concierge toe. Die wilde niet geloven dat ik er bij de muziekleraar (wat de populairste leraar van school was) was uitgestuurd en gaf me geen straf.
Ik zat met Wiskunde in een toffe klas. 5 meiden en 20 gozersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef Auticia het volgende:
Of opeens heel verschrikt hard roepen:
"De ramen trillen er bijna uit!"
Nee! Die heb ik opstaan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die heb ik opstaan.
Hoe weet jij dat nou?
Bedaar maar, kind.quote:
Qyroz hééft Bright Eyesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Auticia het volgende:
Qyroz, ken je Bright Eyes?
Ik durf niet te kijken, paarden zijn engquote:
Die was stoer!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
ED 209. Robocop, die goeie ouwe tijd
Van Art Garfunkel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Auticia het volgende:
Qyroz, ken je Bright Eyes?
Sorry dat ik ze geleend heb. Wanneer wil je ze terug hebben? Trouwens, dat doosje waar ze in zaten was niet erg stevig.quote:
quote:
Neem ze zondag maar meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry dat ik ze geleend heb. Wanneer wil je ze terug hebben? Trouwens, dat doosje waar ze in zaten was niet erg stevig.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Auticia het volgende:
Er was een lerares bij ons op school die ontzettend met consumptie praatte.
Is er een keer een hele klas met paraplu's in de les gaan zitten.
Ik nietquote:
Downloading.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:42 schreef Auticia het volgende:
Qyroz!. En dan bij de downloads.
Luais mooi, en Lover I don't have to love ook.
Ja, dat weet ik niet meer. Ik had hem uitgeleend aan die aardige zwerver die me altijd van goedkope fietsen voorziet, en toen ik hem terugkreeg was het doosje kapot. En de ogen hadden plotseling een andere kleur. En ze waren van glas.quote:
Maar jij hep mijn nummer nie !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
nee viel mee
Maar ik kan jouw wle even bellen![]()
Nee zeg:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
Wanneer is de volgende uitzending?
Ik vond het grappig want je moest lachen.quote:
Ja sorry voor productie werk hebben we eennw achtlijstquote:
Ja hoor, super.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry voor productie werk hebben we eennw achtlijst
Ik was proffesioneel hé
Ja ik kon het niet proffesioneel houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vond het grappig want je moest lachen.
"productiewerk? *proest*"
Ik schrok wel, ik verwachte he nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef Auticia het volgende:
Ik heb dan wel geen werk, maar amusant was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |