Gewoon #b&h?quote:
Ik zeg ook altijd dat ik even 'virtueel ga socializen' als ik de Sims ga spelenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Virtual Socializing!
De perfecte manier om Fok! te omschrijven!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik en Christine
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet?
Naja, dan weet je het nu. En de rest van fok ook
Ja grappig hequote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Bupatih het volgende:
http://putfile.com/pic.php?pic=4/11023430015.jpg&s=x2![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja grappig he
Vooral de "veelneukers" als pridemeid en HeatWave enzo
Ik moet er niet aan denken zeg.quote:
Ja,quote:
Laat maar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja,maar ik snap je reactie niet
Die "" daar onder....
Ooh..nu snap ik het.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laat maar.
Het kwam er op neer dat ik hetzelfde dacht als jij.
Timbobquote:Op donderdag 28 april 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
Staan er nog meer SC'ers op, behalve Christine en Tom?
Ik ook. Byequote:
nog vrij gemodereerdquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
nog vrij gemodereerd
ik heb tenminste geen kleurtje
ohja, volgens Audrey klopte de lijst niet, en had ze het oa niet met bioslock en nog een paar gedaan..
maarja, een gerucht is makkelijk verspreid he
je kent urk toch wel?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:01 schreef Christine het volgende:
[..]
De pagina bestaat niet. Ik zie er geen grap in hoor.
Ja, maar wat is er grappig aan een link naar een niet-bestaande websitequote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je kent urk toch wel?
de grootste familie van nederland enzo..
Dat was mijn levensdoel tot voor kort...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
Heel Fok! weet dan met wie je het gedaan hebt
Stalk je me hier nu ook al?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat was mijn levensdoel tot voor kort...![]()
Ja, ik wil altijd en iedere minuut weten waar je bent en wat je doet, want ik heb zelf niks beters te doen. Ik heb geen leven.quote:
Dat is de EO. Ik zag zaterdag allemaal mensen van de EO Nederland Zingt dag in de Jaarbeurs voorbij komen, mijn god, wat een inteelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je kent urk toch wel?
de grootste familie van nederland enzo..
En toch he... ben je soms best wel een beetje schattigquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
Ja, ik wil altijd en iedere minuut weten waar je bent en wat je doet, want ik heb zelf niks beters te doen. Ik heb geen leven.
Ik ben lid van de EOquote:Op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is de EO. Ik zag zaterdag allemaal mensen van de EO Nederland Zingt dag in de Jaarbeurs voorbij komen, mijn god, wat een inteelt.
Ik heb zo mijn momenten eens in het jaar als je het niet verwacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
[..]
En toch he... ben je soms best wel een beetje schattig
Eens in het jaar ja... en daar moest het maar bij blijven.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn momenten eens in het jaar als je het niet verwacht.![]()
Nope, die inteeltbende is niks voor mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moest je niet naar de Nederland Zingt dag? Of ben je nog geen 60+ ?
Fokken is mijn werkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Eens in het jaar ja... en daar moest het maar bij blijven.
Zeg, had jij geen werk te doen?
Tja, als je 21 jaar op de veluwe hebt gewoond is inteelt niet meer zo ongewoon.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope, die inteeltbende is niks voor mij
Ik ben altijd aardigquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
Fokken is mijn werk![]()
Zeg kun je wat aardiger tegen me doen misschien?![]()
Luiwammes...quote:
Je vergeet dat we door de modder liepenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Luiwammes...
Vroeger in mijn tijd liepen we nog 30 km naar school met een schooltas van 30 kilo aan de haak en dacht je dat er toen uitslapen bij was. Als je mazzel had maakte je de 24 uur niet vol met werken. Ook geen rijkelijk ontbijtje met croissantjes en zulks, smerige droogpap drie happen, daar leefde je op de hele dag en als je niet doorwerkte ging de zweep eroverheen.![]()
Ok. Ik geloof jou ook.quote:
Ik wist dat er wat aan mijn verhaal ontbeerde, dank je voor de aanvullingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vergeet dat we door de modder liepen
[..]
Ach ja, ik ben nou eenmaal aardig en help mensen graagquote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat aan mijn verhaal ontbeerde, dank je voor de aanvulling![]()
Geen zin meer om te fokken bedoel je?quote:Ik heb geen zin meer te werken
Ik ben ook altijd heel ... behulpzaam, vooral voor vrouwen in 'nood'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nou eenmaal aardig en help mensen graag
[..]
Geen zin meer om te fokken bedoel je?
Mja, laten we het dáár maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel ... behulpzaam, vooral voor vrouwen in 'nood'
Ja, en huiswerk maken hoort ook in dat rijtjequote:Is werken en fokken niet hetzelfde dan, ik dacht dat fokken een synoniem voor werken was?
Ik ben bang dat ik dan gruwelijk boos ga wordenquote:Ik ben bang dat ik verkeerde dingen ga zeggen vandaag...![]()
Ik ben liefquote:
Laten we in een kringetje gaan zitten met z'n allen met bloemen in ons haar en hippie-liedjes zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben liefjij bent lief
we zijn allemaal lief
Ik ga bij de neo-hippies, nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laten we in een kringetje gaan zitten met z'n allen met bloemen in ons haar en hippie-liedjes zingen.
Kan je vrienden worden met Ronquote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga bij de neo-hippies, nu weet ik het zeker
Als hij je niet al vermoord heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 12:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gaan we samen Kumbaya zingen...
![]()
wij zijn echt boefjes...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef bar_rel het volgende:
Ik zit op me stage werk stiekem te fok!en![]()
![]()
Bupa is altijd in the housequote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
hey!! is Bupa in tha house?! Clouseauis op de radio!!
Ja maar ik ben niet Haagsquote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zal 't zijn dan... en dat terwijl 't nog wel zo'n Haags mopje is....
Euh, mijn ex wilde Tranceptor vermoorden toen hij erachter kwam dat we hadden gesekst... en mijn ex zit bij de neo-hippies. Snap je 'm zo?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap het verhaal tussen Christine en Tranceptor niet.
Slet anyone?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, mijn ex wilde Tranceptor vermoorden toen hij erachter kwam dat we hadden gesekst... en mijn ex zit bij de neo-hippies. Snap je 'm zo?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, mijn ex wilde Tranceptor vermoorden toen hij erachter kwam dat we hadden gesekst... en mijn ex zit bij de neo-hippies. Snap je 'm zo?
Er zijn teveel mensen die me willen vermoorden...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Als hij je niet al vermoord heeft
Nee!!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn ex en ik? NeeThank god
Ik heb alweer een nieuw slachtoffer intussen
Nee, ik heb alweer een ander slachtofferquote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!!
Ik heb het over jou en Transistor (![]()
)
Christine the man-slayer.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn ex en ik? NeeThank god
Ik heb alweer een nieuw slachtoffer intussen
Wat een wijze woorden weer Bupaquote:
Dus ná Rhododendron, ná Transistor, wéér een anderquote:Op donderdag 28 april 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik heb alweer een ander slachtoffer
Ik ben een en al wijshied, mijn waarde MBquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus ná Rodelion, ná Transistor, wéér een ander
Nee hoor, ik ben gewoon een vrouw met haar behoeftesquote:Jij bent nog veranderlijker dan het weer
Pffff.. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een vrouw met haar behoeftes
Dat heb jij goed begrepen Hupabitquote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus ná Rhododendron, ná Transistor, wéér een ander
Ik noem alle vriendjes van SC'ers andersquote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb jij goed begrepen Hupabit
Hoeft ook niet, ik houd het zelf nog maar net bijquote:Op donderdag 28 april 2005 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff.. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor![]()
!!!
Vertel.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej en dat gaat ook niet meer gebeuren ook. Ik heb ook een nieuw slachtoffer![]()
![]()
![]()
![]()
Is het niet 'ma chère'? Als in vrouwelijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef bar_rel het volgende:
Hoor ik hier ergens de slayer?![]()
Missblisshoe gaat het met mon chere?
Euh... jaquote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
Maar wie is die nieuwe, Christine?
Een Fok!ker?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen? Mag ik Mag ik?![]()
Het beweegt!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:04 schreef Tranceptor het volgende:
Escher heeft allemaal van die dingen gemaakt, je wordt er gestoord van ...
Hoewel die dan net weer een beetje saai wasquote:
ja, die met die rondjes!quote:
Uhuhquote:Op donderdag 28 april 2005 13:08 schreef Tranceptor het volgende:
Die middelste Bupatih, bedankt voor de hoofdpijn ...
Jij ook bedankt MissBliss, Escher is cool
Zodra ik thuis kom, ga ik maar weer eens Your song van Elton John opzettenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
* MissBliss luistert nu Frankie goes to Hollywood - The Power of Love
Volgens mij komt Frenkie wel in Hollywood in Rotterdam of zou ie meer een Baja Beach Club-figuur zijn?quote:
* MissBliss luistert nu Ewan McGregor - Your Songquote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, ga ik maar weer eens Your song van Elton John opzetten, ik heb iets met dat nummer. Helaas zal dat nog wel even duren.
Is Frankie eigenlijk ook in Hollywood geweest?
Mooi nummer is dat hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
* MissBliss luistert nu Ewan McGregor - Your Song
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mooi nummer is dat heRoxanne is ook zeker aardig.
![]()
Zeg MissBliss, wil je ook meespelen dan [afbeelding]?
Vertel op meneertje!quote:
Ik denk dat hij eerder te vinden is in de get down... breezersletjes imponeren met zijn ski-verhalenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij komt Frenkie wel in Hollywood in Rotterdam of zou ie meer een Baja Beach Club-figuur zijn?
Misschien is dat publiek nog zelfs te oud om zijn onzin te geloven....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder te vinden is in de get down... breezersletjes imponeren met zijn ski-verhalen
Dat ligt aan mn bui:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
@MissBliss: Ah interessant, deel je liever uit of word je liever bezweept?
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ow Bupa 't was idd op rtl fm
altijd heb ik je lief![]()
'k Durf niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vertel op meneertje! [afbeelding]
met mij ook hoor mopquote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het niet 'ma chère'? Als in vrouwelijk?
Mja, gaat goed hoor met mij
Met jou? [afbeelding]
Ik ga nu eten trouwens en daarnahuiswerk
maken.
Zielig als Satine doodgaatquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Dan draai ik 'Come What May' ook maar even
Was het wel van planquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef babette21 het volgende:
hey Christine, ga je nog koninginnenach'te?!?
Jantjes dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien is dat publiek nog zelfs te oud om zijn onzin te geloven....
Buffyquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
met mij ook hoor mop
Ik heb het alleen heel druk de laatse tijd, stage enzo Buffy![]()
Dus ben niet zo vaak op Fok!
nu moet ik ook weer gaan voordat ik gesnapt wordt![]()
![]()
We hadden het ook niet over jou hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, IK kom daar niet, IK heb stijl.![]()
Draait de wereld niet om mij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over jou he
Nacht denk ik niet, geldgebrekquote:Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zielig als Satine doodgaat, ga jij nog wat leuks doen met Koninginnedag of nacht?
Heb je niemand die je sponsort?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nacht denk ik niet, geldgebrek
Dag wel ja: gezellig de koningin bekijken
Und du?
Ik heb geen sponsorsquote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je niemand die je sponsort?
Ik ga koninginne-avond gezellig wat drinken en eten met iemand en dan 's nachts naar een tof feestje. Koninginnedag zelf weet ik nog niet, wellicht dat ik in Den Haag ben.
ik sla maar eens een jaartje over. ga de volgende dag wel naar Amsterdam en wil daar voor de verandering eens 'n beetje fit arriveren.... lekker op een bootje de grachten onveilig maken: PARTY!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Christine het volgende:
Was het wel van planmaar weet nog niet met wie... Jij?
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
smiley is speciaal voor Bupa haha!!
Surequote:
Euhm ja die ken ik wel, ... ik wil niet zeggen van binnen en buitenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sure
Ik ben (als het goed is) met Christine en die ken je al geloof ik
TMI lieve schatquote:Op donderdag 28 april 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm ja die ken ik wel, ... ik wil niet zeggen van binnen en buiten
Misschien tot dan he?
wtfquote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een newbie hier, jongens, niet meteen met rare dingen gaan gooien.![]()
hele wilde plannen zelfsquote:Op donderdag 28 april 2005 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Wat timbob zegt
Timbob, Jij nog plannen voor koninginnedag?
Wel achteraf verslag doen in ShowChat he?quote:
hahaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel achteraf verslag doen in ShowChat he?
wat een goed idee!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
om alvast in de stemming te komen....
[afbeelding]
't gaat weer 'n mooie dag worden......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:22 schreef timbob het volgende:
wat een goed idee!
gelijk m'n icoon maar weer veranderd
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]LOL... ziet er echt niet uit....
ik deze:quote:Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Die had ik nog van vorig jaar.
misschien was die wind wel goed, maar ging jij de verkeerde kant opquote:Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef Nano het volgende:
Kut tegenwind!
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:30 schreef timbob het volgende:
[..]
dan maken we toch wat leuks [afbeelding]
Zo slim had ik nog niet gedachtquote:Op donderdag 28 april 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien was die wind wel goed, maar ging jij de verkeerde kant op
Botoxquote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik noem alle vriendjes van SC'ers anders
Tania en haar Botox
oh ja doe mij ook zo'n stoer hoedje....quote:Op donderdag 28 april 2005 14:30 schreef timbob het volgende:
dan maken we toch wat leuks [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja doe mij ook zo'n stoer hoedje....![]()
beetje weinig ruimte voor hequote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef babette21 het volgende:
haha hij's cool [al lijkt ze nu wel enigszins kaal]...
eigenlijk moet dat mannetje ook nog een kroontje ofzo, of is dat teveel gevraagd?!
Hoe maak jij die?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef timbob het volgende:
[..]
pet op je muts
vlag op je wang
[afbeelding]
ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorerquote:
Kan die pet dan niet wat anders staan, want ik zie haar ogen niet meer zo goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorer
dan maak ik daar een screenshot van en die knip ik uit in paint
met photoshop natuurlijk, hoe anders?
jawelquote:Op donderdag 28 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kan die pet dan niet wat anders staan, want ik zie haar ogen niet meer zo goed.![]()
Als je bijdehand wil doen doe het dan goed.quote:
Talk to the hand is wat anders dan bijdehandquote:Op donderdag 28 april 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je bijdehand wil doen doe het dan goed..
Zijn er meerdere dan?quote:
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.quote:
Ik wil mijn kroon graag iets meer F0012800 als het kanquote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorer
dan maak ik daar een screenshot van en die knip ik uit in paint
Naam kwijt?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.. Je weet wel.
.
Nee?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.. Je weet wel.
.
Ga jij ook al stiekem editten?quote:
Het was wie ik dacht dat het was.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga jij ook al stiekem editten?
Nou wil ik weten wat je dacht enzo![]()
Oh, ik dacht dat je misschien meer wist dan ikquote:Op donderdag 28 april 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was wie ik dacht dat het was..
I. dus.. Wist zijn username niet meer, maar dit is hem dus.
.
Geheimpjesquote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien meer wist dan ik
*meldtquote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn er nog mensen die naar de "nach" gaan in Den Haag
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Ik heb besloten Showchat per direct te verlaten.![]()
Tot in de GTST/Peking/ONM/Temptation Island topics..
hzo?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Tering hey, wat een schreeuw om aandacht meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Correctie: Ik mis je wel, maar dan als kiespijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Tering hey, wat een schreeuw om aandacht meer.
Maareh, ajuus, ik zal je niet missen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Hmm.. ik begrijp al waarom ie weg gaatquote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
geen kanaalwortel behandeling?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: Ik mis je wel, maar dan als kiespijn.
Omdat"ik niet zeg "Oh lieve Orgi, doe alsjeblieft niet, ik kan niet zonder je!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hmm.. ik begrijp al waarom ie weg gaat
wtf heb ik gemist?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
Daarom ga ik. Dit was me laatste post hier in Showchat, plaatje kan ook weg uit de OP. Ajuus.![]()
Nee, omdat je anders altijd wel zo vriendelijk bentquote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat"ik niet zeg "Oh lieve Orgi, doe alsjeblieft niet, ik kan niet zonder je!!!!!!!!!!!!!!!!!"?
.
Wees dan eens een vent en hou je er aan.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
Daarom ga ik. Dit was me laatste post hier in Showchat, plaatje kan ook weg uit de OP. Ajuus.![]()
Ik maak nooit ruzie met hem hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, omdat je anders altijd wel zo vriendelijk bent![]()
Ach, die bespaar ik hem.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
geen kanaalwortel behandeling?
Elke dag een opmerking als 'Heb je hem weer, hij wil weer de aandacht hoor' is zeker grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie met hem hoor.. Dat doe Bupatih de laatste tijd.
.
Die opmerkingen komen dus van Bupatih.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Elke dag een opmerking als 'Heb je hem weer, hij wil weer de aandacht hoor' is zeker grappig![]()
met een vakantie ben je ook altijd ff weg en dan kom je weer terug...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaaaju paraplu
Aaaaaaaju paraplu
Ik ben dr even niet
Aaaaaaaju paraplu
Aaaaaaaju paraplu
Ik hoop dat ik je ooit weer zie (ofzo, laatste zin weet ik eigenlijk niet meer)
-edit-
Oh ik weet het alweer: Dit is ons vakantielied, nou slaat ook nergens op in deze situatie
Ja, ik ben gekquote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die opmerkingen komen dus van Bupatih.. Voortaan iets beter op de usernames letten he.
.
zout graagquote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef timbob het volgende:
moet ik nog popcorn halen of is het al afgelopen?
aha de zuster Theresa van SHOquote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
Ik neem het even op voor de zwakkeren in Showchat![]()
Ja, het sloeg nergens opquote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met een vakantie ben je ook altijd ff weg en dan kom je weer terug...
Ik ga voor Robin Hoodquote:Op donderdag 28 april 2005 17:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aha de zuster Theresa van SHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |