Oeh dat klinkt intrigerend!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De situatie leent zich niet tot het noemen van die namen helaas, anders had ik het allang gedaan.
De hele volzin komt op mij als abacadabra over...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef Aventura het volgende:
@ Tranceptor: welk gedeelte van "Weet jij mensen en ze staan er niet bij? Post het of hou je muil. "begrijp jij niet?
Dus dat gebeurt er in die Singles-topicsquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik en Christine
Eindelijk heeft ze het doorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus dat gebeurt er in die Singles-topics![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 27 april 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil WeirdMickey dan ook even aanmelden, mag hij zeggen met wie...![]()
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Naar mijn weten kan jij ook nog wel iets opbiechtenquote:
Ik heb al iets opgebiecht, one step at a time...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Naar mijn weten kan jij ook nog wel iets opbiechtenSchijnheil zijn we allemaal.
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb al iets opgebiecht, one step at a time...
Dat is één en dezelfde persoonquote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor en MissBliss
Tranceptor en Zowiee
quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor en MissBliss
Tranceptor en Zowiee
Vind L. dat wel leuk denk je om hier genoemd te worden?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor en MissBliss
Tranceptor en Zowiee
Ik denk dat die mutaties onbegonnen werk zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 01:47 schreef Tarak het volgende:
Wat ik mis in de lijst in de OP, is welke "relaties" nog aan zijn en welke definitief tot het verleden behoren.
Ja, wanneer ga jij eens opbiechten, Kip?quote:
Als L. er problemen mee zou hebben, zou het er niet staan.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:45 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Vind L. dat wel leuk denk je om hier genoemd te worden?
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 08:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als L. er problemen mee zou hebben, zou het er niet staan.
quote:Op maandag 2 mei 2005 08:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als L. er problemen mee zou hebben, zou het er niet staan.
Kom op man, die goddelijke seks was absoluut met jouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Christine en Weirdmickey
Dat is niet eens mn echte nick, ik weet dus van niks
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op man, die goddelijke seks was absoluut met jou![]()
Zal wel een tikfoutje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |