ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorerquote:
Kan die pet dan niet wat anders staan, want ik zie haar ogen niet meer zo goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorer
dan maak ik daar een screenshot van en die knip ik uit in paint
met photoshop natuurlijk, hoe anders?
jawelquote:Op donderdag 28 april 2005 16:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kan die pet dan niet wat anders staan, want ik zie haar ogen niet meer zo goed.![]()
Als je bijdehand wil doen doe het dan goed.quote:
Talk to the hand is wat anders dan bijdehandquote:Op donderdag 28 april 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je bijdehand wil doen doe het dan goed..
Zijn er meerdere dan?quote:
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.quote:
Ik wil mijn kroon graag iets meer F0012800 als het kanquote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ik open een leeg tekstdocument en daar type ik per pixel in welke kleurcode ik wil hebben, daar maak ik een html bestand van en open ik in internet explorer
dan maak ik daar een screenshot van en die knip ik uit in paint
Naam kwijt?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.. Je weet wel.
.
Nee?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene. Ben z'n naam kwijt.. Je weet wel.
.
Ga jij ook al stiekem editten?quote:
Het was wie ik dacht dat het was.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga jij ook al stiekem editten?
Nou wil ik weten wat je dacht enzo![]()
Oh, ik dacht dat je misschien meer wist dan ikquote:Op donderdag 28 april 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was wie ik dacht dat het was..
I. dus.. Wist zijn username niet meer, maar dit is hem dus.
.
Geheimpjesquote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien meer wist dan ik
*meldtquote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn er nog mensen die naar de "nach" gaan in Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |