je kent urk toch wel?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:01 schreef Christine het volgende:
[..]
De pagina bestaat niet. Ik zie er geen grap in hoor.
Ja, maar wat is er grappig aan een link naar een niet-bestaande websitequote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je kent urk toch wel?
de grootste familie van nederland enzo..
Dat was mijn levensdoel tot voor kort...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
Heel Fok! weet dan met wie je het gedaan hebt
Stalk je me hier nu ook al?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat was mijn levensdoel tot voor kort...![]()
Ja, ik wil altijd en iedere minuut weten waar je bent en wat je doet, want ik heb zelf niks beters te doen. Ik heb geen leven.quote:
Dat is de EO. Ik zag zaterdag allemaal mensen van de EO Nederland Zingt dag in de Jaarbeurs voorbij komen, mijn god, wat een inteelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je kent urk toch wel?
de grootste familie van nederland enzo..
En toch he... ben je soms best wel een beetje schattigquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
Ja, ik wil altijd en iedere minuut weten waar je bent en wat je doet, want ik heb zelf niks beters te doen. Ik heb geen leven.
Ik ben lid van de EOquote:Op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is de EO. Ik zag zaterdag allemaal mensen van de EO Nederland Zingt dag in de Jaarbeurs voorbij komen, mijn god, wat een inteelt.
Ik heb zo mijn momenten eens in het jaar als je het niet verwacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
[..]
En toch he... ben je soms best wel een beetje schattig
Eens in het jaar ja... en daar moest het maar bij blijven.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn momenten eens in het jaar als je het niet verwacht.![]()
Nope, die inteeltbende is niks voor mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moest je niet naar de Nederland Zingt dag? Of ben je nog geen 60+ ?
Fokken is mijn werkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Eens in het jaar ja... en daar moest het maar bij blijven.
Zeg, had jij geen werk te doen?
Tja, als je 21 jaar op de veluwe hebt gewoond is inteelt niet meer zo ongewoon.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope, die inteeltbende is niks voor mij
Ik ben altijd aardigquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
Fokken is mijn werk![]()
Zeg kun je wat aardiger tegen me doen misschien?![]()
Luiwammes...quote:
Je vergeet dat we door de modder liepenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Luiwammes...
Vroeger in mijn tijd liepen we nog 30 km naar school met een schooltas van 30 kilo aan de haak en dacht je dat er toen uitslapen bij was. Als je mazzel had maakte je de 24 uur niet vol met werken. Ook geen rijkelijk ontbijtje met croissantjes en zulks, smerige droogpap drie happen, daar leefde je op de hele dag en als je niet doorwerkte ging de zweep eroverheen.![]()
Ok. Ik geloof jou ook.quote:
Ik wist dat er wat aan mijn verhaal ontbeerde, dank je voor de aanvullingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vergeet dat we door de modder liepen
[..]
Ach ja, ik ben nou eenmaal aardig en help mensen graagquote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat aan mijn verhaal ontbeerde, dank je voor de aanvulling![]()
Geen zin meer om te fokken bedoel je?quote:Ik heb geen zin meer te werken
Ik ben ook altijd heel ... behulpzaam, vooral voor vrouwen in 'nood'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nou eenmaal aardig en help mensen graag
[..]
Geen zin meer om te fokken bedoel je?
Mja, laten we het dáár maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel ... behulpzaam, vooral voor vrouwen in 'nood'
Ja, en huiswerk maken hoort ook in dat rijtjequote:Is werken en fokken niet hetzelfde dan, ik dacht dat fokken een synoniem voor werken was?
Ik ben bang dat ik dan gruwelijk boos ga wordenquote:Ik ben bang dat ik verkeerde dingen ga zeggen vandaag...![]()
Ik ben liefquote:
Laten we in een kringetje gaan zitten met z'n allen met bloemen in ons haar en hippie-liedjes zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben liefjij bent lief
we zijn allemaal lief
Ik ga bij de neo-hippies, nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laten we in een kringetje gaan zitten met z'n allen met bloemen in ons haar en hippie-liedjes zingen.
Kan je vrienden worden met Ronquote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga bij de neo-hippies, nu weet ik het zeker
Als hij je niet al vermoord heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 12:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gaan we samen Kumbaya zingen...
![]()
wij zijn echt boefjes...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef bar_rel het volgende:
Ik zit op me stage werk stiekem te fok!en![]()
![]()
Bupa is altijd in the housequote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
hey!! is Bupa in tha house?! Clouseauis op de radio!!
Ja maar ik ben niet Haagsquote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zal 't zijn dan... en dat terwijl 't nog wel zo'n Haags mopje is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |