Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Die komt gewoon de volgende keer aan de beurt!
Ja die twee zitten toch echt naast je Hind!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Hind: "Ik kan het niet geloohooven!!!!"
[afbeelding]
Dat komt omdat ze daar zat zonder mij, ik ga maar dan haar gelijk opwarmenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Ze heeft het koud!
dat zijn Tietenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Als jij met je hind aan komt poepen, dan ga ik dat dus ook doen met Charisma Carpenter
[afbeelding]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat zijn pas mooie grote natuurlijke Tieten![]()
Alsof de geaardheid van Jamai als een verrassing kwamquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Hind: "Ik kan het niet geloohooven!!!!"
[afbeelding]
Waarom hem neuken als ze mij kan krijgenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?
Mag ik met d'r mee?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Kunnen we die Hind niet eventjes op een klein eilandje midden in de Atlantische Oceaan dumpen?
Ik ben d'r nu wel even zat
Ik baal er wel van dat ik juist die aflevering gemist heb omdat het Carnaval wasquote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
"Wheeeeeee... daar ga ik weer... wat moohoooii!"
[afbeelding]
Ohja en hij weet ervan af!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?![]()
![]()
*streelt Nano zachtjes over haar rugquote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?![]()
![]()
* BVO had het zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik baal er wel van dat ik juist die aflevering gemist heb omdat het Carnaval was
Waar waren we?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom hem neuken als ze mij kan krijgen![]()
Jij weet mij altijd zo goed te verbazen, dat je binnen komt rollen en ik totaal niet snap waar je het over hebt!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef bar_rel het volgende:
Jordy,
Je bent een sufferd! In de klas heb ik meerdere keren gezegd dat het om 2 perioden ging. Vaak is dat ongeveer 20 weken, maar dit jaar is het minder. Nl. 16 weken. Je moet dus wel opletten.
In de bevestigingsbrief naar het bedrijf staat de goede einddatum. Morgen ben ik er weer niet. Vrijdag zal ik wel even bellen!
Wijs hem maar vast op de bevestigingsbrief.
Daar dus.....quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*streelt Nano zachtjes over haar rug
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij weet mij altijd zo goed te verbazen, dat je binnen komt rollen en ik totaal niet snap waar je het over hebt!![]()
Is btw ook een kunst,
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef bar_rel het volgende:
Jordy,
Je bent een sufferd! In de klas heb ik meerdere keren gezegd dat het om 2 perioden ging. Vaak is dat ongeveer 20 weken, maar dit jaar is het minder. Nl. 16 weken. Je moet dus wel opletten.
In de bevestigingsbrief naar het bedrijf staat de goede einddatum. Morgen ben ik er weer niet. Vrijdag zal ik wel even bellen!
Wijs hem maar vast op de bevestigingsbrief.
Ik had toen net een uur of 10 in de auto gezeten.. kwam terug van wintersport.. die avond met koppijn zitten kijken.. gaat ze eruit..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik niet.. want ik had bier op.. en niet zo zuinig ook
Ah, je hebt op je stage adres opgegeven dat je 20 weken stage komt lopen, terwijl het er eigenlijk 16 moeten zijn?quote:
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juliquote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah, je hebt op je stage adres opgegeven dat je 2 x 20 weken stage komt lopen, terwijl het er eigenlijk 2 x 16 moeten zijn?
*rukt je bh van je lijfquote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar dus.....
*kijkt in die mooie grote bruine ogen van hem![]()
Maar dan heb ik geen:quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juli
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stagequote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juli
Zolang jij je fikken thuishoudt, gebeurd er niks neequote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit hoeft nooit meer te gebeuren als je bij me blijft vanachttttttttttttttttttt
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit hoeft nooit meer te gebeuren als je bij me blijft vanachttttttttttttttttttt
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang jij je fikken thuishoudt, gebeurd er niks nee
Daarom gaat mijn leraar morgen bellenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stage
Daarom gaat mijn leraar morgen bellenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stage
ik kreeg een sms van iemand van het Hind Forum dat ze eruit was..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had toen net een uur of 10 in de auto gezeten.. kwam terug van wintersport.. die avond met koppijn zitten kijken.. gaat ze eruit... Ik was gelijk weer helemaal wakker.
.
* Skaai speelt hard to getquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgen
![]()
Abel nuquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgen
![]()
Jij smst met mensen van het Hindforum?!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik kreeg een sms van iemand van het Hind Forum dat ze eruit was..
Dieptepunt uit mn leven als ik erop terug kijk
Ik doe de deur dichtquote:
vroegah.. zij met mij jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij smst met mensen van het Hindforum?! [afbeelding].
*zuigt zachtjes aan je tepelsquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk sneller![]()
*trekt zijn broek naar beneden![]()
Ah ok.quote:
Get a roomquote:
Tss zegt wiequote:
I just wanne take it nice and slowquote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Get a room
En by the way, dat kiddie sex van jullie ook... het is al een half uur later en je begint nu pas aan haar tepels? Een half uur lang om der BH beugel los te trekken.. Gjeez...
ze zijn nog jong en wild..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Get a room
En by the way, dat kiddie sex van jullie ook... het is al een half uur later en je begint nu pas aan haar tepels? Een half uur lang om der BH beugel los te trekken.. Gjeez...
Ja maar das niet slow meer. In de tussentijd heb jij geen stijve meer en zij wil naar der vib lopenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
I just wanne take it nice and slow![]()
Ik niet als je het niet erg vindt.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar das niet slow meer. In de tussentijd heb jij geen stijve meer en zij wil naar der vib lopen
Ach gossie.quote:
Vraag Beach maar die doet alles voor jequote:
Oh jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vraag Beach maar die doet alles voor je
Met ze gangster superdudesquote:
er waren altijd onwijze rellen daar toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ok.. Ik kom er de laatste tijd weer af en toe.
. Lurken dan, he.
.
Whehe, op dat oude Hindforum zijn wel een aantal ontzettend vermakelijke rellen geweest ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef Timmai het volgende:
[..]
er waren altijd onwijze rellen daar toch?
Doei gozertttquote:
zoek effe op Beach zijn fotoboek daar staat het welquote:
quote:
Abel is diepzinnigquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/CJgangster/info
quote:50, Eminem en miiii cHilliNg in da hoOd
Wat ben jij eigenlijk een knap meisjequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een knap meisje![]()
He, die chick op die foto heb ik gemeet in de Efteling. Die Quinnie kwam altijd op de sugababeschatquote:
En bedankt, weg positief zelfbeeldquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja beeld je niks in. Bigmac slijmt bij ieder meisje.![]()
Ik ken die gozer niet, maar als ik dat profiel zie moet ik altijd lachenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
He, die chick op die foto heb ik gemeet in de Efteling. Die Quinnie kwam altijd op de sugababeschat
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh. Het kan tot maat 60!!!![]()
Hoi mede Kinderen voor Kinderen-fanquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
MissBliss en ik komen tegelijk binnen wandelen
Dat zei m'n moeder vandaag ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi mede Kinderen voor Kinderen-fan
Ruim je kamer op!
Ruim je kamer op!
Wat een wijze lessen he? In dat Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder vandaag ook nog
Gniffeltquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, geen prijzen dus voor Ajax die seizoen.
Dat zegt mijn moeder elke dag, maar 't werkt nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder vandaag ook nog
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, geen prijzen dus voor Ajax die seizoen.
Uhuhquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een wijze lessen he? In dat Kinderen voor Kinderen
Nouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Geef mij maar kip, patat en appelmoes
Met grote klodders mayonaise
Wij willen kip, patat en appelmoes
En als toetje een tompouce
En een roomsoes
Dus dit is jouw levensverhaal:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder elke dag, maar 't werkt nooit
Heb ik nog meer "belangrijke" dingen gemistquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent![]()
Niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik nog meer "belangrijke" dingen gemist?
O ja, die ken ik nog welquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
't Zal je maar gebeuren
Je kan er niks aan doen
Dat je wordt geboren
Als stuntelkampioen
lalalalala
Elizequote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Help, Hellpp, Helllepp, HEELLLEEEP!! Ik krijg tieten!
OMGquote:
Je praat wel graag over je liefdesheuvels he?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Zolang er geen liefde in het spel is, spreek ik niet van liefdesheuvels, maar nog gewoon van dames/voorgevel/memmen/prammen/tieten/jetsers oid.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je praat wel graag over je liefdesheuvels he?
Bij ons is er wel sprake van liefde tochquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang er geen liefde in het spel is, spreek ik niet van liefdesheuvels, maar nog gewoon van dames/voorgevel/memmen/prammen/tieten/jetsers oid.
Zal godver tijd worden een keer ook héquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sigquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij ons is er wel sprake van liefde toch
Ze had cup DD zei zequote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal godver tijd worden een keer ook hé![]()
Daar had ik het net overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Wie wel?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.quote:
Duiveltjaquote:
Nou, dat is dan mijn foutquote:Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.
Ha, wie niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Hm Sven heeft dus Skaai fantasieen
En dat hou je bij?quote:
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.quote:Nou, dat is dan mijn foutIk ben ook maar een mens hoor
Ah...en nu jij iets van Sven radenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dat hou je bij?![]()
[..]
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
<SPK> Die Sig van jouw verander je net zo vaak als je ondergoed,mag ik hopenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:die van mij blijft een maand mischien hé
Ligt eraan wanneer ze haar ondergoed changed wel ook
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.quote:
Ja, nou raak ik helemaal in de warquote:Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
Ik vermoed een kleine cup C, maar een 85B kan ook goed zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Het is in elk geval geen DDquote:Op donderdag 21 april 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.
[..]
Ja, nou raak ik helemaal in de war
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooit
Pfff...als of het mij wat kan bommenquote:
Ik praat liever over "Henkie" En nee. Een Henkie-meter heb ik nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?!
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit ruktquote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfff...als of het mij wat kan bommen
85C?
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit rukt
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben heel a-seksueel
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?quote:
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarquote:
Je hebt verschillende D maten, ye know?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?![]()
Aai just wantet toe see de seemquote:
Lijkt me leuk, maar ik ga slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarNeuken?
![]()
Wat zijn dat toch ingewikkelde dingen, die premmen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hebt verschillende D maten, ye know?![]()
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, snel volposten dan MB, dan kan je een nieuwe openen!
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zeker
Gezellig hoor!!
Ja, niet om 0.11quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoor![]()
Ik en vroeg?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Het was vroeg iig.
Nu nog maar 3quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Op die 6 posts wil ik wel even wachten trouwens
Wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
Het was toch zo en Zhenar was zeer teleurgesteld
smilie-pikker
Teruglezen he1quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WasZhenar
teleurgesteld?
Die smiley had ik allang in de collectie maar was natuurlijk verloren gegaan bij De Grote Crash
![]()
Goh, wat een fijn momentquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
Nou je kan gaan slapen hoor, hier issie:1000e post!
*yeey*
Je zou stoppen bij 1000!quote:
Het ging per ongelukquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou stoppen bij 1000!
Tja, nu kun je net zo goed doorposten tot 2000.![]()
JA! EN NU WEER!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WasZhenar
teleurgesteld?
Die smiley had ik allang in de collectie maar was natuurlijk verloren gegaan bij De Grote Crash
![]()
Ja.quote:
Hey Svenquote:
Ik péins er niet over. Hun moeder is een hoer!quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:54 schreef Svensational het volgende:
Ze groeien als kool heGedeelde voogdij, al eens aan gedacht?
Ze flirt met Bupatih,Barrel & de rest en dan neukt ze nogeens met Maikel. Zo`n moeder wil ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik péins er niet over. Hun moeder is een hoer!![]()
![]()
VERDOMME KOM DAN IETS EERDER!!111quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA! EN NU WEER!![]()
![]()
Tenzij je er toch nog bent... je zei pas 4 minuten geleden welteruste...
JIJ MOET GEWOON LANGER OPBLIJVEN, GREPPELSLOERIE! !!!1112986743294279quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VERDOMME KOM DAN IETS EERDER!!111:r:;r;;r::R;r!11!
Oh, en goedemorgen trouwens
IK MOET OOK WEER VROEG OP HOOR!!111!!1one!!1!1:rquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JIJ MOET GEWOON LANGER OPBLIJVEN, GREPPELSLOERIE! !!!1112986743294279;r;r;:Rrr!!!!``12122
Dank je!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK MOET OOK WEER VROEG OP HOOR!!111!!1one!!1!1:r:r:r:r;;RR;r;
~O>
Nu heb ik wallen enzo
Oh, en succes met de kamerjacht slettebakje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dank je!!!!!1133`1`1512
:r;rrr;r;rrrR
Greppelsloerie bedoelde ik natuurlijk in de meest positieve zin van het woord!Zo:
greppelsloerie
!
Dank je wel mopquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
ik hou ook van jou
![]()
Whehe, ik heb mn bus gemist
Beterschap Dizer
Ik heb er 1 binnen (weet niet meer welke) en die was erg mooi jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel mop
Heb je nog naar die nummers geluisterd?
We praten er verder over via mail vanavond hoe je de nummers vondquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er 1 binnen (weet niet meer welke) en die was erg mooi ja
Die andere lukte niet echt
Nu ga ik echt naar school
Aloha Dizerquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen Skaai.
Geef me liever eenechte bak koffie of een cappeccino(sp?)
Spannendquote:
Ik heb je weleens gehoord over rijlessen....quote:
Nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb je weleens gehoord over rijlessen....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:08 schreef Dizer het volgende:
Spannend hoor Skaai!
Hoi timbob, hoi niksan
Diezeqiezeriezetiezeyiezepiezesiezefiezegiezehiezejiezekiezeliezeziezexiezeciezeviezebiezeniezemiezerquote:
wat ga je eigenlijk doen? nu het leven weer van alles van je verwacht?!quote:
Jij bent niet eens onlinequote:
Schoffelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk doen? nu het leven weer van alles van je verwacht?!
werken is best leuk hoor, op z'n tijd...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Diezeqiezeriezetiezeyiezepiezesiezefiezegiezehiezejiezekiezeliezeziezexiezeciezeviezebiezeniezemiezer
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef babette21 het volgende:
LEKKER BIJNA WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Dat lukt je nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:37 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 11036 (gemiddeld 10 per dag)
Op naar de 20.000Te realiseren: Eind zomer 2005
![]()
Er staat vieze in vet gedrukt, ik heb het wel gzien hoorquote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Zeg moeten jullie niet allemaal op school zitten ofzo?
Ik heb laatst 636 posts op 1 dag gehad hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lukt je niet
13361 (gemiddeld 19 per dag) Mij misschien wel![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Ik zit met dat kutnummer van Mariah Carey in m'n hoofd
It's like that y'all Like da da da da that y'all
Maar ik ontken het ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat vieze in vet gedrukt, ik heb het wel gzien hoor![]()
Tering, hoe doe je datquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb laatst 636 posts op 1 dag gehad hoorAls ik wil, heb ik het binnen 2 weken gehaald
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
Ik word wakker, zet de tv aan, meteen dat rotnummer op. Ja en nu zit het natuurlijk de rest van de dag in mijn hoofd
Behalve als ik straks Jamie Cullum weer hoor
In die goeie ouwe tijd gingen er wel 20 topics op een dag doorheenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tering, hoe doe je datIk heb gister de hele dag lopen posten en zat op 172 posts. Vond ik al vrij aardig
Toen hadden we geloof ik 10 SC topics op 1 dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tering, hoe doe je datIk heb gister de hele dag lopen posten en zat op 172 posts. Vond ik al vrij aardig
quote:
Niks (behalve dat het een dwerg isquote:
Zeggeh, ik had ook 100+ posts toen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen hadden we geloof ik 10 SC topics op 1 dag
Bar_rel, Christine, Zhenar, Skaai en ik waren druk bezig
Flikker toch op zeg, dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In die goeie ouwe tijd gingen er wel 20 topics op een dag doorheen
We hebben er een keer 10 of 11 gehad op een dag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, dat kan helemaal niet
Stond je toe op #1 in d_h's lijst?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen hadden we geloof ik 10 SC topics op 1 dag
Bar_rel, Christine, Zhenar, Skaai en ik waren druk bezig
Fok!Postings - De Dagcijfers #11 De reactiesquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, dat kan helemaal niet
Ja, maar das al 50% minder dan wat K. zeiquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben er een keer 10 of 11 gehad op een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |