Zal godver tijd worden een keer ook héquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Help, Hellpp, Helllepp, HEELLLEEEP!! Ik krijg tieten!
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sigquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij ons is er wel sprake van liefde toch
Ze had cup DD zei zequote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal godver tijd worden een keer ook hé![]()
Daar had ik het net overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Wie wel?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.quote:
Duiveltjaquote:
Nou, dat is dan mijn foutquote:Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.
Ha, wie niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Hm Sven heeft dus Skaai fantasieen
En dat hou je bij?quote:
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.quote:Nou, dat is dan mijn foutIk ben ook maar een mens hoor
Ah...en nu jij iets van Sven radenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dat hou je bij?![]()
[..]
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
<SPK> Die Sig van jouw verander je net zo vaak als je ondergoed,mag ik hopenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:die van mij blijft een maand mischien hé
Ligt eraan wanneer ze haar ondergoed changed wel ook
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.quote:
Ja, nou raak ik helemaal in de warquote:Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
Ik vermoed een kleine cup C, maar een 85B kan ook goed zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Het is in elk geval geen DDquote:Op donderdag 21 april 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.
[..]
Ja, nou raak ik helemaal in de war
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooit
Pfff...als of het mij wat kan bommenquote:
Ik praat liever over "Henkie" En nee. Een Henkie-meter heb ik nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?!
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit ruktquote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfff...als of het mij wat kan bommen
85C?
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|