Wat een wijze lessen he? In dat Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder vandaag ook nog
Gniffeltquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, geen prijzen dus voor Ajax die seizoen.
Dat zegt mijn moeder elke dag, maar 't werkt nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder vandaag ook nog
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, geen prijzen dus voor Ajax die seizoen.
Uhuhquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een wijze lessen he? In dat Kinderen voor Kinderen
Nouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Geef mij maar kip, patat en appelmoes
Met grote klodders mayonaise
Wij willen kip, patat en appelmoes
En als toetje een tompouce
En een roomsoes
Dus dit is jouw levensverhaal:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder elke dag, maar 't werkt nooit
Heb ik nog meer "belangrijke" dingen gemistquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent![]()
Niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik nog meer "belangrijke" dingen gemist?
O ja, die ken ik nog welquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
't Zal je maar gebeuren
Je kan er niks aan doen
Dat je wordt geboren
Als stuntelkampioen
lalalalala
Elizequote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Help, Hellpp, Helllepp, HEELLLEEEP!! Ik krijg tieten!
OMGquote:
Je praat wel graag over je liefdesheuvels he?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Help, Hellpp, Helllepp, HEELLLEEEP!! Ik krijg tieten!
Zolang er geen liefde in het spel is, spreek ik niet van liefdesheuvels, maar nog gewoon van dames/voorgevel/memmen/prammen/tieten/jetsers oid.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je praat wel graag over je liefdesheuvels he?
Bij ons is er wel sprake van liefde tochquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang er geen liefde in het spel is, spreek ik niet van liefdesheuvels, maar nog gewoon van dames/voorgevel/memmen/prammen/tieten/jetsers oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |