Zal godver tijd worden een keer ook héquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
Help, Hellpp, Helllepp, HEELLLEEEP!! Ik krijg tieten!
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sigquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij ons is er wel sprake van liefde toch
Ze had cup DD zei zequote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal godver tijd worden een keer ook hé![]()
Daar had ik het net overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Wie wel?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, ik hield het niet eens 24 uur vol in je sig
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.quote:
Duiveltjaquote:
Nou, dat is dan mijn foutquote:Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit over DD gesproken.
Ha, wie niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Hm Sven heeft dus Skaai fantasieen
En dat hou je bij?quote:
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.quote:Nou, dat is dan mijn foutIk ben ook maar een mens hoor
Ah...en nu jij iets van Sven radenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dat hou je bij?![]()
[..]
Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
<SPK> Die Sig van jouw verander je net zo vaak als je ondergoed,mag ik hopenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:die van mij blijft een maand mischien hé
Ligt eraan wanneer ze haar ondergoed changed wel ook
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.quote:
Ja, nou raak ik helemaal in de warquote:Haal er 1 D vanaf en je zit bijna goed.
Ik vermoed een kleine cup C, maar een 85B kan ook goed zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Het is in elk geval geen DDquote:Op donderdag 21 april 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft er 7 dagen, 4 uur, 37 minuten, 16 seconden en 12 micro seconden gestaan. Ja dat hou ik bij ja.
[..]
Ja, nou raak ik helemaal in de war
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...en nu jij iets van Sven raden
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee Duiveltja, dat soort dingen meet ik nooit
Pfff...als of het mij wat kan bommenquote:
Ik praat liever over "Henkie" En nee. Een Henkie-meter heb ik nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij beweert dat je geen 'Piemel-meter' hebt?!
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit ruktquote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfff...als of het mij wat kan bommen
85C?
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit rukt
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben heel a-seksueel
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?quote:
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarquote:
Je hebt verschillende D maten, ye know?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?![]()
Aai just wantet toe see de seemquote:
Lijkt me leuk, maar ik ga slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarNeuken?
![]()
Wat zijn dat toch ingewikkelde dingen, die premmen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hebt verschillende D maten, ye know?![]()
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, snel volposten dan MB, dan kan je een nieuwe openen!
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zeker
Gezellig hoor!!
Ja, niet om 0.11quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoor![]()
Ik en vroeg?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Het was vroeg iig.
Nu nog maar 3quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Op die 6 posts wil ik wel even wachten trouwens
Wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
Het was toch zo en Zhenar was zeer teleurgesteld
smilie-pikker
Teruglezen he1quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WasZhenar
teleurgesteld?
Die smiley had ik allang in de collectie maar was natuurlijk verloren gegaan bij De Grote Crash
![]()
Goh, wat een fijn momentquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
Nou je kan gaan slapen hoor, hier issie:1000e post!
*yeey*
Je zou stoppen bij 1000!quote:
Het ging per ongelukquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou stoppen bij 1000!
Tja, nu kun je net zo goed doorposten tot 2000.![]()
JA! EN NU WEER!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WasZhenar
teleurgesteld?
Die smiley had ik allang in de collectie maar was natuurlijk verloren gegaan bij De Grote Crash
![]()
Ja.quote:
Hey Svenquote:
Ik péins er niet over. Hun moeder is een hoer!quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:54 schreef Svensational het volgende:
Ze groeien als kool heGedeelde voogdij, al eens aan gedacht?
Ze flirt met Bupatih,Barrel & de rest en dan neukt ze nogeens met Maikel. Zo`n moeder wil ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik péins er niet over. Hun moeder is een hoer!![]()
![]()
VERDOMME KOM DAN IETS EERDER!!111quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA! EN NU WEER!![]()
![]()
Tenzij je er toch nog bent... je zei pas 4 minuten geleden welteruste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |