Zolang jij je fikken thuishoudt, gebeurd er niks neequote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit hoeft nooit meer te gebeuren als je bij me blijft vanachttttttttttttttttttt
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit hoeft nooit meer te gebeuren als je bij me blijft vanachttttttttttttttttttt
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang jij je fikken thuishoudt, gebeurd er niks nee
Daarom gaat mijn leraar morgen bellenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stage
Daarom gaat mijn leraar morgen bellenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stage
ik kreeg een sms van iemand van het Hind Forum dat ze eruit was..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had toen net een uur of 10 in de auto gezeten.. kwam terug van wintersport.. die avond met koppijn zitten kijken.. gaat ze eruit... Ik was gelijk weer helemaal wakker.
.
* Skaai speelt hard to getquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgen
![]()
Abel nuquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het valt nu nog zwaar maar ik weet dat ik jou kan krijgen
![]()
Jij smst met mensen van het Hindforum?!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik kreeg een sms van iemand van het Hind Forum dat ze eruit was..
Dieptepunt uit mn leven als ik erop terug kijk
.
Ik doe de deur dichtquote:
vroegah.. zij met mij jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij smst met mensen van het Hindforum?! [afbeelding].
*zuigt zachtjes aan je tepelsquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk sneller![]()
*trekt zijn broek naar beneden![]()
Ah ok.quote:
Get a roomquote:
Tss zegt wiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |