Ik baal er wel van dat ik juist die aflevering gemist heb omdat het Carnaval wasquote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
"Wheeeeeee... daar ga ik weer... wat moohoooii!"
[afbeelding]
Ohja en hij weet ervan af!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?![]()
![]()
*streelt Nano zachtjes over haar rugquote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?![]()
![]()
* BVO had het zwaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik baal er wel van dat ik juist die aflevering gemist heb omdat het Carnaval was
Waar waren we?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom hem neuken als ze mij kan krijgen![]()
Jij weet mij altijd zo goed te verbazen, dat je binnen komt rollen en ik totaal niet snap waar je het over hebt!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef bar_rel het volgende:
Jordy,
Je bent een sufferd! In de klas heb ik meerdere keren gezegd dat het om 2 perioden ging. Vaak is dat ongeveer 20 weken, maar dit jaar is het minder. Nl. 16 weken. Je moet dus wel opletten.
In de bevestigingsbrief naar het bedrijf staat de goede einddatum. Morgen ben ik er weer niet. Vrijdag zal ik wel even bellen!
Wijs hem maar vast op de bevestigingsbrief.
Daar dus.....quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*streelt Nano zachtjes over haar rug
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij weet mij altijd zo goed te verbazen, dat je binnen komt rollen en ik totaal niet snap waar je het over hebt!![]()
Is btw ook een kunst,
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef bar_rel het volgende:
Jordy,
Je bent een sufferd! In de klas heb ik meerdere keren gezegd dat het om 2 perioden ging. Vaak is dat ongeveer 20 weken, maar dit jaar is het minder. Nl. 16 weken. Je moet dus wel opletten.
In de bevestigingsbrief naar het bedrijf staat de goede einddatum. Morgen ben ik er weer niet. Vrijdag zal ik wel even bellen!
Wijs hem maar vast op de bevestigingsbrief.
Ik had toen net een uur of 10 in de auto gezeten.. kwam terug van wintersport.. die avond met koppijn zitten kijken.. gaat ze eruit..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik niet.. want ik had bier op.. en niet zo zuinig ook
Ah, je hebt op je stage adres opgegeven dat je 20 weken stage komt lopen, terwijl het er eigenlijk 16 moeten zijn?quote:
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juliquote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah, je hebt op je stage adres opgegeven dat je 2 x 20 weken stage komt lopen, terwijl het er eigenlijk 2 x 16 moeten zijn?
*rukt je bh van je lijfquote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar dus.....
*kijkt in die mooie grote bruine ogen van hem![]()
Maar dan heb ik geen:quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juli
Ze hebben niks te willen, jij loopt gewoon 16 weken stagequote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Something like that, nu willen ze dat ik tot 12 augustes moet ipv tot 8 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |