quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Pim heeft de afleveringen in Brazilië geregisseerd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan: het moet zijn:
ONM #106: Kyra's Hoerenpraktijken
Met OE!
Is dat nodig met haar uiterlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:28 schreef Svensational het volgende:
Die Yolanthe is wel lekkerZe zal dus wel niet kunnen acteren
hmmm valt wel mee..quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:28 schreef Svensational het volgende:
Die Yolanthe is wel lekkerZe zal dus wel niet kunnen acteren
ze heet yolanthe in het echt en ze speelt een julia geloof ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:44 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe haar echte naam op speelt ze haar?
Weer een GTST'er naar ONMquote:Twee weken voor Kerstmis werd hij gebeld voor een rol in 'ONM', sinds dit seizoen de nieuwe naam van 'Onderweg naar morgen'. "Dat is heel grappig gelopen. Eerst zochten ze namelijk een BN'er voor maar één ochtend. Toen kon ik niet. Maar ik heb toen wel meteen tegen het castingbureau gezegd dat ik weer vaker voor televisie wilde werken. De volgende dag werd ik al gebeld voor een rol in 'ONM'." Over vier weken mag hij zich melden op de set en in week 16, een week voordat hij voor de tweede keer vader wordt, is hij voor het eerst te zien.
Over het karakter dat hij gaat spelen wil hij wel een tipje van de sluier oplichten. "Ik speel iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar. Ik ga proberen zo veel mogelijk uit de rol te halen. Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel en kleding. Het leuke is dat ik ook mensen achter de schermen ken. Zo ken ik Patrick Dierdorp, de producent van 'ONM', al vanaf mijn eerste soapdag in 1990; toen ik begon bij 'GTST' was hij runner. Ik mag hem graag, evenals 'ONM'-regisseur Pim Vosmaer, die ik nog ken uit het artiestenelftal van 'GTST'. Ach weet je, ik ben gewoon acteur en als de rol leuk is..."
hm ik weet toch vrij zeker dat Koen die naam wel eens genoemd heeft...quote:Iwan: In aflevering 11.119 (DO. 12-02-2004) heeft Arthur het over z'n ex-vrouw gehad, maar haar naam is niet genoemd. En ook op de vraag hoe de eerste vrouw van Koen heet, moet ik je het antwoord schuldig blijven.
kijk, dat zijn toch ook interessant wetenswaardighedenquote:Iwan: Wel kan ik je vertellen dat JP dit jaar 25 jaar in de Engel/Dok werkt... en dat Kyra dit jaar haar 25ste verjaardag viert...
Absoluut, heb ik verschrikkelijk om gelachen! En Kim Pieters volgens mij ook haha...quote:maar 't is betreurenswaardig dat de Niels-Claire-lijn nu echt afgesloten is..........
Wup: maar het heeft wel de lolligste scene van seizoen 12 opgeleverd
ze zijn rap, hij komt pas over 4 maanden....quote:
Ik zie nu de dubbele betekenis pasquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:01 schreef Svensational het volgende:
Cor de Zeeuw mag allleen terug komen rollen als hij door Hero gespeeld wordt
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Ik zie nu de dubbele betekenis pas
Weg met dat gesubquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:03 schreef babette21 het volgende:
He Svennie, still here..... ja wij laten ons niet tegenhouden door de traagheid van Fok!
maar heb persoonlijk liever iets minder tempo en iets meer inhoud haha
ik denk dat het al genoeg zegt dat ze in ZOOP auditie heeft gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm valt wel mee..
www.castingonline.nl staat een auditie voor ZOOP van haar op.
Het is dat ik zwaar geld nodig heb, en dat 9 februari m'n tand weer gemaakt wordt, anders was ik hier al lang weggeweest. Tis hier nogal saaiquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:15 schreef babette21 het volgende:
Ja dat heb je zeker!! ik probeer je taken vanaf hier zoveel mogelijk voort te zetten, maar valt niet mee!
Gelukkig kom je zelf nog regelmatig [ lees: dagelijks] langs voor de aanvullingen haha!
Nee een paar weekjes terug werd hier ernstig gebaggerd; dan is 'n topic wel snel vol natuurlijk
maar 't was zo niet leuk.... en wij - de regulairs - raakten plots ernstig in de minderheid....
maar gelukkig heeft men toch geluisterden nu doet iedereen weer gewoon [ voor zover mogelijk
]
er is maar eentje van ONM naar de andere kant gegaan Sebastiaan Labrie....quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:16 schreef Svensational het volgende:
Tanja Jess, Sabine Koning, Casper van Bohemen, Tim Immers...
Herman Boerman, Job Redelaar, Chris Jolles, Guusje Nederhorst, Katarina Justic, Beppie van Wijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:16 schreef Svensational het volgende:
Tanja Jess, Sabine Koning, Casper van Bohemen, Tim Immers...
Dat was een keer een vette strikvraag in babette's ONM-quizquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is maar eentje van ONM naar de andere kant gegaan Sebastiaan Labr....
wie heeft Herman in GTST gespleeld dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Herman Boerman, Job Redelaar, Chris Jolles, Guusje Nederhorst, Katarina Justic, Beppie van Wijk
Ik ben nu aan het druivenplukken, dat duurt nog iets van twee weken. En veel van mijn geld gaat op aan grogquote:kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Roma
maar je kan toch gewoon vast wat gaan reizen en dan terugkomen voor die tand?
zoveel kost dat nou ook weer niet? [ of wil jij alleen maar dure hotels? ]
kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Roma
maar je kan toch gewoon vast wat gaan reizen en dan terugkomen voor die tand?
zoveel kost dat nou ook weer niet? [ of wil jij alleen maar dure hotels? ]
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef Svensational het volgende:
Dat was een keer een vette strikvraag in babette's ONM-quiz
Sven, ik heb je ff naar SC geschopt...quote:5. Wie hoort NIET in dit rijtje thuis?!?
a. Herman Boerman
b. Tim Immers
c. Casper van Bohemen
d. Sebastiaan Labrie
Sebastiaan is de enige die ná zijn vertrek uit ONM in de concurrerende soap GTST ging spelen (sinds april 2003, als Ray Groenoord). De anderen speelden vóór hun komst in ONM in deze serie: Herman als Rob Floor (1992-1992), Tim als Mark de Moor (1990-1994) en Casper als Frits van Houten (1991-1995)
ONM Archief Quiz - juni 2003
Weet ik, ik schopte terugquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
Sven, ik heb je ff naar SC geschopt...
Antonie K. I presume... en laat die nou net met Hidde Maas in 'Ego' spelen.quote:
Zeg, stoer wijf, hoe staat het ermee?!quote:Op woensdag 21 april 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
wat leuk, volgens mij heb ik daar in de buurt op school gezeten.
en mn zus woont in Oegstgeest, dus ik zal ook eens zwaaien als ik daar op bezoek ga,
misschien ga ik die klok wel jatten voor Babette dan..... [ ik ben best stoer namelijk]
mja wat Iwan zegt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Antonie K. I presume... en laat die nou net met Hidde Maas in 'Ego' spelen.
hihi, toen was ik je denk ik stiekem aan het verleiden ofzo:)quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:15 schreef babette21 het volgende:
Zeg, stoer wijf, hoe staat het ermee?!
Volgens mij staat die klok best geinig in m'n nieuwe paleis nl...
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...quote:Ik speel iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar. Ik ga proberen zo veel mogelijk uit de rol te halen. Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel en kleding.
dat heeft hij al eens gedaan.. in de telefilm Saint Amour, als kloosterlingquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
nee, geen kale Anthonie want dan lijkt hij sorry als ik hier iemand mee kwets echt op een chemo patientje....IK heb de Mikro gids hier liggen met een interview met die kwal daar staat nog niets vermeld over zijn vermeende terugkeer in soap land....quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...
orgi kijk in je mailquote:Lizzy’s vogeltje is dood
Dat zou wel heel toevallig zijn.. Ik hoop Gerda Havertong. Ik vind haar wel uitermate geschikt voor die rol. Gerda Havertong kan je kennen uit sesamstraat daar speelde zij tante Gerdaquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wie Kyra's moeder gaat spelen... actrice Maud Loth misschien? Zij speelde samen met Jack Monkau (Marlon Isarin) in GTST als de ouders (Frenk & Tracey) van Arthur Peters... en ze waren ook allebei te zien in Vrouwenvleugel. Maud Loth is voor het laatst gesignaleerd in de telefilm 'Loverboy'.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Iwan heb jij voorspellende gaves?
dit las ik in de tvfilm vooruitzicht van 4-02
[ quote ] Lizzy's vogeltje is dood [ /quote ]
quote:Antonie Kamerling in ONM!
Het gonst momenteel van de geruchten rond acteur Antonie Kamerling. Gaat hij echt in ONM spelen? Of is het allemaal maar geroddel? Wij hebben het enige juiste antwoord voor je: het is waar.
ONM krijgt er een nieuwe ster bij in de vorm van een oude soaprot. Antonie Kamerling komt het ONM-team versterken. Antonie leerden we kennen als Peter Kelder in GTST. Na ruim tien jaar maakt hij zijn soaprentree en is hij vanaf de lente te zien als onderdeel van de ONM-cast.
Over zijn rol liet Antonie in De Telegraaf weten: ‘Het is iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar.’ Op wie hij precies invloed wil krijgen en waarom? Dat zie je over een paar weken in ONM!
BRON: Yorin
die ook met een gigantisch ego en kapsones rond loopt....quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
eindelijk weer eens iemand die kan acteren![]()
Jah maar als je op kyra's pagina kijkt kun je ook op Bram klikken. dus ik denk dat die pagina's wel online blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net dat Yorin de biografieënpagina heeft opgeschoond...
Maar de pagina's van Claire, Ellen en Bram staan er nog wel op.![]()
neuh, het klinkt idd. meer als Sid zoals Iwan zeiquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn rol in ONM, het lijkt inderdaad in een soort Arthur stijl te zijn gegoten, hellaas is er maar een iemand die dat echt goed kon spelen en dat was Hidde Maas....
wie weet voor een toekomstige comeback van Ellen en Bram....quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net dat Yorin de biografieënpagina heeft opgeschoond...
Maar de pagina's van Claire, Ellen en Bram staan er nog wel op.![]()
Sid dat lijkt ook er ook idd veel op, ik denk niet dat hij Sid kan evenarenquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, het klinkt idd. meer als Sid zoals Iwan zei
week 16 -- dan werken ze dus 3 maanden vooruit
komt ie Tanja Jess aflossen
zij heeft toch niet ook geroepen dat haar rol leuk was he?:)
Not yet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe er al?
Volgens mij pas morgenquote:Op donderdag 20 januari 2005 03:25 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe er al?
blijkbaar zijn ze zelf ook nogal geschrokken van het niveau van de nieuwkomersquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Antonie Kamerling (RTL Boulevard, WO. 19-01-2005)
ja wie hoopt dat nou nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou viel ook wel mee.
Hoop dat die vandaag word ontslagen !!
Die lelijke videostrepen hadden ze wel weg mogen poetsen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:30 schreef Woelli het volgende:
Jongens!!
Marjo 's biografie staat online op de ONM Site
[afbeelding]
door al die aandacht vind ik de lijn bij voorbaat al niks...quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:00 schreef Wup het volgende:
tsjonge jonge.... ze moeten hun verhaal over Brazilie wel kwijt zeg....
mijn score was 123.....quote:het was weer flinke fok met peren:(
Jimquote:en Jim Morrison op de hotelkamer van pa Isarin
genant is licht uitgedrukt, Stijn zei zowaar 'n keer wat ik dacht: 't was pathetisch...quote:verder werd er gisteren echt waardeloos geacteerd door bijna iedereen met als absoluut dieptepunt Annelieke Bouwers
alsjemenou wat een genante vertoning was dat nou toch [ ik vond die jankscene nog niet eens haar slechtste]
mini en maxi, misschien kan Robin 't krukje van Sabine gebruikenquote:Hugo naast Stijn blijft lachwekkend:)
c'etais moi.... hergebruik blijft heel normaal in onm...quote:ow en wie merkte op dat Yvonne Hulst in huize Evenhuis is ingetrokken?
ze hebben de telefoon ook laten staan... ze zat gewoon met Ellens telefoon te bellen....
quote:wel leuke cliff.... ik had de verhaaltjes niet bijgehouden dus dit had ik vooraf niet zien aankomen
toen al... nou ja, 't is je wel gelukt....:)quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:18 schreef Wup het volgende:
hihi, toen was ik je denk ik stiekem aan het verleiden ofzo:)
aaaah ik heb wel met je te doen hoor [al mag jij steeds van leuke snoepjes snoepen]quote:ik ben trouwens in geen jaren meer bij mn zus geweest
en voorlopig ben ik alles behalve stoer maar een echt ONM-dood-vogeltje...........
nee ik zou het niet meer weten...quote:weet je wanneer die naam van de vrouw van Koen Ligthart ongeveer ter sprake kwam?
toen die vage dochter nutteloos op kwam duiken?
??? bedoel je in de serie of in het echt? ik heb hem nl pasgeleden nog gezien dus hij zit niet in de bakquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Al bijna 2 jaar in de bak, terwijl hij alleen maar 'n beetje met pistooltjes heeft lopen zwaaien....![]()
dan is hij ontsnapt.......quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:15 schreef Viking84 het volgende:
??? bedoel je in de serie of in het echt? ik heb hem nl pasgeleden nog gezien dus hij zit niet in de bak
Ellen had zelfs nog wat achtergelaten voor Yvonne...quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:25 schreef Wup het volgende:
hoezo gebagger? dat gebeurt toch steeds?
alleen die telefoon vind ik nogal slorig omdat het zo een maf en opvallend ding is.....
maar IK ben er toch?! [om de pijn wat te verlichten]quote:tis nog steeds FMP hier:(
mja ik had jou wegens fok-tempo nog helemaal niet gezien maar mn geduld stijgt nu enorm.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
maar IK ben er toch?! [om de pijn wat te verlichten]
* Babetje doet aan grootheidswaanzin vandaag....
sorry, alles werkt ook wat sloom bij Wup, ik had het niet goed gelezen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet ook zeker dat het dezelfde kamer is
bedoelde vooral dat 't dom is van ONM [what else is new?
Niels was even kwijt, dus zat uiteraard niet in Waalberg...
maar nu werd toch duidelijk gesteld dat pa Isarin wel in Waalberg zit...
mja viel meteen op... ik wacht nog op een mooie close zonder koppen ervoor....quote:fantastisch schilderij overigens!!
als je weer stoer bent, wil je 'm dan voor me jatten?!?
mja alsof we nog niet genoeg Joost hebben vandaag.... met tieten en al....quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Die auto van Joost & Tara is niet bepaald een Opel Corsa Rhythm.
Nee, hij had toch het "herinneringskaartje" voor Stijn gejat, wat over de afspraak van papa Isarin ging. Die vergeet hij dus.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nu gaat Phrommlemanz die arme dame killen?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nu gaat Phrommlemanz die arme dame killen?
neuh, ik dacht ook dat ze hysterische puber af was, maar helaas, het ligt dus gewoon aan Jasmine Sendar, ze kan dit idd. niet spelen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Kyra de laatste dagen heel erg slecht,
zowel schreeuwen als huilen gaat haar niet best af...
geen lijntje voor Sanne please, Sanne is een stuk onbenul en Annelieke Bouwers kan niet acteren...quote:En Sanne vond het ook weer nodig om stennis te schoppen...
Wat mij betreft krijgt ze binnen nu en snel 1x een lijntje - iets boeiends en
dus iets anders dan klef gedoe - en dan wordt 't alles of niets [ik vrees het laatste
tsja...quote:waardeloze uitzending........
fok is voor ons in het leven geroepen om te klagen toch?quote:* ben vandaag van 'n ladder gelazerd, kreeg het bewijs dat ik vorige maand idd geflitst ben
en kwam een fout ex-vriendje tegen... mij hoor je toch ook niet klagen...
dat weet ik, maar 't wordt tijd dat dat ook aan de schrijvers bewezen wordt....quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:51 schreef Wup het volgende:
geen lijntje voor Sanne please, Sanne is een stuk onbenul en Annelieke Bouwers kan niet acteren...
Seizoen 12: dooie vogeltjes en gastrollen....quote:tsja... het is ook een beetje vaag dat de alle verhaallijntjes bij de gastrollen gelegd worden: Stijn, pa Isarin & Gyman....
en om te daten, als we Lizzy moeten geloven....quote:fok is voor ons in het leven geroepen om te klagen toch?
aan je oplettendheid te zien zijn de laatste klemmetjes verwijderd!!quote:pa Isarin aan de Froma
een patient onder de naam Anita Denserlonde
en Joost werd begroet als meneer van Dalsum
zijn ze aan de subtiele grapjes of zie ik overal spoken?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
Wup aan de snoepjes, Babette in de verflucht en Jim aan de muur...
't is officieel: 't is apestoned-week [afbeelding]
ongelooflijk: we zijn het eens!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van "niet kunnen acteren": in de laatste scène van vandaag kijkt Tara als een botsauto.
Dat doen ze regelmatig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:51 schreef Wup het volgende:
pa Isarin aan de Froma
een patient onder de naam Anita Denserlonde
en Joost werd begroet als meneer van Dalsum
zijn ze aan de subtiele grapjes of zie ik overal spoken?
nee lipglossquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: draagt Filistijn lippenstift?
het leek mij wel vermakelijk om te zienquote:Woensdag 19 januari heeft een gebeurtenis plaatsgevonden die de boeken in zal gaan als legendarisch. ONM en GTST besloten het tegen elkaar op te nemen in de zaalvoetbal arena. Twee teams bestaande uit geharde mannen uit beide soaps maakten zich in Alkmaar op voor de wedstrijd van hun soap-leven. Voor GTST kwamen Bas Muijs, Sebastiaan Labrie, Wilbert Gieske en drie vrienden uit. ONM bracht Jop Joris, Pim Vosmaer, Eric Bouwman, Vincent Biekman, Gürkan Kücküksentürk, Dennis Husers en ook een vriend in het veld.
Het werd een mooie wedstrijd, waarin het ONM-team ondanks het feit dat ze nog nooit samengespeeld hadden toch een goede en vooral fitte indruk maakte. Het team van GTST had duidelijk al vaker in teamverband gevoetbald. Zij wisten deze meer-ervaring om te zetten in een positief eindresultaat en gingen naar huis met de winst. 'Wij waren wel beter, maar hebben niet gewonnen', vertelt assistent productieleider Huser. 'We gaan dit zeker vaker doen', aldus Kücküksentürk. Op de vraag hoe hij deze wedstrijd met een geblesseerde schouder doorstaan heeft: 'flink veel pijnstillers, en gelukkig geneest het snel!'
De spelers hopen snel op een vervolg zodat ze deze 1-0 achterstand in wedstrijden snel goed kunnen maken. Wij op de redactie ondersteunen dit volkomen en beloven volgende keer uitgebreid verslag te doen van deze wedstrijd.
Dennis Husers?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
het leek mij wel vermakelijk om te zien
werd dat gezegd?! niet gehoord.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
ik moest gisteren wel lachen om pa Isarin toen hem verteld werd dat Stijn het eerste was wat hij zou zien als hij bij zou komen uit zijn narcose......
ik zie dat soort dingen dan ook meteen voor me
= assistent opnameleiderquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
Dennis Husers?
dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De familie Jansen... (DO. 20-01-2005)
Anna Donkers was toch dat oude vrouwtje dat gespeeld werd door Pim Lambeau (Oud Geld, Vrouwenvleugel)... Haar vriend speelde later ook nog een andere rol.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,
dat vrouwtje uit 't eerste seizoen die bij Reina op de kamer lag.... maar ze was 't niet
leuk geschreven die Jansens.. die blijheid enzo, ik vond dat erg leuk gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
dat vrouwtje deed me gisteren in eerste instantie even denken aan Anna Donkers,
dat vrouwtje uit 't eerste seizoen die bij Reina op de kamer lag.... maar ze was 't niet
aha, dank u [ ze zetten echt overal assistentjes in daar bij ONM]quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
= assistent opnameleider
yep dat was zij... Anna was aan 't daten met Herman Bresser [gespeeld door Jan Verhoeven],quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Anna Donkers was toch dat oude vrouwtje dat gespeeld werd door Pim Lambeau (Oud Geld, Vrouwenvleugel)... Haar vriend speelde later ook nog een andere rol.
Ik zou zeggen: ga de serie eens volgen, mens!quote:Wie is Marlon?
Ik hoor en zie dat steeds in onm en op de site. Heet de vader van Kyra zo?! Ik dacht dat die vrouw waar haar vader mee vreemd gaat zo hete!! want het is toch een meisjes naam of niet soms? of het is een buitenlandse naam, die wij hier niet kennen. kan ook.
mja dat was wel lullig toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat lijntje met Helmut was er blijkbaar alleen maar voor bedoeld om Bierpullen Teun van zijn stuff af te helpen en om Tara in Brazilië als een botsauto te laten kijken.
Ik dacht eerst dat Helmut "Tony" ging opvreten of dat Teun nog een rekening had openstaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
als je dan toch een trol inhuurt mag JP toch best een feestje
ja inderdaad, ik weet nog steeds niet wie "Der Frank" is maar eigenlijk heb ik de uitleg ook niet gemist.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
JP heeft zijn verhaallijntje voor dit seizoen ook weer gehad:
wat een wild feest was dat gisteren met Duitse vriendje Helmut:)
de reden dat Stijn denk ik arts wou worden was dat hij tevaak Robin Williams in Patch Adams heeft gezien...quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
ik moest gisteren wel lachen om pa Isarin toen hem verteld werd dat Stijn het eerste was wat hij zou zien als hij bij zou komen uit zijn narcose......
ik zie dat soort dingen dan ook meteen voor me
het lijkt me sowieso al een drama als je zo een clown op gympen op je afgestuurd krijgt als zijnde arts maar om er dan ook nog mee wakker te moeten worden........
[afbeelding]
[afbeelding]
nee,, hij was gewoon te lang om ergens te werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de reden dat Stijn denk ik arts wou worden was dat hij tevaak Robin Williams in Patch Adams heeft gezien...
Hoe orgineel Iris krijgt misschien HIV, toevallig dat Sabine ook nu in ONM zit en de HIV spontaan opduikt misschien prikt Ilyas ook met een naald waar hij eerst Yvonne mee heeft geprikt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
. Iris kan het niet aan dat een HIV-test een half jaar duurt, dus zoekt Marnix een creatieve oplossing.
hij kon altijd nog in het circus gaan werken.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
nee,, hij was gewoon te lang om ergens te werken.
ow wat leuk, Iris weer in de slachtofferrol:(quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Hoe orgineel Iris krijgt misschien HIV, toevallig dat Sabine ook nu in ONM zit en de HIV spontaan opduikt misschien prikt Ilyas ook met een naald waar hij eerst Yvonne mee heeft geprikt.
Ik ben benieuwd wat de creatieve HIV oplossing is....
Oh, wat heb ik je toch gemist!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:34 schreef Wup het volgende:
ow wat leuk, Iris weer in de slachtofferrol:(
ze begint net een beetje onopvallend te worden en dat bevalt me wel.
Stop dat kind maar weg tot ze wat beter kan acteren.
Laten we in dit HIV geval maar uitgaan van een dood vogeltje
Isis was eerst niet leuk???quote:Isis Cabolet mag van mij wel terugkomen nu Bram van het toneel verdwenen is.
als een leukere versie van Floor.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Foto van Mevr Couwenberg bij de dood van Clairecome on sportschooltje???
Ik ga toch voor de krullen!ja maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na Romeo komt... Julia.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef ijdel het volgende:
volgens mij is Kira's moeder echt dood alleen heeft ie dat nog nie durven te vertellen aan Kyra...of nie?? en btw, joost krijgt n relatie met n ander meisje in Brazilie en die komt daarna ook naar Nederland (las ik in de telegraaf bijlage...
Alle signalen wijzen erop dat Chris en Kyra wat met elkaar krijgen, maar als ze hoort dat Chris verantwoordelijk is voor de dood van haar vader...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:43 schreef Orginial het volgende:
Ik heb meer zin in dat reisje van Chris,Hugo,Lizzie en Kyra dan Brazil. Zouden Chris en Kyra na Hugo en Lizzie ook wat krijgen?![]()
Ja, ze valt mee nu, maar nu alleen nog haar acteerprestatiesquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hehe, Simone heeft eindelijk een keer iets aan haar wenkbrauwen gedaan!!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ze valt mee nu, maar nu alleen nog haar acteerprestaties
[afbeelding]![]()
![]()
Heeft Sanne verdriet om dit schaap?
misschien is wilders zijn grote broer....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geert Wilders wannabe
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sannequote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
Ik vind er geen bal aan op dit moment.
En als Sanne komt zet ik de TV gewoon even wat zachter en hou een hand voor me ogen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
ONM is opzich leuker om te kijken, er komen veel vaker nieuwe acteurs/actrice en de verhaallijnen zijn lekker vlot. GTST heeft Martine behalve haar strijd met Ludo, nog nooit een lijntje gegeven. Dus in dat opzicht is ONM wel leuker.
egocentrische autoritaire zakquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Hoe zouden jullie Marnix typeren? Ik als een nonchalante autoritaire lul.
jah zeker wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sanneen kyra
het begint een beetje weer in te zakken...
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah zeker weten
Sanne valt nog wel mee maar kyra !!!
Je bent al zielig als je op Stijn verliefd bent.Meisje Evelien is trouwens ineens van de aardbodem verdwenen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....hoe zielig ben je...
als er een schaap over de brug is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je bent al zielig als je op Stijn verliefd bent.Meisje Evelien is trouwens ineens van de aardbodem verdwenen?![]()
Wat zijn ze trouwens origineel.In Goudskust had David Bergman een dochter Sophie en Marnix Klein heeft ook ergens een dochter Sophie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als er een schaap over de brug is....
Hallo, we zijn Jan Reitsema toch niet vergeten?! en Kees de Boei?!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
Valt me op dat er weinig standaard Nederlandse namen worden gebruikt als Kees, Jan en Piet,
Bob Simons ook niet te vergeten...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hallo, we zijn Jan Reitsema toch niet vergeten?! en Kees de Boei?!
sorry ik mis de logica even: er werd "gevraagd naar" Jan, Kees en Piet.... geen Bob...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Bob Simons ook niet te vergeten...
het begrip 'schaap' wordt sinds de introductie flink uitgemolkenquote:Ilyas die schaapjes gaat slachten hij heeft keuze uit een ruim assortiment schapen
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry ik mis de logica even: er werd "gevraagd naar" Jan, Kees en Piet.... geen Bob...
[..]
het begrip 'schaap' wordt sinds de introductie flink uitgemolken
m.i. zijn er maar twee schapen: Stijn en Evelien...
Evelien is alweer weg, dus Stijn is vanavond de lul![]()
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
de afgelopen twee dagen waren echt vreselijk, sanneen kyra
het begint een beetje weer in te zakken...
Dat was juist grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vertoon dat ze zich aan Stijn vastklampte.....hoe zielig ben je...
woensdag was beter dan gister maar een dieptepunt zou kunnen zijn:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leuk
ik snap niet wat in te zakken valt..
een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
Wat is er in die nieuwe promo dan te zien? Of heeft Iwan hem mischien ergens online staan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het woensdag wel meevallen, ik moest een paar keer lachen en ik vond de cliff leuk
ik snap niet wat in te zakken valt..
een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
de nieuwe promo is wel suffig:(
[vergeleken bij de vorige]
jammer dat weekvooruitblikjes er niet meer zijn nu ze niet meer aan weekherhalingen doen....
die mensen waren leuk. de rest ben ik alweer vergeten...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Wup het volgende:
wat dat betreft kan het idd alleen maar meevallen....quote:een erger dieptepunt dan de Stijn-Evelien periode verwacht ik toch niet meer dit seizoen:)
nog niet gezien...quote:de nieuwe promo is wel suffig:( [vergeleken bij de vorige]
de weekherhalingen vond ik iets teveel van 't goeie, maar die vooruitblikjes waren stoer:)quote:jammer dat weekvooruitblikjes er niet meer zijn nu ze niet meer aan weekherhalingen doen....
enne bedanktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is altijd nogal raar geweest met opmerkingen in topics en de beruchte komma`s.![]()
wat ik ook hoopgevend vind is dat ze er zelf ook achter aan het komen zijn dat het acteerniveau er erg op achteruit gegaan is. Ik ben vooraf niet laaiend enthousiast over de keuzes van Sabine Koning & Antonie Kamerling maar de intentie is er....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
wat dat betreft kan het idd alleen maar meevallen....
tot nu toe is 't seizoen gewoon nog steeds knap waardeloos
maar ik vond 't Niels-gaat-naar-de-klote-lijntje zo geweldig dat ik een hoop kan hebben...
als Iwan hem nog niet geplaatst heeft kan ik het wel doen maar de vorige was echt leukerquote:nog niet gezien...
ik miste vorig seizoen heel veel daguitzendingen dus ik was vrij verslaafd aan die zondagjes maar het was idd. een behoorlijk lange zit... vooral als het een soepweekje wasquote:de weekherhalingen vond ik iets teveel van 't goeie, maar die vooruitblikjes waren stoer:)
Stond al in de planning voor komend weekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:19 schreef Orginial het volgende:
Wat is er in die nieuwe promo dan te zien? Of heeft Iwan hem mischien ergens online staan?![]()
Sabine heeft iig het voordeel dat ze 'n geinige rol heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:30 schreef Wup het volgende:
wat ik ook hoopgevend vind is dat ze er zelf ook achter aan het komen zijn dat het acteerniveau er erg op achteruit gegaan is. Ik ben vooraf niet laaiend enthousiast over de keuzes van Sabine Koning & Antonie Kamerling maar de intentie is er....
is nog niet geplaatst, maar hoeft ook niet hoor... komt vanzelf wel 'n keer voorbijquote:als Iwan hem nog niet geplaatst heeft kan ik het wel doen maar de vorige was echt leuker
miste er ook een hoop, maar keek dan op zondag alleen als ik hier al had gehoordquote:ik miste vorig seizoen heel veel daguitzendingen dus ik was vrij verslaafd aan die zondagjes maar het was idd. een behoorlijk lange zit... vooral als het een soepweekje was
die weekvooruitbliblikjes waren gewoon geinig, de ene keer super en de andere keer flut maar wel altijd iets om naar uit te kijken....
ze hebben heftig-snikkende-Niels eruit gehaald....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
ONM Promo 21 januari 2005 ~ [0.32 min; 5.5 Mb] ~
daar waar Tanja Jess met de rode loper welkom werd geheten en een enorme tegenvaller blijkt te zijn, is dat bij Sabine Koning dus net andersom.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
Sabine heeft iig het voordeel dat ze 'n geinige rol heeft....
Antonie doet in 't algemeen 'n beetje aan over-acting [net als Shirina]
hoe hij het in ONM gaat doen zien we dan wel... duurt tenslotte toch nog een eeuwigheid
maar wat je zegt: de intentie is er... nu nog even alle miskleumpjes ontslaan...
Hij is leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
ONM Promo 21 januari 2005 ~ [0.32 min; 5.5 Mb] ~
ja zo kun je 't zien.... en feit blijft dat Antonie ook daadwerkelijk onleuk is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:47 schreef Wup het volgende:
daar waar Tanja Jess met de rode loper welkom werd geheten en een enorme tegenvaller blijkt te zijn, is dat bij Sabine Koning dus net andersom.
dat natuurlijk sowieso.... dat is je charmante kant...quote:voorlopig lijkt het me dus verstandig dat Wup nog even blijft roepen dat Antonie Kamerling onleuk is:)
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM begint steeds vroeger de laatste tijd...
Ja, wat een kutzooiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM begint steeds vroeger de laatste tijd...
Volgens mij vreet ze teveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vreet Renée Bonduelle?
Inderdaad, maar die is denk ik "te allochtoon" voor de familie Van Walsumquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hadden ze van Yolanthe geen Tara kunnen maken?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat houdt de Lizzyaward nogeens in?
Als die Yolanthe nou ook nog eens kan acteren. Damn,wat is zij lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.
Mijn reacties lees je niet graag, hè?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog even over de aflevering van woensdag... Ook hierin zat een grapje verborgen:
Stijn (die wordt gespeeld door Bastiaan van Meeteren) heeft het met een collega over een patiënt die Van Meeteren heet.
een Lizzy Award gaat idd naar iemand die wel heeft moeten komen opdraven voor een aflevering,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijgt iemand een Lizzy award als hij of zij beschikt over acteerkwaliteiten, maar deze niet in de praktijk mag brengen van de schrijvers... m.a.w. kijkbehang.
Is me helemaal ontgaan dankzij de FOK-ups van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn reacties lees je niet graag, hè?
nou zo achterlijk zullen ze toch niet zijn?!? als ie al naar de bak gaat zal 't wel PIJ zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
@Babette ik moest gelijk aan je denken met dat hele Gyman verhaal, ik ben ook bang dat ze de grove fout gaan maken dat ze hem gewoon naar een reguliere gevangenis gaan sturen mag hij gezellig met Brian de Koning in een cel....
En tussentijds wordt zijn straf meer dan verdubbeld. Dat deed men bij Serge ook. Die kreeg zeven jaar plus tbs, de maximale straf, maar later bleek hij zestien jaar te hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben ook bang dat ze de grove fout gaan maken dat ze hem gewoon naar een reguliere gevangenis gaan sturen mag hij gezellig met Brian de Koning in een cel....
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef Wup het volgende:
ONM 21 januari 2005, debuut van Yolanthe Cabau [?]* als Julia [ vooralsnog zonder achternaam...]
* aldus de aftiteling maar volgens alle andere info heet ze Yolanthe van Kasbergen
[afbeelding]
[afbeelding]
Over twee weken staat Robert op de cover.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
Zeg Wiv, ik wacht nog steeds op die Isis Cabolet cover bij VM
qua spel was het idd een prima stukje, vooral de manier waarop de 3 karakters op elkaar reageerdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
ik was erg gecharmeerd van de Couwenberg scene [Gyman-Joyce-Renee]...
Bettina Berger is terug op de rails, ze deed het prima vandaag
ze vergeet ook af en toe dat ze een accent heeft... "een typetje" is de juiste beschrijvingquote:Sabine Koning moet op gaan passen voor over-acting, ze is teveel bezig haar typetje neer te zetten en vergeet een beetje dat ze ook nog een tegenspeler heeft.......
hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!quote:Niels wordt idd. een beetje treurig zo... uhm verkeer treurig dus:)
uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!
dat kan toch niet?!? La Claire is dood!!!! DOOD!!!!
't is verraad..... dat is het!!!!
dank je schat!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:56 schreef Airelle het volgende:
voor babette: Thijs Romer over paar minuutjes op Ned2 [Tros TV Show].
Lekkerding zegquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ff gegoogled
haar volledige naam is Yolanthe Cabeau van Kasbergen...
ze hebben het gewoon dus afgekort....
ja dat weten we nou wel.... krols gedrag mag naar B&H...quote:
Ik dacht echt zo van: Weer zo`n schaap erbij. lees: lijn4quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Petra Kagchelpook verbleekt er bij.
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabauquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ff gegoogled
haar volledige naam is Yolanthe Cabeau van Kasbergen...
ze hebben het gewoon dus afgekort....
nee Carlo heeft goed opgelet bij de leeslesjes van Aafke;quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabau
[afbeelding]
mja.. dat dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
qua spel was het idd een prima stukje, vooral de manier waarop de 3 karakters op elkaar reageerden
ik ga er toch wel vanuit dat Yvonne behoorlijk fout is ...quote:ze vergeet ook af en toe dat ze een accent heeft... "een typetje" is de juiste beschrijving
ik vraag me een beetje af waar dit lijntje naartoe gaat leiden:
Bettina weet nu dat ze oma is en geeft vrijwillig geld aan 't bijstandsmoedertje.... wat nu??
Daphne moet maar even langskomen of wat fotootjes opsturen ofzo..quote:hij lacht soms zelfs alweer.... lachen!!!!
dat kan toch niet?!? La Claire is dood!!!! DOOD!!!!
't is verraad..... dat is het!!!!
ja daar ga [ging] ik dus ook van uit...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef Wup het volgende:
ik ga er toch wel vanuit dat Yvonne behoorlijk fout is ...
ze heeft vast wel een Bettina-een-poot-uitdraaien cursus van Serge gehad:)
lieve schat wat hebben ze met je gedaan?!?!? hoe kom je ineens zo oplettend?!?quote:dat een kind continue gerecast wordt is logisch maar ze mogen toch wel iets meer hun best doen enige gelijkenis na te streven....
altijd een goed plan... reden erachter maakt me eigenlijk niet uitquote:Daphne moet maar even langskomen of wat fotootjes opsturen ofzo..
hij had van mij niet gered hoeven worden....quote:maar erger is nog dat Niels weer begint te zeuren..
laat Joyce het toch lekker zelf uitzoeken met die Marnix.
Niels moet daar niet blijven wonen.....
Gymanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
Gyman en Renee zijn echt behoorlijk irritant!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:44 schreef Woelli het volgende:
Speelt Yolanthe trouwens vast of niet?
hmm iedereen staat in begin bij gastrollen !!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(Hint: ze staat bij de gastrollen)
Ze is toch vast mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
(Hint: ze staat bij de gastrollen)
What else is new?...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Ze heeft nu helemaal geen verhaallijn.
en dat gaat haar ontzettend goed af: ze wordt steeds leuker!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Shirina? Ze heeft nu helemaal geen verhaallijn.
Bram en de spin kan je inderdaad een moeilijk verhaallijn noemenquote:
oja die deed ook nog mee... ja Lizzy en Hugo; ik vind ze leuk samen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo had vandaag ook weer een nastrevenswaardige uitspraak...
Hugo: "Liever niet nog een Joost."
Vandaag was het subtiele begin van een nieuw ONM-liefdeskoppel: Lizzy & Hugo.
jaaa die was leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
ja daar ga [ging] ik dus ook van uit...
maar poot uitdraaien is op deze manier niet nodig: Bettina doneert vrijwillig....
leuke opmerking trouwens dat Pascal maar beter de genen van haar dan van Serge kan hebben
haha, ik vond het eerste jochie zo geinig..quote:lieve schat wat hebben ze met je gedaan?!?!? hoe kom je ineens zo oplettend?!?
mee eens...quote:hij had van mij niet gered hoeven worden....
zijn nieuwsjaarsduik was 'n fantastische exit geweest!
maar die trut moest 't weer komen verzieken.........
ojee....quote:Zeg, Wupje........??
Niet helemaal waar... Olaf Zwart en Marnix Klein hebben nooit op de gastrollijst gestaan. (en dan laat ik de ONM-ers van het eerste uur, zoals Bettina, Renée, JP nog maar ff buiten beschouwing)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:52 schreef Woelli het volgende:
hmm iedereen staat in begin bij gastrollen !!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
Foto Pascal-Serge ...
Foto Jochie 3
ik kijk tijdelijk veel 'intenser' normaal gesproken ben ik ook nog met allemaal andere dingetjes bezig....
neuh was al eerder met gejammer over Joost.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was het subtiele begin van een nieuw ONM-liefdeskoppel: Lizzy & Hugo.
geloof dat ik die garage gemist heb.... waarschijnlijk de eerste aflevering met Yvonne?!??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
jaaa die was leuk
eerder ook al in die garage: tsja zoveel keus heb je niet in zo een kliniek.....
bij nader inzien: hoe heb ik het NIET kunnen zien?!??quote:
quote:ik kijk tijdelijk veel 'intenser' normaal gesproken ben ik ook nog met allemaal andere dingetjes bezig....
kijk dat laatste is precies mijn probleem....quote:mee eens...
hoewel......... hij kan best nog een prachtig lijntje krijgen toch [ Irisloos uiteraard]
nee nee nee niet schrikken, ik wilde alleen maar iets vragen.....!!quote:ojee....
dat zei ik laatst ook al [maar toen was je waarschijnlijk even kwijt]quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
ik vind trouwens dat ze Lizzy wel heel erg te kort doen nu met dat Joost-weet-het -allemaal-niet-meer-zo lijntje
en die nieuwe lichting van dit seizoen waren ook meteen voor vast... helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Niet helemaal waar... Olaf Zwart en Marnix Klein hebben nooit op de gastrollijst gestaan. (en dan laat ik de ONM-ers van het eerste uur, zoals Bettina, Renée, JP nog maar ff buiten beschouwing)
Goed idee!! Alleen een beetje jammer dat ie momenteel nul verhaal heeft....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Volgende topic gaat over Ilyas? Dat zou zun eerste topic worden.![]()
Hij heeft dat verhaallijntje gehad met Tonnie en dat Elif-gevalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Goed idee!! Alleen een beetje jammer dat ie momenteel nul verhaal heeft....
correctie: dat hij vanaf dag 1 nul verhaal heeft.......
Wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Volgende topic gaat over Ilyas? Dat zou zun eerste topic worden.![]()
dan zou ik alvast de flessen drank gaan inslaan...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
kijk dat laatste is precies mijn probleem....
waar ik 'n beetje bang voor ben is dat Niels binnenkort vertrekt ofwel 't zinkend schip verlaat...
als dat idd het geval is, dan verwacht ik geen grote lijn meer voor Niels en bloed 't dus een beetje dood
dat is zonde en dat verdiend ie niet...
als ie nog WEL een tijd blijft, dan mag ie best ff in rustig vaarwater terecht komen;
dan komt de actie vanzelf wel weer!!
overigens blijf ik erbij dat MOCHT Niels iets met Iris krijgen ik serieus aan de zuip ga!!!
[..]
ze hebben iets tegen namen correct te schrijven bij ONMquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Carlo maakt er dan alsnog een zooitje van want er staat toch echt Cabau
[afbeelding]
Joost & Lizzy komen weer bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Lizzy en Hugo moedig ik ook aan zolang het niet te overdreven en geen achtelijke ruzies met Joost want Joost zie ik voorlopig genoeg maar een achtergrond verhaal lijntje keur ik niet af..
dat was beeldvulling...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Bram en de spin kan je inderdaad een moeilijk verhaallijn noemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Joost & Lizzy komen weer bij elkaar.![]()
the ugly people version van.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
De Brazilië-'verhaallijn' is tot nu toe wel erg veel van het niveau Costa!
Lizzy en Hugo passen idd veel beter bij elkaar... Lizzy stak vandaag ook al de draak met Joosts goddelijke lichaam.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:21 schreef haagse_elfje het volgende:
zolang ik niet al tevaak naar die "pens" hoef te kijken vind ik het best
toch zie ik liever Lizzy met Hugo...
Als Yolanthe ook nog acteercellen in die grijze kokosnoot heeft mag ze blijven.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:25 schreef haagse_elfje het volgende:
the ugly people version van.....
Yolanthe voelt zich vast als een vis in het water als in Ibiza geboren zijnde....
Shirina hoeft niet zo'n grote rol te krijgen... Wat ze nu doet doet ze goed... En ik vind haar de laatste tijd eigenlijk best wel oké.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:20 schreef haagse_elfje het volgende:
Shirina bouwt langzaam op naar een groter iets heb ik zo een gevoel, ik vind Shirientje nu echt top ze is tenminste niet zo irritant als die twee andere dozen Sanne&Kyra
Ik hoop dat de Italië-verhaallijn van hoger niveau is... maar ik vrees dat het toch Pista! of Snowfever wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
De Brazilië-'verhaallijn' is tot nu toe wel erg veel van het niveau Costa!
mooi zijn en goed kunnen acteren....is dat niet teveel gevraagd...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als Yolanthe ook nog acteercellen in die grijze kokosnoot heeft mag ze blijven.
ik denk het ook, als je kijkt hoe de Brazilië lijn tot nu toe is, heb ik niet al teveel hoop op iets hogers...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Italië-verhaallijn van hoger niveau is... maar ik vrees dat het toch Pista! of Snowfever wordt.![]()
spreek cursus nemen! Ze spreekt nu een btje amsterdams met soms lijkt het wel haags doorelkaar en dat is een hele foutequote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Yvonne Hulst nog voor ons in petto heeft.
Het is idd een zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:38 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi zijn en goed kunnen acteren....is dat niet teveel gevraagd...
ik weet het, ik heb snow fever moeten aanzienquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Over Snowfever gesproken... Yolanthe speelt hierin de rol van Barbara.
ja, ze moet ook een beetje oppassen dat haar karakter geen typetje wordt... maar tot nu toe heb ik alleen maar lof voor haar scènes met Bettina.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:40 schreef haagse_elfje het volgende:
spreek cursus nemen! Ze spreekt nu een btje amsterdams met soms lijkt het wel haags doorelkaar en dat is een hele foutecombi!
ik ook, ik had het echt niet verwacht ik was best wel negatief over haar. In GTST vond ik alleen dat rebelse in het begin "leuk" later vond ik haar echt vreselijk. Ze doet echt goed haar best en het samenspel is mooi om te zien het loopt mooi in elkaar over en ze zijn opelkaar ingespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ja, ze moet ook een beetje oppassen dat haar karakter geen typetje wordt... maar tot nu toe heb ik alleen maar lof voor haar scènes met Bettina.![]()
Ik heb de film pas gedownload (nog niet gekeken), maar zo te horen is ie zelfs het downloaden niet waard.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet het, ik heb snow fever moeten aanzien![]()
de kleine rol die ze had was echt te danken aan haar looks want het acteren daar was echt niets
![]()
![]()
laat ik maar over de rest van de film maar zwijgen, costa in de sneeuw
Volgens de soapwetten moet Bettina belazerd worden, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat Yvonne 'n echte mastermind is. Ik vermoed dat er iemand anders aan de touwtjes trekt... maar wie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rol van Yvonne ons nog gaat brengen, het is ook leuk om Bettina weer in een grotere rol te zien buiten het directeur zijn om.
Yvonne is geen type die drugs gebruikt, ik zie haar meer aan voor een alcoholist...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de soapwetten moet Bettina belazerd worden, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat Yvonne 'n echte mastermind is. Ik vermoed dat er iemand anders aan de touwtjes trekt... maar wie?
Dat zou best wel eens kunnen... en een nieuwe alcoholist kunnen we wel gebruiken na Ellens vertrek.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Yvonne is geen type die drugs gebruikt, ik zie haar meer aan voor een alcoholist...
ze heeft vast wel ergens bij zo een eng mannetje een lening afgesloten.....
misschien vraagt hij of ze zijn nootjes wil bespelen in plaats die van Gyman....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat zou Marnix maandag nou weer voor noten op z'n zang hebben?
niemand is een betere alcoholist dan Ellen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen... en een nieuwe alcoholist kunnen we wel gebruiken na Ellens vertrek.![]()
Ik hoop op een hereniging met z'n ex-vrouw en met een van z'n beter acterende kinderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:04 schreef haagse_elfje het volgende:
Marnix en Joyce zie ik ook hopelijk gauw eindigen....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:05 schreef haagse_elfje het volgende:
niemand is een betere alcoholist dan Ellen!
Als dat zou kunnen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt tijd dat 'Der Frank' (de enige echte) z'n gezicht weer eens laat zien... Nu de opnames voor HGH zijn afgerond staat niets een terugkeer meer in de weg.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop op een hereniging met z'n ex-vrouw en met een van z'n beter acterende kinderen.
Sanne is de laatste tijd om te janken... met dank aan Stijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:09 schreef haagse_elfje het volgende:
beter acterende kinderentegenover Sanne hebben ze geen moeilijke concurentie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |