quote:Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
hey, that's me........quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
wat leuk, volgens mij heb ik daar in de buurt op school gezeten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Op de website van Oegstgeest staan een aantal foto's van het 'Beatrix'.
uhm, Thomas Acda is grappig.....quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat die Bram steeds meer op Thomas Acda begint te lijken.
Dacht ik toch?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
hier is Wup.
Wup wel blij, het ging helemaal nergens over vanavond, maar als Claire grappig is ben ik al snel blij
Bram: "Ik heb helemaal geen zin om te gaan eten met die dwerg Belg en die slet"
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
Bram: "Ik heb helemaal geen zin om te gaan eten met die dwerg en die slet"
[/me]
Moosehead (Bram) zei "Belg" en "Slet" en oh oh oh, wat liet hij zich weer kennen, zeg. En dan na de grap van Claire lachen als een boer met kiespijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Wup het volgende:
ow zei ie geen dweg?
wat jammer, ik vond het al helemaal grappig.
maar belg klinkt inderdaad wel logischer.
slet zei ie toch wel?
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???quote:Op woensdag 21 april 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Moosehead tegen Claire heeft, want ze heeft 'm niks misdaan.
Volgens mij zit het dieper... en is het dus al van eerder..quote:Op woensdag 21 april 2004 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???
Wat een oninteressant onzinverhaal. Herhaling Floor idd.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
En Floor numero II is er..
we agree againquote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutverhaallijn met Ariel, weg ermee
En die Nico is ook een doos
Saaie aflevering
Met dien verschille dat Isis er beter uitzag en zich niet met de rare pijnkillertjes van Ariel wilde volproppen.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Wat een oninteressant onzinverhaal. Herhaling Floor idd.
Ja, het enige leuk vandaag was dat Lizzy weer in haar ondergoed stond te showen. Verder was hetquote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
Geen Aafke, geen Bram
is ut toch nog super saai.... dat mag toch niet zomaar.
Ariel, met dat prutverhaaltje.
en Joost komt me ook de strot uit.
Dat arme Pietje heeft ze in een vlaag van vraatzucht opgehapt.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Ariel heeft een lege vogelkooi op dr kamer staan......
nope Floor had liever andere snoepjes.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met dien verschille dat Isis er beter uitzag en zich niet met de rare pijnkillertjes van Ariel wilde volproppen.
Werkt erg vertrouwelijk, hè? Een tienermoederlijn in een uitgaansgelegenheid. Lekker discreet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutverhaallijn met Ariel, weg ermee
En die Nico is ook een doos
Saaie aflevering
Pietje is misschien de oordood gestorven topen mevrouw over dr nek gingquote:Op woensdag 21 april 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat arme Pietje heeft ze in een vlaag van vraatzucht opgehapt.
Klopt. De XTC vergat ik ff.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
nope Floor had liever andere snoepjes.
Je merkt dat sinds een paar jaar de cliffhanger een maand later komt. Dit betekent dat er per jaar een 20 afleveringen meer moeten worden gemaakt. Dan heeft men opvulling nodig, hoewel ik het idee heb dat dit gehele seizoen één grote opvulling is.quote:maar dit kind komt niet terug... het was gewoon volkomen overbodige vulling. Ik snap niet dat ze dan niet gewoon iets grappigs verzinnen. Als even ze niks hebben oke, maar maak ons dan aan het lachen.
ja da's op zich geen ramp maar prop dan Claire in een keuken ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je merkt dat sinds een paar jaar de cliffhanger een maand later komt. Dit betekent dat er per jaar een 20 afleveringen meer moeten worden gemaakt. Dan heeft men opvulling nodig, hoewel ik het idee heb dat dit gehele seizoen één grote opvulling is.
Dat kan niet, want ze kotste in de gezamenlijke ruimte. Niet alle beesten bevuilen hun eigen nest. Pietje kan ook zijn bewelmd toen Ariel na een DRIEDUBBELE VOLWASSEN MAALTIJD een scheet liet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
Pietje is misschien de oordood gestorven topen mevrouw over dr nek ging
Good girl, die Lizzy!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
ik heb inderdaad erg met Lizzy te doen, die mag echt helemaal niks behalve voor weet_ik_veel in dr ondergoed komen opdraven........
Die arme Claire. Wordt ze naar de keuken verbannen en dan wordt ze er ook nog "gepropt"..... Door wie?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
ja da's op zich geen ramp maar prop dan Claire in een keuken ofzo.
Ik zal dan maar niet om caps vragen!?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
ik heb inderdaad erg met Lizzy te doen, die mag echt helemaal niks behalve voor weet_ik_veel in dr ondergoed komen opdraven........
Ik ook niet..quote:Op woensdag 21 april 2004 20:40 schreef dunn0w het volgende:
Kvind die Nico maar niks.
Haha ja dat vertelde mn moeder al vanmiddag, eerste reactie natuurlijk 'goh is niels weer bezig geweest?'quote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef pberends het volgende:
Dr. Knoeier is flink bezig geweest op zijn vakantie in Australië:
[afbeelding]
zucht, dat waren nog eens leuke verhaallijntjes....quote:Op woensdag 21 april 2004 20:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja dat vertelde mn moeder al vanmiddag, eerste reactie natuurlijk 'goh is niels weer bezig geweest?'
ik vroeg gisteren ook al of ie nu al weg is, lijkt me wel zonde, maar hij moet ook weer niet teveel op Erik gaan lijken ( ik bedoel die had toch ook een persoonsverwisseling met een Frank?), ik denk ook niet dat Maiko Kemper een bijna gelijke rol wil gaan spelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of we Gilles nog terug gaan zien... Het zou me niks verbazen als Gilles het reageerbuisje met het toekomstige kind van Joyce gaat verwisselen... en Duuk krijgt een mysterieus ongeluk.
Ik vind het maar raar dat Gilles nog geen achternaam heeft... Is Gilles de broer van Wouter Lansink... of is het Frank met een nieuw gezicht?
dat bram iets tegen claire heeft vind ik niet zo gek. Ik bedoel: ze zijn amper samen. Ellen nodigt iedereen uit om te komen logeren en Bram heeft daar niets tegenin te brengenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???
is tot nu toe niet vermeld op de aftiteling, maar misschien heeft hij zich voorgesteld in het begin, dat weet ik niet meer zo, zou best kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij heet Gilles de Geus met de achternaam.
Bram is een zeikerd, het is gewoon een zeikerd.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef Viking84 het volgende:
dat bram iets tegen claire heeft vind ik niet zo gek. Ik bedoel: ze zijn amper samen. Ellen nodigt iedereen uit om te komen logeren en Bram heeft daar niets tegenin te brengen
Cultuur heb je niet opgesnoven, hè? Gilles de Geus is een stripfiguur (niet erotisch bedoeld).quote:Op woensdag 21 april 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
is tot nu toe niet vermeld op de aftiteling, maar misschien heeft hij zich voorgesteld in het begin, dat weet ik niet meer zo, zou best kunnen natuurlijk.
haha neuh, stripfiguren gaan over het algemeen volkomen langs me heen. Verder heb ik de onbedwingbare behoefte alles wat jij te melden hebt, serieus te nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Cultuur heb je niet opgesnoven, hè? Gilles de Geus is een stripfiguur (niet erotisch bedoeld).
Heb je 'm gecastreerd? HET is een zeikerd!?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
Bram is een zeikerd, het is gewoon een zeikerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |