of jij zulke mooie OP's maakt,.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Haagse Elfjes hebben geen smaak!
De op is ruk. Laten we dit topic zo rap mogelijk volkutten.
Doen jullie met mijn forums ook.
Okay!quote:
Net of jou OP`s zo geweldig zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een ruk-op! Gewoon van de pagina van Yorin gebietst!
Schopje. On topicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net of jou OP`s zo geweldig zijn.![]()
Het was gewoon tijd voor een Joyce topic,stel je niet zo aan zeg.![]()
Die jonge belg krijgt een veel held haftigere dood...ik stem met Babette in een sprong van een berg....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Okay!
Oud Knarretje gaat mer Dr. Nix verder en die ouwe Belg verzuipt alsnog in de zee.
Er zijn gewoon te veel Joycetopics. Open er dan eens eentje over Marie Jolijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:25 schreef Orginial het volgende:
Het was gewoon tijd voor een Joyce topic,stel je niet zo aan zeg.![]()
PraCtijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:45 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM # 106: Kyra's hoerenpraktijken![/url]
Waarom heb je ze weggehaald?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:45 schreef haagse_elfje het volgende:
kan iemand de vorige topics lijst posten....?
Niet waar.quote:
KNIPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:45 schreef haagse_elfje het volgende:
kan iemand de vorige topics lijst posten....?
Komt ie ook op de cover?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over vier weken komt er een uitgebreid interview met Robert de la Haye in Veronica Magazine.
Erg bedankt.Ze staan nu in de OP.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:01 schreef haagse_elfje het volgende:
ff niet letten op het vage gedichtje dat ik in een paar seconden heb geschreven hij mist hier en daar een paar t's...
die oldtimeopknapper al kan hij beter eerst zich zelf opknappen mag nu al een enkele reis terug krijgen....
btw...thnx Iwan
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan: het was Kyra's Herenpraktijken.
Het is idd: Hoerenpractijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan, ik ken mijn eigen topics wel. Het was OE.
Ja he? Heus niet omdat ik dat wil, maar omdat Kyra gezellig met een Hugo wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie toch aankomen dat Kiertje met Huug meegaat en dat die oldtimeropknapper naar Joyce gaat mag opzouten.
Kyra en Hugo zijn gewoon goed zo,met zijn tweeen en niet met zijn Drieenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja he? Heus niet omdat ik dat wil, maar omdat Kyra gezellig met een Hugo wil.
Trouwens, Orginial, wat ben jij toch ontzettend goed in je eigen projecten spammend
ik ga wel even stemmen hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar het syndroom van Gilles-de-la-Tournament opgelopen...
Zelfmoord pleegt men doorgaans maar één keer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:21 schreef Iwan1976 het volgende:Niels moet de komende tijd in de gaten gehouden worden, zodat hij niet nog een keer zelfmoord pleegt.
Mooi! Krijgt Gyman tenminste eens een keer een echte dreun op zijn bakkes.quote:Ik denk dat Renée Niels vraagt om bij hen te komen wonen.![]()
Uiteraard, want het blijkt dat Marie Jolijn bisexueel is en droogstaande Niels gaat er overheen.quote:Dit zorgt natuurlijk voor de nodige spanningen... met Marjolein.
Exact.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uiteraard, want het blijkt dat Marie Jolijn bisexueel is en droogstaande Niels gaat er overheen.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:15 schreef Orginial het volgende:
Dat interview met Jop Joris.Dattie een meisje had gepakt omdat zij hem herkende van ONM en toen had hij gebruikt voor de sex.En dat hij een kleine penis heeft maar als hij stijf is niet ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |