quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:15 schreef Orginial het volgende:
ONM gaat denk meer prijzen in de wacht slepen als GTST.![]()
nee dat is een mooie bijkomst ik vond ONM al jaren beter dan GTST gewoon omdat er in ONM mensen spelen met inhoud. Ook omdat mijn soort word erin vertegenwoordigt!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
jaja,, laat me raden om dat Tanja Jess der in zit,,,
tjah dat kan hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee dat is een mooie bijkomst ik vond ONM al jaren beter dan GTST gewoon omdat er in ONM mensen spelen met inhoud. Ook omdat mijn soort word erin vertegenwoordigt!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:17 schreef MirSus het volgende:
Minst favoriete mannelijk personage: Iris Overbeek ehm.. Eric Bouwman
eh, van dit jaar..... dus....quote:Beste recast: Joyce Couwenberg
wordt 't niet eens tijd om uit de kast te komen?!quote:Soaphunk: Moeilijk, ehm.. Dennis Overeem
Oops, tja dan weten we het niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
eh, van dit jaar..... dus....
[..]
wordt 't niet eens tijd om uit de kast te komen?!
jullie liefde voor Dennis - hoe onbegrijpelijk ook - is nu wel duidelijk haha
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:17 schreef MirSus het volgende:
[..]
Oops, tja dan weten we het niet hoorGeen een goeie recast!
Haha, deze reactie hadden we kunnen verwachten![]()
Dat komt omdat grote soapfans zoals Weet_ik_veel & Iwan1978 nog niet gestemd hebben.En ik denk dat hun toch graag gestemd hadden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:40 schreef Frey het volgende:
Erg representatief is dit ook niet allemaal
1976quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef Orginial het volgende:
Dat komt omdat grote soapfans zoals Weet_ik_veel & Iwan1978 nog niet gestemd hebben.En ik denk dat hun toch graag gestemd hadden.![]()
Ontopicquote:
Haast iedereen zegt jouw naam verkeerd.quote:
er is gelijkspel: Victoria vs. Ingequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
nou kom maar op dan, met de uitslag
nou lijkt me duidelijk he: Victoria!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
er is gelijkspel: Victoria vs. Inge
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou lijkt me duidelijk he: Victoria!
quote:ps. in welke categorie eigenlijk?! en welke Inge?!
oh oke, 't had ook voor soapbabe kunnen zijn en dan was 't logischer als 't om Schrama ging....quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke, 't had ook voor soapbabe kunnen zijn en dan was 't logischer als 't om Schrama ging....
Ik vind Martine sinds haar comeback enorm tegenvallen en ook haar acteerprestaties zijn niet denderend.
Ook niet slecht hoor, maar ik heb beter gezien... Bij Victoria bijvoorbeeld
Komt eraan,de meeste cato`s zijn al bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
- niks aan toe te voegen...
dus Orginal kom maar op met de uitslag!
goh verrassend [not].... die man blijft zo ontzettend overschat....quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
De award voor de beste acteur 2004 gaat naar:
Erik de Vogel
de stemmers die alleen gtst kijken zouden voor de grap 's naar Simone Cobben moeten kijkenquote:De award voor de slechtste actrice 2004 gaat naar:
Yoka Verbeek
quote:De award voor de mooiste exit 2004 gaat naar:
Claire Simons
De award voor de minst mooie exit 2004 gaat naar:
Ellen Evenhuis
verrassend maar erg oke natuurlijk!!!quote:De award voor het favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Niels Richter
ik wist niet dat zij zo niet-populair was... dacht dat Sjors de underdog van gtst was...quote:De award voor het minst favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Valerie Fischer
my manquote:De award voor de soaphunk 2004 gaat naar:
Robert de la Haye
Graag gedaan.Ik vind ook dat het altijd maar Ludo Sanders/Erik de Vogel is die alles won.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh verrassend [not].... die man blijft zo ontzettend overschat....
[..]
de stemmers die alleen gtst kijken zouden voor de grap 's naar Simone Cobben moeten kijken
[..]
volkomen terecht allebei!!
[..]
verrassend maar erg oke natuurlijk!!!
[..]
ik wist niet dat zij zo niet-populair was... dacht dat Sjors de underdog van gtst was...
[..]
my man![]()
* Babette bedankt Orginial voor de organisatie...
en twee voor Robert/Niels [hadden er natuurlijk 3 moeten zijn]quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:05 schreef Airelle het volgende:
Maarliefst drie awards voor Victoria/Isabella![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |