Komt goed joh, je instructeur zal alles voor je uitleggen en zal waarschijnlijk het eerste deel van de les voor je schakelen en remmen. De beheersing van het voertuig heb je in 2 lessen helemaal door. Geen reden om zenuwachtig te zijn voor je eerste lesquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Swomp het volgende:
Ah, er loopt hier een heus topic over.
Heb woensdag mijn eerste rijles, ben eigenlijk wel zenuwachtig... heb namelijk 0,0 ervaring.
had ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Swomp het volgende:
Ah, er loopt hier een heus topic over.
Heb woensdag mijn eerste rijles, ben eigenlijk wel zenuwachtig... heb namelijk 0,0 ervaring.
Dat geloof ik ook wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Keselo het volgende:
[..]
Komt goed joh, je instructeur zal alles voor je uitleggen en zal waarschijnlijk het eerste deel van de les voor je schakelen en remmen. De beheersing van het voertuig heb je in 2 lessen helemaal door. Geen reden om zenuwachtig te zijn voor je eerste les
Vooral niet van streek raken als je motor afslaat, dat overkomt iedereen meerdere malen in zijn/haar eerste lessen. Ook niet zenuwachtig worden als je instructeur opeens een hengst aan het stuur geeft omdat je te ver naar rechts zit, heeft alles te maken met het inschatten van de breedte van het voertuig, en dit kost gewoon even om helemaal door te hebben.
huh? Dan pas schakelen? Ik vind dat idd aan de late kant. Ik deed dat in les 1 al...quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Heb nu mijn 7e rijles gehad. Heb alleen kunnen koppelen m.b.v. koppelingspedaal. Gebruiken van de pook moet nog komen. Wel aan de late kant, is het niet? Pas in rijles 8 mag ik de pook gebruiken..
Best vreemd inderdaad, zo moeilijk is het ook absoluut niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Heb nu mijn 7e rijles gehad. Heb alleen kunnen koppelen m.b.v. koppelingspedaal. Gebruiken van de pook moet nog komen. Wel aan de late kant, is het niet? Pas in rijles 8 mag ik de pook gebruiken..
Volgens mijn instructeur hoefde ik dat ook niet te doen, omdat je altijd gewoon de opdracht krijgt te parkeren, en dan mag je zelf kiezen hoe. Maar ik heb vorige week tijdens mijn examen dus wel achteruit moeten inparkeren. Best gek, mijn instructeur zei ook dat hij dat nog nooit had meegemaakt. Gelukkig ging het goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Keselo het volgende:
Ook gaat het achteruit inparkeren niet altijd in een keer goed, maar ik geloof niet dat dat moet tijdens mijn examen.
Goed uitgerust zijn en ontspannenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
Zijn er eigenlijk nog tips waar ik wat aan heb voor mijn eerste rijles ?![]()
![]()
Deze vraag zal vast al tig x voorbij zijn gekomen hier
Je niet op laten jagen door mensen achter je. Bij stoplichten rustig zijn. Wanneer je probeert te snel weg te rijden zul je vaak zien dat het fout gaat (motor valt stil etc).quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
Zijn er eigenlijk nog tips waar ik wat aan heb voor mijn eerste rijles ?![]()
![]()
Deze vraag zal vast al tig x voorbij zijn gekomen hier
Wat? Ik reed de eerste les gelijk weg zonder hulp van die kerel..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Heb nu mijn 7e rijles gehad. Heb alleen kunnen koppelen m.b.v. koppelingspedaal. Gebruiken van de pook moet nog komen. Wel aan de late kant, is het niet? Pas in rijles 8 mag ik de pook gebruiken..
Ruim 57 euro (Zwolle)quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef LUFC het volgende:
Hoeveel kost dat rijbewijs eigenlijk? Toch ook iets van 50 euro of zo.
Hier 65 (Deventer).quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ruim 57 euro (Zwolle). Er zijn gemeenten die ruim 40 euro rekenen, maar ga maar van 50 euro uit ja.
Ja, dat zijn prima oefeningen. De investering is het ook helemaal waard, want na 10 proefexamens bestaat het gewoon niet dat je nog zakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Is dit een beetje vergelijkbaar, iemand al gedaan? Heb ook een theorie-boek maar daar zitten geen examens bij.
Bij mij wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn prima oefeningen. De investering is het ook helemaal waard, want na 10 proefexamens bestaat het gewoon niet dat je nog zakt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef Keselo het volgende:
Helaas gezakt, en niet zo'n beetje ook
Eerste 10 minuten ging het helemaal mis. Op de snelweg de afstand tot de afrit fout ingeschat, dacht dat ik nog een kilometer had en moest er toen plots af terwijl ik een vrachtwagen aan het inhalen was. Toen wat later op een landweggetje moest ik voor het eerst van mijn leven in de berm rijden, dus ik knal gewoon lekker met 40 die berm in. Ingreep.
Verder keek ik niet goed genoeg zei hij (terwijl ik iedere straat heel 'overdreven' inkeek en lette ik bij het uitstappen niet op wat er buiten de auto gebeurde.
Zou niet uit moeten maken zolang alles maar soepel is, lijkt me. Ik weet wel dat mijn kisten een minder slimme optie zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik weet niet waarom maar met die Adidas schoenen (hoge schoenen) kan ik heerlijker koppelen dan met lage schoenen. Is dit vreemd of geven jullie me gelijk?
Zou dat kunnen ja? Hmm, ik vond het wel vreemd dat een hoge schoen mij meer zou helpen met het koppelen dan een lage schoen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien krijgen je enkels iets meer steun met die van Adidas?
Ik krijg met mijn hoge Nikes soms juist last van mijn voeten. Vooral als ik 2 uur intensief les heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik weet niet waarom maar met die Adidas schoenen (hoge schoenen) kan ik heerlijker koppelen dan met lage schoenen. Is dit vreemd of geven jullie me gelijk?
Wtf. Dacht dat Zwolle al tegen het maximumtarief aanzatquote:
Hoezo dat? Betalen je ouders? Het lijkt me dat als je rijbewijs garantie hebt ze je gewoon heel erg veel laten lessen voordat ze je op examen sturen, zodat je uiteindelijk nog heel erg duur uit bent. 5 lessen is immers ook gewoon 1 examen qua prijs. Ik zou hier toch wel mee zitten, het is allemaal al zo fokking duurquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volgens mij in les 3 of 4, maar ik heb lessen van 1,5 uur.
Gewoon in je eigen tempo doen hoor, het is ingewikkeld genoeg.
(ik heb wel makkelijk praten, ik heb pakket met rijbewijsgarantie, dus het interesseert me niet zo hoeveel lessen het kost. Heb ook geen idee hoeveel lessen ik nu gehad heb)
ja en boem is hoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Succes, enne, de rem zit in het midden he
Huh. Ik dacht dat je altijd eerst een x aantal jaar in het bezit moest zijn van een rijbewijs voordat je rij-instructeur kon wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:58 schreef Len93 het volgende:
Om 12 uur weer rijden.
Ik heb er wel de pest in dat mijn rij-instructeur op vakantie gaat. Duurt het voor mij alleen maar langer.En gezien ik de opleiding rij-instructeur wil volgen zal ik toch een rijbewijs nodig hebben voor ik kan starten met de opleiding zelf. :p
Volgens de eigenaar van de Verkeersacademie in Nieuwegein niet, althans - die gaf niet de indruk en had het 'r ook niet over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Huh. Ik dacht dat je altijd eerst een x aantal jaar in het bezit moest zijn van een rijbewijs voordat je rij-instructeur kon worden?
Nee, betaal het zelf. Maar ik heb een vast bedrag betaald, ongeacht het aantal lessen dat ik nodig heb. Ze kunnen me dus wel op heel veel lessen sturen, maar dat is allemaal voor hun eigen kosten. Er is uitgegaan van een aantal lessen (op basis van test) waar ik het mee zou moeten kunnen redden. Zij bepalen wanneer ik voor examens op gaan en als ik zak betalen zij de extra lessen en extra examens. het kost wel wat meer, maar ik vind het heerlijk om het op deze manier te doen. Haalt ook wat druk van het (af)rijden af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Frontrow het volgende:
[..]
Hoezo dat? Betalen je ouders? Het lijkt me dat als je rijbewijs garantie hebt ze je gewoon heel erg veel laten lessen voordat ze je op examen sturen, zodat je uiteindelijk nog heel erg duur uit bent. 5 lessen is immers ook gewoon 1 examen qua prijs. Ik zou hier toch wel mee zitten, het is allemaal al zo fokking duur.
Morgen is het trouwens D-Day voor mij, 35 lesuren erop zitten en ik hoop dat het daarbij blijft. Laatste paar lessen gingen eigenlijk wel goed, alleen in 30 zones kan ik nog wel eens rustig 10 kilometer te hard rijden zonder dat ik het door heb en ik ben ongeveer net zo goed in achteruit inparkeren (vak) als een 45 jarige huisvrouw die autorijden maar eng vindt. Maar, ondanks dat ik nu best wel zenuwachtig begin te worden, heb ik er toch wel vertrouwen in. Het kutte is gewoon dat het helemaal zo tering duur is waardoor er extra druk op komt.
Ik les trouwens in een C5 benzine, mooie/comfortabele auto wel.
[ afbeelding ]
zo heb ik ook gelest, het pakket was wel wat duurder, maar met 4x overdoen heb ik het er dik uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 06:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, betaal het zelf. Maar ik heb een vast bedrag betaald, ongeacht het aantal lessen dat ik nodig heb. Ze kunnen me dus wel op heel veel lessen sturen, maar dat is allemaal voor hun eigen kosten. Er is uitgegaan van een aantal lessen (op basis van test) waar ik het mee zou moeten kunnen redden. Zij bepalen wanneer ik voor examens op gaan en als ik zak betalen zij de extra lessen en extra examens. het kost wel wat meer, maar ik vind het heerlijk om het op deze manier te doen. Haalt ook wat druk van het (af)rijden af.
Leuk!quote:
wtf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb vrijdag m'n laatste les en maandag m'n examen. Theorie in een keer gehaald en de TTT is ook binnen. Toen wel 120 gereden, terwijl op het matrixbord 50 stond.Was net zo blij dat het inhalen en alles zo goed ging op dat moment, toen er opeens naast me gevraagd werd: 'hoe hard mag je hier eigenlijk?'. Heeft geen gevaar opgeleverd gelukkig.
Maargoed, zulke acties ben ik wel bang voor met m'n examen. Met 40 de berm inknallen lijkt me dan ook echt iets voor mij, terwijl je wel weet dat het zo niet moet.Gewoon, door zenuwen.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wtf?Bij zo een bord mag je toch ook 50, binnen bebouwde kom (even uit mn hoofd.. correct me if i'm wrong
)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Swomp het volgende:
Yeah eerste rijles achter de rug![]()
Voor niks zo zenuwachtig geweest, heb ook een chille rijinstructeur.
Ik mocht ook gelijk alles doen, gas-schakel-rem, hellingproef(je), bochtje achteruit etc.
Deed het al iets beter dan de gemiddelde eerste 'lesser'. Dus ben wel tevreden
Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef Soempie het volgende:
En op de snelweg moet je op z'n minst 60 kunnen, maar dat doe je toch ook niet (tenzij aangegeven via bijvoorbeeld een matrixbord).
never mind. Ik moest ff aan dat bord denkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik reed op de snelweg, waar normaal gesproken 120 geldt. Nu werd, ivm doorstroming later, 50 aangegeven op het matrixbord boven de weg. Dan moet je dus 50 rijden.
[..]
![]()
De eerste les mocht ik dat ook allemaal. Las eerder in het topic dat iemand pas na een aantal lessen zelf mocht schakelen, dat vind ik echt vreemd. Alleen het goed kijken in de spiegels kwam bij mij echt later.
Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou redelijk hinderlijk zijn in normale situaties.
Understatements, ik hou er van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk.Al kom je soms wel een opa tegen die echt zo rijdt.
Spannend van je toetsen! Weet je al meer over de data?
Welk boek heb je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
never mind. Ik moest ff aan dat bord denken
edit, ff opgezocht: en in mijn boekje staat idd dat de maximum snelheid bij dat bord 50 is binnen de bebouwde kom en 100 buiten de bebouwde kom (excl aanhanger). Vandaar dat ik daar dus aan moest denken![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welk boek heb je?
Binnen de bebouwde kom is het standaard 50, dus waarom zou dat nog aangegeven worden.![]()
Nu ben ik in de war.
ja ik vond t ook weird. Zal t es navragen waarom dat bord zo dubbel lijkt (als ik t niet vergeetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij staat er in m'n anwb boek niks over. Heb alleen geen idee waar m'n boek gebleven is, dus kan het niet opzoeken.
En ik val jou er niet op aan, ik vind het gewoon vreemd dat ze daar onderscheid in maken. Lekker verwarrend, het is al 50, dus waarom nog aangeven met een bord waar dus blijkbaar een dubbele betekenis aan hangt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Frontrow het volgende:
Geslaagd. Hij vond dat ik wat gehaast reed, maar omdat ik overal toch goed bleef kijken geloofde hij het wel
.
Aaaaaah, voelt goed.
TTT is niet verplicht, maar in mijn geval wel handig omdat ik bijzondere verrichtingen gewoon lastig vind. (Iets met vrouwen die niet kunnen inparkeren enzo, heerlijk cliche weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef Mpj het volgende:
Krijgt iedereen een TTT ofzo?
Wie heeft een site waar ik goed kan leren voor het theorie examen? Ik heb het boek (allang, nog niet in begonnen, geen motivatie en ben al bij les 14) en de CD ben ik kwijt geraakt, kan ik wel opnieuw gaan kopen maar weet niet of er mogelijk een site is waarbij ik het binnen 3 dagen ofzo kan leren zodat ik het vrijdag kan aanvragen?
Aanvragen kun je sowieso nu ook al doen, gemiddelde wachttijd is meer dan twee weken - in de omgeving Utrecht/Leusden was dat althans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef Mpj het volgende:
Krijgt iedereen een TTT ofzo?
Wie heeft een site waar ik goed kan leren voor het theorie examen? Ik heb het boek (allang, nog niet in begonnen, geen motivatie en ben al bij les 14) en de CD ben ik kwijt geraakt, kan ik wel opnieuw gaan kopen maar weet niet of er mogelijk een site is waarbij ik het binnen 3 dagen ofzo kan leren zodat ik het vrijdag kan aanvragen?
Watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:22 schreef compier het volgende:
Geslaagd voor mijn "class E" oftewel mag voor verhuur rijden, tot 14 personen vervoeren en trucks tot 13000 kilo (26000Lbs) rijden.
kosten: 35 dollartest van 25 vragen..
Ik was ook echt heel zenuwachtig. Ik had ook nog een les direct voor het examen, ging ook niet al te best. Maar tijdens het examen juist weinig last van zenuwen gehad. Hopen dat je een beetje aardige en relaxte examinator krijgt, scheelt veel denk ik!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:13 schreef Soempie het volgende:
Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd!
Mpj, wat een rare gang van zaken. Ik zou ook op zoek gaan naar een ander, want het schiet echt niet op als je weken niet kunt rijden. En voor wat betreft theorie: ik ben 2 dagen van te voren begonnen en heb het in een keer gehaald. Vond het examen echt te makkelijk. Ze hadden zo ontzettend veel instinkers kunnen geven, maar dat gebeurde niet echt.
Hier is de laatste rijles achter de rug (hopelijk). Ging wel prima eigenlijk. Als het maandag ook zo gaat, dan slaag ik wel. Maar zenuwen kunnen het behoorlijk verpesten ben ik bang.
Tja, daar valt niet veel van te zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat raden jullie me aan? Pakket van 30 lessen + TTT + Praktijkexamen (1750 euro totaal) of losse lessen van 50 euro ? Weet amper hoeveel lessen ik nodig zal hebben.
Ik zit nu op 15 lessen man, nog niet eens een keer betaaldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:19 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Tja, daar valt niet veel van te zeggen. Zou gewoon een proefles doen (misschien bij meerdere) je instructeur maakt dan wel een inschatting. Dacht zelf voorafgaand dat ik wel af kon met een tiental lessen, nou ik had mezelf zwaar onderschat.
Je zit op 15 lessen nu en je hebt nog nooit betaald?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Ik zit nu op 15 lessen man, nog niet eens een keer betaaldBij les 1 zeiden ze 50 uren.. Zal niet veel van waar zijn, was zwaar zenuwachtig
Duur zeg, ik had exact hetzelfde pakket voor 1150e. Ik zou er wel voor kiezen overigens, je zit zo aan 30 lessen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat raden jullie me aan? Pakket van 30 lessen + TTT + Praktijkexamen (1750 euro totaal) of losse lessen van 50 euro ? Weet amper hoeveel lessen ik nodig zal hebben.
ja ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond vooral de melding dat het op de snelweg niet is toegestaan om te keren erg leuk
Dat weet je pas als je er bentquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Len93 het volgende:
Maandag theorie, ik heb alleen geen idee hoe erg ik nog moet leren. Het meeste weet ik geloof ik wel. Dingen waar extra nadruk op wordt gelegd?
Klinkt alsof je er behoorlijk op vooruit gaat. Aantal lessen moet je maar zien. Voertuigbeheersing is maar een klein gedeelte natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:21 schreef Catelyn het volgende:
Van rijschool geswitcht. Tijdens de intest daar had ik het gevoel méér te hebben geleerd dan in de paar (flut)rijlessen samen van de goedkope rijschool waar ik had gereden. Maar... die waar ik nu naartoe ga is wel weer waanzinnig duur (nee niet belachelijk duur, ik heb de sommetjes op internet gezien, het is terecht, maar oef...)
Wat mij verbaast is dat er heel goed les wordt gegeven, precies zoals ik verwachtte maar bij de oude rijschool bij twee verschillende instructeurs totaal niet kreeg, maar dat ze het dubbele aan rijlesuren inschatten. En ze zijn een half keer zo duur. Dat aantal lessen snap ik niet. Als het landelijk gemiddelde 50 uur is en ik ben al helemaal getraind in de basics (schakelen, pedalen, snelweg, achteruit rijden, rotondes, stoplichten etc) waarom heb ik dan alsnog 40u nodig??
Maar goed, 'gelukkig' hebben ze geen pakketten waardoor je jezelf niet bij hun vast hoeft te leggen (althans, dat ga ik niet doen, mijn cbr machtiging dien ik pas in wanneer ik zeker weet dat ik bij hun examen ga doen) dus ik ga gewoon wat lessen daar volgen, en dan zie ik wel weer verder.
Bij mijn vorige rijschool leste ik in een oude Skoda Fabia. Lekker autootje op zich, heel vergeeflijk naar de rijder :-) Maar helaas was hij volledig afgeschreven, met een wat kapotte schakelbak, niet in hoogte verstelbare stoel, en niet lekker werkende veiligheidsgordel. En er was geen zicht op dat het concern de auto op zeer korte termijn ging vervangen.
Daarnaast een instructrice die duidelijk geen interesse in auto's of autorijden had (bang om in het buitenland te rijden, wist verder nauwelijks iets van auto's). Dus ik twijfelde erg of ik binnen die rijschool wéér van instructeur zou gaan wisselen of dat ik het buiten de deur zou zoeken.
Nu rijd ik in een heerlijke Opel Astra 2010, ik kan fatsoenlijk over het stuur heen kijken, lol, maar de auto straft ieder foutje met de koppeling hard af (maar remt wel weer lekkerder) en heb ik een instructeur die misschien niet zo gezellig is, maar godzijdank niet de hele les over zichzelf praat. Oh hij praat wel aan een stuk door, maar dat is één grote stroom van reacties op wat ik doe met de auto en hoe ik het beter kan doen.
Ik weet niet of er al een duidelijk antwoord op de G3 was?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, ik wist wel dat ik ze ergens gezien had!
http://maps.google.com/?l(...)A&cbp=12,154.36,,0,0
Hier ga je dus een autoweg op, maar door de bochten is het niet veilig om harder te gaan dan 50, vandaar de combinatie!
Voornamelijk meerkeuze. Als er open vragen zijn, zijn dat cijfervragen, dus over de afmetingen van de auto, profieldikte of welke snelheid je op een bepaalde weg mag rijden (die laatste komt volgens mij het meeste voor)quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:38 schreef Apotheose het volgende:
is theorie dus open en meerkeuze vragen?
Dat leek me door de toevoeging van autoweg duidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:48 schreef blup het volgende:
[..]
Ik weet niet of er al een duidelijk antwoord op de G3 was? [ afbeelding ]
Dat doen ze daar omdat G3 niet alleen 100KM/u is maar ook een verbod voor voertuigen die niet sneller kunnen of mogen dan 50km/u(brommers, brommobielen en tractoren), je mag er niet keren, je mag er niet stilstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |