Whaha dat had ik eergisteren ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef styliste het volgende:
[..]
Ach joh, parkeren moet je toch opnieuw leren met een andere auto. Ik kon perfect achteruit fileparkeren (de rest dan ook echt totaaaaaal niet) maar nu met een andere auto lukt het me voor geen meter meer. Vandaag nog een knap staaltje ik-kan-niet-parkeren laten zien. Ik werd falikant uitgelachen door mijn schoonmoeder. Ach, keer of 8 steken en hij staat..... ongeveer
Ik heb al bijna een half jaar mn rijbewijs (besef ik me nu! tijd gaat hard...) maar nog geen auto dus heel veel heb ik nog niet gereden. Vandaag een rit gemaakt van ruim 3 uur aan 1 stuk. Ik voel t wel moet ik zeggen.. En inderdaad, ik heb 1 keer geprobeerd m er achteruit in te krijgen maar van een VW polo naar mitsubishi station is misschien een iets te groot verschil als je net je rijbewijs hebt dus ik knal m er gewoon ergens tussen of steek een keer of 100... vooruitquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef Spelvout het volgende:
Laatste post:
[..]
Whaha dat had ik eergisteren ook
Het stomme is dat ik hem (tot nu toe) alleen maar vooruit in heb geparkeerd, terwijl ik het achteruit heb geleerd. Maargoed, ik heb pas een weekje m'n rijbewijs dus dan mag dat wel vind ik
Haha wel 5km! Stelletje fuckers..Wie zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Meddo het volgende:
Mmh, ik heb sinds dat ik mijn rijbewijs in 2007 heb gehaald de eerste bekeuring gekregen![]()
Gecorrigeerd reed ik wel 5 km/h te hard. DUS!! Houd je aan de snelheidslimiet!!
Succes! Ik mag zeer binnenkort op voor de bovenste twee lijntjes op het pasjequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:32 schreef Jac0bus het volgende:
Nog 4 dagen voor een gooi naar het roze pasje
Morgen weer 2 uurtjes
Ja, opaatjes die je niet voorlaten terwijl je van rechts komt. Keihard remmen, instructeur schrikken. Vraagt ze "waarom deed je dat?". Ik zo van ehmm anders kwam er een botsing. Bleek dat ze me voor de gek hield en ik het uitstekend gedaan had omdat hij me toch niet gezien had. Instructeur wou alleen precies weten waarom ik remde ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Andyy het volgende:
Hebben mensen hier bijna-aanrijdingen gehad?
Ik had het wel een keer.
Ik reed over een voorrangsweg waar je 70 mocht, reed er opeens een lesauto uit een straatje en stond midden op de weg. Ik gelijk hard remmen en de instructeur de stuur omgooien om 'm te ontwijken
Succes!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:32 schreef Jac0bus het volgende:
Nog 4 dagen voor een gooi naar het roze pasje
Morgen weer 2 uurtjes
Oehhh... Dat is motor toch? Wil ik uiteindelijk (toekomstplan) ook gaan behalen, heb net mijn rijbewijs, dus momenteel geen geld helaas...quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Succes! Ik mag zeer binnenkort op voor de bovenste twee lijntjes op het pasje
Jawel, twee keer. Een keer kwam ik van rechts en kreeg ik geen voorrang. De andere kwam met een erg hoge snelheid op me af terwijl ik uit een blinde bocht kwam. Niet slim van hem dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Andyy het volgende:
Ik had het wel een keer.
Kleven is inderdaad vervelend, aantal lessen terug zat er een wit busje te kleven achter me, enige wat ik in m'n binnenspiegel zag was de chauffeur van dat busjequote:Of bij je gaan kleven
Afgelopen donderdag nog. Gelijkwaardig kruispunt waar ik voorrang had, maar daar dacht die meneer anders over. Keihard op de rem, dus niks aan het handje behalve een hele hoge hartslagquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Andyy het volgende:
Ik had het wel een keer.
Ik reed over een voorrangsweg waar je 70 mocht, reed er opeens een lesauto uit een straatje en stond midden op de weg. Ik gelijk hard remmen en de instructeur de stuur omgooien om 'm te ontwijken
Nou fijn toch dat het zo goed ging!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Jac0bus het volgende:
Net weer twee uurtjes gelest, ging prima![]()
Hellingproef is de makkelijkste bijzondere maneuvre, ik hoop dat ze die vragen. Ik moest van mijn instructeur vandaag zelf een hellingproef in z'n achteruit doen(dus met je neus naar beneden op een helling en dan achteruit zonder naar voren te rollen) en zelfs dat lukte!
Nog een vraag: krijg je vóór je examen nog allemaal vragen over je dashboard/onder de motorkap/banden etc.? Daar kwam mijn instructeur ook nog mee.
Onder de motorkap hoef je niet meer te weten, dat vragen ze niet meer. Wel kunnen ze dashboard knopjes vragen zoals achteruitverwarming en zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Jac0bus het volgende:
Nog een vraag: krijg je vóór je examen nog allemaal vragen over je dashboard/onder de motorkap/banden etc.? Daar kwam mijn instructeur ook nog mee.
Mooi zo. Knopjes in de auto doornemen doe ik dinsdagochtend nog even, dan rij ik nog een uurtje warm voordat ik het examen heb om 8 uur. En alles over de banden weet ik nu wel(bandenspanning, profieldiepte, openingen aan de zijkant voor waterafvoer, scheurtjes, groen ventieldopje enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:14 schreef Silverstone het volgende:
[..]
Onder de motorkap hoef je niet meer te weten, dat vragen ze niet meer. Wel kunnen ze dashboard knopjes vragen zoals achteruitverwarming en zo.
O gelukkig, ik ben echt een wijf, ik onthou na tien keer uitleg nog steeds niet wat wat is onder de motorkap, alleen de meest duidelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:14 schreef Silverstone het volgende:
[..]
Onder de motorkap hoef je niet meer te weten, dat vragen ze niet meer. Wel kunnen ze dashboard knopjes vragen zoals achteruitverwarming en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |