Laten we eerlijk zijn,
Gezakt
Als een kiezelsteentje in een diep blauwe oceaan...
Ik reed lekker relaxt, achteruit inparkeren ging niet helemaal lekker - maar ik keek zoals het hoort, dus geen probleem. Ik liet mensen voor op zebrapaden, ik reed netjes over de ringweg met genoeg afstand, ik deed bij zijdelingse verplaatsingen netjes kijken. Ik moest bij de rotonde linksaf driekwart. "Zo, bijna bij het cbr
![]()
" zei hij. "Ja, ik de stal is dicht bij" grapte ik.
Weggetje van rechts, hup, zelf rechtsaf. Nog een weggetje van rechts, iets wat onoverzichtelijk, en opeens zag ik een auto. Hij trapt hem af. Ik kon niet meer bij de remmen
![]()
! 'murmelKUTmurmel' binnenmonds. "Weggetjes van rechts moet je ff opletten he"... Maar goed, niet van de wijs laten brengen, netjes door rijden (
![]()
!!!! ).
Ik kwam binnen, moeders zat er al met mijn broer. Ik trok wat met mijn neus. Achteraf kwam de instructeur (aardige vent trouwens!!!) best met een blij gezicht binnen (
![]()
) )
Ik nam plaats, en hij sprak over het feit dat ik sóms wat kort in de binnenspiegel keek - dat je daar veel uit kan halen, en dat ik mij iets eerder klaar moet maken bij kruispunten, dat dat nog niet echt snel gaat. Wanneer ik eerder klaar ben heb ik meer tijd om te kijken. Maar daar zakte ik niet op merkte ik aan hem. Nee, die weg van rechts
![]()
!!! 2 minuten voor het einde van de rit
![]()
!!!!
Eind september schijnen er examens vrij te staan, dus dat maar meteen doen!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu