Ik kan me herinneren dat je een groot probleem kunt hebben als je die verklaring niet naar waarheid invult en ze komen erachter....dat is strafbaar enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef ThaBartje het volgende:
Oke, hier de situatie:
Op mijn medische verklaring zijn alle vragen met Neen beantwoord
Vanochtend geslaagd (2e x) voor auto
Voor de rijles merkte de examinator op dat ik een lui oog heb (dit is ook het geval, hier ben ik voor geopereerd toen ik 1 ofzo was). Helaas heeft dit als gevolg dat ik dus mijn medische verklaring verkeerd heb ingevuld.
quote:Art. 114
Het is verboden voor het verkrijgen van een rijbewijs opzettelijk onjuiste opgaven te doen, onjuiste inlichtingen te verschaffen en onjuiste bewijsstukken en andere bescheiden over te leggen.
Ik weet niet hoe het dan met die medische verklaring etc zit, maar het klopt dat je helemaal niets meer meekrijgt als je bent geslaagd, staat allemaal in de computer van het CBR en daaruit kan het gemeentehuis al je gegevens etc zien, dus iets schriftelijks is niet meer nodig..quote:
Tja...dom? Als hij gewoon niet wil rijden, hoeft hij het natuurlijk niet te doen. Maar de kans is groot dat je het op een gegeven moment nodig hebt (andere baan bv), en dan heb je er meestal niet meer de tijd voor. Dus het is wel handig om het gewoon te doen, als het kan. Maar ja, je kunt iemand moeilijk dwingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef simmu het volgende:
geen idee of dit het goede topic is, maar kan iemand me een goede motivatie geven voor mijn partner: zijn moeder had al 9 jaar geleden gespaard voor zijn lessen, en hij vertikt het gewoon om het te doen. ben ik nou gek of is dat gewoon dom? kan iemand bv een indicatie geven van hoe duur het lessen is, hoe je weet of het een goede school is enzo?
Dat klopt, want alles gaat nu digitaal. Je krijgt niets meer mee, vanwege fraude enzo. Vannacht staat in de computer van je gemeente dat je bent geslaagd, dan kun je hem morgen aanvragen en ligt hij een week later voor je klaar. Geslaagd is geslaagd. Gefeliciteerd overigens!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef ThaBartje het volgende:
Ik heb niets meegekregen van mijn examinator in de vorm van papierkraam wat ik bij het gemeentehuis mag inleveren voor mijn felbegeerde rijbewijs.... De gozer heeft wel verteld dat ik zowieso geslaagd ben.
Dankje!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Sylvana het volgende:
TeVetPasje![]()
Gefeliciteerd Warrel en JapieGijs![]()
![]()
Waren ze nog eenduidig wat betreft de fouten over alle 3 de examens of sturen zij je elk examen weer met een ander verhaaltje qua fouten naar huis? Is het steeds hetzelfde dan kan je er tenminste op focussen, hebben zij elke keer weer wat anders dan heb je al snel het idee dat ze je lopen te naaien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Sukilove het volgende:
Na een les of 30 moest ik maar eens op examen. Ik ben niet zo van de zenuwen, dus dat leek mij niet zo'n probleem.
Inmiddels heb ik 3 examens gehad, maar nog steeds geen rijbewijs.
Vooral de 2e keer was gruwelijk vervelend. Toen reed ik de perfecte rit. (Echt!) Maar ja, had ik net zo'n instructeur die van ver moest komen, te vroeg zijn bed uit moest en een slecht weekend zonder seks had gehad. Denk ik dan maar.
dat mag je dan zelf invullen op de wiki ( zie OP ) ,sta je er volgende topic bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:38 schreef -Beer- het volgende:
Ik wil ook in de OP, heb praktijk examen auto op 22 Januarie om 14:00
Ohja, niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag je dan zelf invullen op de wiki ( zie OP ) ,sta je er volgende topic bij
ligt er aan waar je het doet, in Zwolle was ik er 3 uur van te voren en was er gewoon helemaal geen plek voor reservesquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Drifter__ het volgende:
Ik ga vandaag als reserve voor theorie B
Hoeveel uurtjes van tevoren moet ik gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |