Ik kan me herinneren dat je een groot probleem kunt hebben als je die verklaring niet naar waarheid invult en ze komen erachter....dat is strafbaar enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef ThaBartje het volgende:
Oke, hier de situatie:
Op mijn medische verklaring zijn alle vragen met Neen beantwoord
Vanochtend geslaagd (2e x) voor auto
Voor de rijles merkte de examinator op dat ik een lui oog heb (dit is ook het geval, hier ben ik voor geopereerd toen ik 1 ofzo was). Helaas heeft dit als gevolg dat ik dus mijn medische verklaring verkeerd heb ingevuld.
quote:Art. 114
Het is verboden voor het verkrijgen van een rijbewijs opzettelijk onjuiste opgaven te doen, onjuiste inlichtingen te verschaffen en onjuiste bewijsstukken en andere bescheiden over te leggen.
Ik weet niet hoe het dan met die medische verklaring etc zit, maar het klopt dat je helemaal niets meer meekrijgt als je bent geslaagd, staat allemaal in de computer van het CBR en daaruit kan het gemeentehuis al je gegevens etc zien, dus iets schriftelijks is niet meer nodig..quote:
Tja...dom? Als hij gewoon niet wil rijden, hoeft hij het natuurlijk niet te doen. Maar de kans is groot dat je het op een gegeven moment nodig hebt (andere baan bv), en dan heb je er meestal niet meer de tijd voor. Dus het is wel handig om het gewoon te doen, als het kan. Maar ja, je kunt iemand moeilijk dwingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef simmu het volgende:
geen idee of dit het goede topic is, maar kan iemand me een goede motivatie geven voor mijn partner: zijn moeder had al 9 jaar geleden gespaard voor zijn lessen, en hij vertikt het gewoon om het te doen. ben ik nou gek of is dat gewoon dom? kan iemand bv een indicatie geven van hoe duur het lessen is, hoe je weet of het een goede school is enzo?
Dat klopt, want alles gaat nu digitaal. Je krijgt niets meer mee, vanwege fraude enzo. Vannacht staat in de computer van je gemeente dat je bent geslaagd, dan kun je hem morgen aanvragen en ligt hij een week later voor je klaar. Geslaagd is geslaagd. Gefeliciteerd overigens!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef ThaBartje het volgende:
Ik heb niets meegekregen van mijn examinator in de vorm van papierkraam wat ik bij het gemeentehuis mag inleveren voor mijn felbegeerde rijbewijs.... De gozer heeft wel verteld dat ik zowieso geslaagd ben.
Dankje!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Sylvana het volgende:
TeVetPasje![]()
Gefeliciteerd Warrel en JapieGijs![]()
![]()
Waren ze nog eenduidig wat betreft de fouten over alle 3 de examens of sturen zij je elk examen weer met een ander verhaaltje qua fouten naar huis? Is het steeds hetzelfde dan kan je er tenminste op focussen, hebben zij elke keer weer wat anders dan heb je al snel het idee dat ze je lopen te naaien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Sukilove het volgende:
Na een les of 30 moest ik maar eens op examen. Ik ben niet zo van de zenuwen, dus dat leek mij niet zo'n probleem.
Inmiddels heb ik 3 examens gehad, maar nog steeds geen rijbewijs.
Vooral de 2e keer was gruwelijk vervelend. Toen reed ik de perfecte rit. (Echt!) Maar ja, had ik net zo'n instructeur die van ver moest komen, te vroeg zijn bed uit moest en een slecht weekend zonder seks had gehad. Denk ik dan maar.
dat mag je dan zelf invullen op de wiki ( zie OP ) ,sta je er volgende topic bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:38 schreef -Beer- het volgende:
Ik wil ook in de OP, heb praktijk examen auto op 22 Januarie om 14:00
Ohja, niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag je dan zelf invullen op de wiki ( zie OP ) ,sta je er volgende topic bij
ligt er aan waar je het doet, in Zwolle was ik er 3 uur van te voren en was er gewoon helemaal geen plek voor reservesquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Drifter__ het volgende:
Ik ga vandaag als reserve voor theorie B
Hoeveel uurtjes van tevoren moet ik gaan?
wat voor fouten maakte je precies? gewoon te gehaast?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:43 schreef TheRuud het volgende:
Woei! Dit topic nog niet eerder gezien.
Ik zit nu op les 38. 17 januari is de grote dag. Spannend! Mijn TTT ging echt catostrofaal, er ging niet veel goed, behalve mijn bijzondere verrichtingen, waardoor ik wel vrijstelling daarvoor heb. Maar ik was wel erg nerveus waardoor ik fouten maakte die ik normaal in de les niet gauw maak. Ben benieuwd hoe dit met het examen gaat.
Nou zo kun je het noemen, ik maakte hele rare fouten die ik normaal nooit maakte. Zo vergat ik bij het optrekken hem in zijn 1 te zetten, en dus moest ik daar aan herinnerd worden door de examinator. Bij het invoegen wilde ik te snel invoegen, een auto naast mij ging naar de linkerbaan maar was daar nog niet helemaal toen ik al begon met invoegen, dus moest hij weer ingrijpen. Op de snelweg aangekomen was er een ezel die daar even 70 ging rijden honderden meters voordat hij er af ging. Ik was daar niet besluitvaardig om in te halen, ik durfde niet goed omdat ik in mijn spiegels enkele vrachtauto's ongeduldig van rijbaan zag verwisselen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Johnns het volgende:
[..]
wat voor fouten maakte je precies? gewoon te gehaast?
Dat meen je niet! Nice man, gefeliciteerdquote:
Bestuurders van motorvoertuigen met gehandicaptenkaart mogen:quote:Op woensdag 13 december 2006 22:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ben nu dus veel theorie aan het oefenen (heb ook theorie lessen bij mijn rijschool gevolgd), maar nu kwam ik 2 vragen tegen waar ik niks van snap. Heb van 1 van die vragen een print scrn kunnen maken, kan iemand mij hier toelichting over geven?
bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sylvana het volgende:
14 december: Johnns, Groningen, 13.05 (auto)
veel succes
Succes, stelt echt niets voor! De vragen van Verjo en de ANWB waren moeilijker!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Nice man, gefeliciteerd![]()
Ik heb volgende week donderdag theorie, voor de first time![]()
zeker, want tijdens les en proefexamen ging t altijd zo goedquote:
Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zienquote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Johnns het volgende:
toch beetje nog beetje nerveus
hehequote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zienKut voor je by the way
![]()
Te snel is ook niet goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef Johnns het volgende:
[..]
hehe![]()
hoop zsm weer op te kunnen. hoor het komende week van mn instructeur.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Te snel is ook niet goed hoor
M'n 1e examen zakte ik ook, en m'n 2e examen reed ik precies 1 week erna. Omdat ik nog zo aan het balen was van m'n 1e examen, wilde ik bij dat examen het allemaal maar zo snel mogelijk achter me hebben. Dus ik maakte heel veel foutjes, was chagrijnig en achteraf nog meer teleurgesteld..
Tussen m'n 2e examen en de volgende keer rijden, zaten 3 weken. Toen vond ik het rijden weer leuk, en had ik de vervelende ervaringen beter verwerkt..
Maarja, ik ben een meisjeMaar toch, my two cents
![]()
Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?quote:
Ja de wachtrij.. Daar heb ik gelukkig niet mee te maken gehad, m'n instructeur kocht de examens op, en deelde zijn lessers er dan in.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef Johnns het volgende:
[..]
![]()
ik heb vooral zoiets dat ik weet dat ik het kan. misschien pech, maar ik wil niet weer 2 maand aan het lessen. een paar lessen om toch wat dingen te verbeteren en dan wil ik er graag weer voor gaan. (als de wachtrij bij het CBR niet te lang is)
Goedquote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?
Aah goedzo!! Eindelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik heb hem de 28e gehaald, afgelopen vrijdag voor het eerst zelf gereden in de auto van mn vader en ben er helemaal happy meeAlleen kan dit weekend niet rijden aangezien ik aan de ibuprofen zit, maar volgend weekend hopelijk wel weer
thanksquote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar je kan het vast! En het maakt best veel uit wat voor een examinator je hebt hoor, want bij mijn 2e examen, arg!! M'n instructeur zei dat een prima vent was, en dat hij alleen maar nors 'leek'. Nou, daar prik ik dus niet doorheen in 30 min.. En daarna is het te laat. En de man bij m'n 3e examen!Echt een lieverd, het was ook gewoon vet gezellig tijdens de rit
![]()
![]()
Succes alvast!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |