Al is er natuurlijk ook wel een beetje verband tussen intelligentie en inschattingsvermogen enzo.. maar dat gaat natuurlijk lang niet altijd op. (big brother kelly is een typisch voorbeeldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
En wat Robin__ zei, kunnen rijden heeft niks met domheid te maken, meer met gevoel, inschattingsvermogen e.d.
GAAAFFFFFF!!!!!! en in mijn woonplaats !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!![]()
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!![]()
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?!!
Iig, ik ga naar het gemeentehuis!
Bij mij ging het ook niet echt lekker. Ik kijk nog steeds niet ver genoeg vooruit, waardoor ik alle handelingen pas te laat doe, en daardoor in tijdnood kom, waardoor de handelingen worden afgeraffeld. En inderdaad 'al 20 lessen' slaat echt nergens op. Dat zijn gewoon van die types die het stoer vinden dat ze weinig lessen nodig hebben. Ik heb nu ook al 35 lessen gehad, en nog steedsh eb ik af en toe echt een slechte les er tussen zitten. Gemiddeld aantal lessen voor eerste keer afrijden is rond de 40, dus als je bij 20 lessen nog veel foutjes maakt is er niks aan de handquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij ging het bagger, en bij jou? Ik was er niet helemaal bij met mijn gedachten, en weer wat onzeker, beetje chagrijnig...
Had ook een beetje te maken met dat ik vandaag met iemand praatte die bijna van verbazing van zijn stoel viel toen ik zei dat ik 'al' 20 lessen gehad had, is kennelijk erg veel, maar volgens mij valt dat wel mee. Maar toch blijft het een beetje in je hoofd spelen als iemand zoiets zegt. Ook al slaat het helemaal nergens op.
Schemering is op zich wel lekker, want je ziet daardoor in zijstraten andere auto's beter aankomen door hun lichtbundelsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag om 17:00 tweede rijles, en meteen de eerste in de schemering![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Het leukste is als die mensen die zeggen dat jij veel lessen hebt er zelf nog meer nodig hebben.![]()
En 10-15 lessen, volgens mij haalt (bijna) niemand het meer binnen die tijd, er wordt standaard 20 lessen ofzo gegeven?
Kan mij zelf trouwens ook totaal niet boeien hoeveel lessen ik gehad heb en wat anderen daarop aan te merken hebben, als ik uiteindelijk maar fatsoenlijk kan rijden.![]()
En wat Robin__ zei, kunnen rijden heeft niks met domheid te maken, meer met gevoel, inschattingsvermogen e.d.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook niet echt lekker. Ik kijk nog steeds niet ver genoeg vooruit, waardoor ik alle handelingen pas te laat doe, en daardoor in tijdnood kom, waardoor de handelingen worden afgeraffeld.
Tja, alleen fietsers zonder licht zie je dan weer nauwelijksquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:31 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Schemering is op zich wel lekker, want je ziet daardoor in zijstraten andere auto's beter aankomen door hun lichtbundels
Als je die aanrijdt, wiens schuld is het dan? Mijn schuld, de instructrice haar schuld, of de fietser zijn of haar schuld?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:53 schreef Wezli het volgende:
[..]
Tja, alleen fietsers zonder licht zie je dan weer nauwelijks![]()
Sowieso niet de jouwe, je instructeur/instructrice is juridisch aansprakelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je die aanrijdt, wiens schuld is het dan? Mijn schuld, de instructrice haar schuld, of de fietser zijn of haar schuld?
zolang je lest is niks jou schuld (altijd die van de instructeur).. iig dat vertelde mijn instructeur toenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je die aanrijdt, wiens schuld is het dan? Mijn schuld, de instructrice haar schuld, of de fietser zijn of haar schuld?
Ja, heb er nu 38 gehad en heb op 2 februari mijn 42e les staan... En ik neem aan dat ik tussen 2 februari en 13 maart ook nog wel wat lessen kan gebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef Metalman het volgende:
[..]
Alvast succes gewenst, hoewel het nog wel eventjes duurt
Je gaat in de tussentijd nog wel een beetje lessen neem ik aan?
Idd, dat staat boven jouw post dus ook al hé!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef Devilnl het volgende:
[..]
zolang je lest is niks jou schuld (altijd die van de instructeur).. iig dat vertelde mijn instructeur toen
ik klikte al op "quote" ben toen drinken gaan halen.. toen bericht getypt.. en toen bericht verzondenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, dat staat boven jouw post dus ook al hé!
Wim de Jong (sint annaparochie).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
waar had jij trouwens les, devilnl? aangezien je uit een buurdorp komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |