nu al???????quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OP
Mag dadelijk voor de 5e keer
Huh zo snel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OP
Mag dadelijk voor de 5e keer
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:55 schreef UFOtje het volgende:
Zo... ondertussen heb ik 17 lessen van 1 uur gehad.
A.s. donderdag ga ik voor m'n theorieexamen.
Dinsdag 20-07 heb ik een TTT-toets bij het CBR en op 30-07 gaat het dan echt bebeuren.
Ik zie het (zeker na de 2 goede lessen van vandaag) positief tegemoet, maar zoals bij iedereen gaat het natuurlijk met pieken en dalen.
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:13 schreef speert.flies het volgende:
[..]
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?
ok,, zit dat zoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Eind juli begin augustusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:33 schreef bugeye het volgende:
[..]
nu al???????
hopen maar voor je dat je het gaat halen,
en moedig van je dat je toch nog verder bent gegaan
Precies dat klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Zal ik het in de OP zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Eind juli begin augustus
Het is echt flink klote.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haat
Ik zak telkens op het kijken![]()
![]()
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..
[afbeelding]
aaaaah, ik zal je even troostenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haat
Ik zak telkens op het kijken![]()
![]()
http://www.rijschoolsociety.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef LoverBoy het volgende:
[..]
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:44 schreef bugeye het volgende:
[..]
aaaaah, ik zal je even troosten
[afbeelding]
zo zou jouw rijbewijs eruitzien
met je mooie handtekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |