nu al???????quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag dadelijk voor de 5e keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh zo snel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag dadelijk voor de 5e keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:55 schreef UFOtje het volgende:
Zo... ondertussen heb ik 17 lessen van 1 uur gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
A.s. donderdag ga ik voor m'n theorieexamen.
Dinsdag 20-07 heb ik een TTT-toets bij het CBR en op 30-07 gaat het dan echt bebeuren.
Ik zie het (zeker na de 2 goede lessen van vandaag) positief tegemoet, maar zoals bij iedereen gaat het natuurlijk met pieken en dalen.
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:13 schreef speert.flies het volgende:
[..]
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?
ok,, zit dat zoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Eind juli begin augustusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:33 schreef bugeye het volgende:
[..]
nu al???????
hopen maar voor je dat je het gaat halen,
en moedig van je dat je toch nog verder bent gegaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies dat klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Zal ik het in de OP zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Eind juli begin augustusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is echt flink klote.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zak telkens op het kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aaaaah, ik zal je even troostenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zak telkens op het kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.rijschoolsociety.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef LoverBoy het volgende:
[..]
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:44 schreef bugeye het volgende:
[..]
aaaaah, ik zal je even troostenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
zo zou jouw rijbewijs eruitzien
met je mooie handtekeningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop