quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:25 schreef Sport_Life het volgende:
Oooooooh morgen is het zover.. :'(. Mn instructeur zei dat als ik nog IETS allerter ben ik ga slagen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel bananen eten en energy drank drinken dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke teveel slapen is helaas niet gelukt, ik kon maar niet in slaap komen, ik geloof dat ik pas om 03:00 sliepquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:40 schreef bugeye het volgende:
[..]
voorzichtig met dingen TEveel doen,
niet teveel koffie drinken, teveel bananen eten, tevroeg slapen enz...
anyway, succes morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel succes gozer. Ik zal voor je Duimenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Sport_Life het volgende:
Nog iemand tips ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank U!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Veel succes gozer. Ik zal voor je Duimenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een tip, uhm.
Jezelf blijven en vooral precies rijden zoals je dat hebt geleerd tijdens je lessen van je instructeur. Neem 2 bananen en eet ze voor een kwartier dat je van huis weg gaat op. Er zit een soort stof in die je lichaam rustig maakt.
Toy toy toy!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Sport_Life het volgende:
* BMWM3 gaat weg...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.spannendddddddddddddddJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
succesquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Sport_Life het volgende:
* Bak_Beest gaat weg...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.spannendddddddddddddddJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
suck zes jongenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Sport_Life het volgende:
* bugeye gaat weg...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.spannendddddddddddddddJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh haha. Ik net gevraagd waar je bleef !! Tips van mij dus geholpen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:32 schreef Sport_Life het volgende:
Geslaagd!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had het nooit verwacht en mn instructeur al helemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop