1 woord. FRAUDEquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:01 schreef Desolate het volgende:
Ik ken iemand, die met z'n vrachtwagen-examen gezakt is op dat uitstappen.
Niet gekeken tijdens uitstappen en hop gezakt
Tja, voor hetzelfde veroorzaak je een ongeluk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
1 woord. FRAUDEDat doe je toch niet.. Zakken, omdat je bent vergeten te kijken
![]()
Toch vind ik het naaierij. Dat is iets wat je als examinator in dat evaluatiegesprek aanmerkt, maar geen reden om iemand weer 600 euro lichter te maken...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:17 schreef Desolate het volgende:
[..]
Tja, voor hetzelfde veroorzaak je een ongeluk.
En bij een meterlange vrachtwagen is het niet echt lekker als je zo zonder te kijken uitstapt.
Jammer, maar wel logisch imho.
Hoe is je les gegaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Apehaar het volgende:
Zometeen even een losse les volgen. Om 12 uur. En dat maakt het een totaal van 12 lessen
Ik zit nu wel vaak aan het examen te denken
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:58 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben 19 maart geslaagd voor me autorijbewijs, had dit topic hier nog niet gezien
Dat verschilt per rijschool en of je een lessenpakket kiest, maar als jij denkt klaar te zijn voor het examen dan moet je het gewoon kunnen aanvragen, maar dat kan tijdens de vakantieperiode ook zo'n 2 maanden durenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:22 schreef Fuxl het volgende:
Mag je eigenlijk bij iedere rijschool zelf bepalen wanneer je een examen aanvraagt? Niet dat ze je eerst 50 lessen laten doen om zo aan een hoog slagingspercentage te komen..
Bedankt, maar ik ben niet geslaagd :'(quote:Op zondag 23 mei 2004 16:48 schreef BMWM3 het volgende:
GangstaX & Fransje (24 Mei)
Succes morgen
quote:Op maandag 24 mei 2004 09:19 schreef GangstaX het volgende:
[..]
*verhaal*
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:54 schreef Fransje het volgende:
Gangstax, wat klote voor je!!!
Ik knijp hem nu wel een beetje, ik moet om 14 uur en wordt om 13 uur opgehaald.
Ik heb de examenvreesinstructeur gekregen nadat ik aangaf dat ik ga trillen van de zenuwen zodra het erop aankomt.
Gek, met EHBO oefeningen ben ik de rust zelve en met dit totaal niet.
Zit aan de valeriaan, ik ga ervoor en zie wel waar de auto strandt.
De TTT heb ik ook verpest, wel de vrijstellingen hoor, maar met 70 in de 2 is niet de bedoeling.
Ik wil wel graag slagen want vandaag is mijn papa jarig (2 maal Nederlands kampioen rallyrijden) dus het zo fijn zijn.
Het is een lang verhaal, I know, maar ff ontladen hoor.
Ja ik moest om 8 uur, en de drukte viel mee, normaal is het wel wat drukker rond die tijd volgens mijn instructeur (ochtendspits en zo)quote:Op maandag 24 mei 2004 10:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jammer voor je man..maarja volgende keer beter.
Moest jij zo vroeg examen doen? Was het niet druk op de weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |