Gefeliciteerd met theorie C.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik ben vanmiddag geslaagd voor theorie C. Had 4 fout van de 65. Was eigenlijk vrij makkelijk. Nu kan het lessen beginnen.
Ik hoorde dat ik in februari al kan afrijden. Had niet verwacht dat dat al zo snel zou kunnen. Maar mooi, dan is alles binnen 3 maanden geregeld, lekker vlot.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met theorie C.
Succes met praktijklessen.
Ik ook. Heb eerst een tussentijdse RIS-toets op 16 januari en officieel afrijden op 6 februari.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik in februari al kan afrijden. Had niet verwacht dat dat al zo snel zou kunnen. Maar mooi, dan is alles binnen 3 maanden geregeld, lekker vlot.
Ik heb nog eens op die site gekeken, en ze hebben het gecorrigeerd. Er staat nu Plaspoelpolder. Heeft iemand van jullie de maker van die site getipt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zit net even op die site te kijken. Nu woon ik in Den Haag, dus ik was allereerst benieuwd naar de examenroutes vanaf CBR vestiging RIjswijk.
https://www.examen-route.nl/examenroutes/cbr-rijswijk/
En daar staat dus dit:
[..]
En toen moest ik wel even lachen. Plasbroek Polder. Het staat er echt. Er is in Rijswijk helemaal geen Plasbroek Polder. Waarschijnlijk wordt hier Plaspoelpolder bedoeld, want die bestaat wel.
Hoe zou zo'n fout zijn ontstaan? Zou de maker van die site, net voordat hij dat schreef, in zijn broek geplast hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |