abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218604000
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 01:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat je standaard met een auto rijdt, al dan niet handgeschakeld en (een uitzondering daargelaten) sporadisch met een aanhanger.
Met deze insteek zou het ook geen punt zijn als ik sporadisch (zeg 1x per jaar) met een touringcar zou mogen rijden, ook al heb ik geen rijbewijs D.
quote:
Overigens hier geen E bij B en een combinatie die zwaarder is, dus helaas mag ik de caravan niet trekken.

Ben blij dat mijn zoon wel handgeschakeld mag rijden, maakt de keuze voor hem wat ruimer als hij een auto zou willen kopen.
Er gaan stemmen op voor het Duits model, een rijbewijs automaat halen en een paar uurtjes lesauto-handbak voor een vol rijbewijs B
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 14:23:54 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_218604835
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Met deze insteek zou het ook geen punt zijn als ik sporadisch (zeg 1x per jaar) met een touringcar zou mogen rijden, ook al heb ik geen rijbewijs D.
[..]
Er gaan stemmen op voor het Duits model, een rijbewijs automaat halen en een paar uurtjes lesauto-handbak voor een vol rijbewijs B
Maar dan breng je wel in een keer veel anderen in gevaar natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 augustus 2025 @ 15:08:33 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218605315
ik had wel meer dan een paar uurtjes nodig voor schakelen/terugschakelen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 27 augustus 2025 @ 23:35:07 #229
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218609426
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:52 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Heeft de examinator niet terloops gevraagd naar je zicht of de sterkte van je glazen? Het ligt er ook aan hoe je zicht is zonder bril. Kun je zonder bril absoluut niet autorijden, dan zou een aantekening op je rijbewijs moeten staan.
Nee, daar is niets over gevraagd. Ik zou overigens prima kunnen autorijden zonder bril, maar ik zie de borden van een afstandje minder scherp, bijvoorbeeld. Dus ik kan ze alleen lezen als ik wat dichterbij ben. Aan de ene kant geeft dat iets meer gevaar, want als je borden sneller kan lezen is het rijden makkelijker. Maar het is ook geen directe ramp.

Tja, er zijn toch ook veel mensen die hun rijbewijs hebben en in de loop van tijd verslechterde ogen krijgen en wellicht met lenzen of bril gaan rijden. Ik gok dat die mensen dan ook niet langs het CBR gaan met de vraag of ze die bepaalde code op hun rijbewijs willen zetten. Officieel geloof ik wel dat dit zou moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')