abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2026 @ 21:38:20 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220352466
Vandaag voor het eerst helemaal alleen gereden, 25 minuutjes heen en 25 min terug naar een hardloopevenement. Heerlijk stukje over de snelweg, zacht muziekje op, prachtig waterig zonnetje. Heb er heel erg van genoten! En het alleen rijden heeft me veel zelfvertrouwen gegeven!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2026 @ 21:41:27 #277
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220352489
De jongste heeft afgelopen week zijn proefles gehad en mag half april beginnen met zijn rijlessen!

We zijn gegaan voor een pakket van 57 lessen, want dat was het voordeligst :P Als er minder nodig zijn, dan krijgen we geld terug, zijn er meer lessen nodig dan is het per les duurder dan de lessen in het pakket.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220353438
Afgelopen vrijdag intakeles voor motorrijbewijs gehad. Binnenkort beginnen *O*

Extra spannend: ik heb ooit (jaar of 8-9 geleden) een proefles gehad, uurtje of zo. Daarna alleen dus scooter en mp3 gereden. De instructeur wilde weten of ik kon schakelen: nou, in theorie weet ik hoe het werkt, en dus ooit een paar keer gedaan, meer niet. Moest het even laten zien op het eigen terrein, ging prima. Ok, dan gaan we nu rijden naar het oefenterrein. Een kwartier verderop, dus dwars door alle soorten verkeer (inclusief snelweg). Gewoon, doe maar. En het ging prima! Slechts 1x afgeslagen bij een kruising, kreeg nog wat complimenten over sommige bochten ook. Echte boost voor het zelfvertrouwen :D
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:42:29 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220370743
Vandaag voor het eerst in mijn eentje naar mijn werk gereden in een semi drukke Eindhovense ochtendspits.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')