Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:36 schreef vio het volgende:
ben geslaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vroeg hem ook al welke route enzo (in het vorige deeltje)quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:40 schreef BrauN het volgende:
vio, jij moest afrijden in Berkel-Enschot he? Examinator v/d Berg toevallig gehad? Of iemand anders hiero...?
Rare vraag misschien... maar waarom met stem?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef bugeye het volgende:
weet iemand ergens een site waar je theorieexamen met stem kan doen?
gratis of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is voor mijn collega die theorie doet, maar met stem is beterquote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Rare vraag misschien... maar waarom met stem?
Mmm.. heb ik een deja-vu, of..?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef markusha het volgende:
weet iemand misschien hoelang de wachttijd is voor een bnor-examen B gemeten vanaf je vierde examen
graag antwoord
groet
marco
weet je nou een site voor een theorieexamentest of niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mmm.. heb ik een deja-vu, of..?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nee helaas, ik weet het niet en het zou me verbazen als iemand überhaupt het antwoord weet. Als je 'ns gewoon belt.
Neen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:05 schreef bugeye het volgende:
[..]
weet je nou een site voor een theorieexamentest of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://rijbewijs.pagina.nl/quote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef bugeye het volgende:
weet iemand ergens een site waar je theorieexamen met stem kan doen?
gratis of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:36 schreef barf het volgende:
vandaag geslaagd!
ik heb 2 mannen gehad ( in 2 keer geslaagd) ik weet de namen niet mee..r maar wel welk tafeltjequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:40 schreef BrauN het volgende:
vio, jij moest afrijden in Berkel-Enschot he? Examinator v/d Berg toevallig gehad? Of iemand anders hiero...?
thx m8quote:Op woensdag 28 april 2004 23:39 schreef Desolate het volgende:
[..]
http://rijbewijs.pagina.nl/
Hier kun je zowel een aantal gratis en tegen betaling (per examen) theorie-examens oefenen.
Even uitzoeken onder het oranje kopje.
Succes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of ga naar de bieb kun je ook cd lenen met 10 examens ofzo erop.. suc6 iigquote:Op woensdag 28 april 2004 23:48 schreef bugeye het volgende:
[..]
thx m8om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En welke route enzo??quote:Op woensdag 28 april 2004 23:42 schreef vio het volgende:
[..]
ik heb 2 mannen gehad ( in 2 keer geslaagd) ik weet de namen niet mee..r maar wel welk tafeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iig niet v/d berg..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:58 schreef Predemius het volgende:
Zonet TTT gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop