abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34409737
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
Ik heb geen TTT gedaan (heb ook geen pakket). Gelukkig maar want anders was ik die vrijstelling na 't eerste examen kwijtgeraakt!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:44:10 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34409829
Ik heb ook geen TTT gedaan..hoorde dat het net zoveel kost als een examen, dus dan maar liever 2x examen doen

Overigens nog een goeie site, van een paar topics geleden! www.voertuigcontrole.nl kan je de betekenis (als je lesauto ertussen staat) van de lampjes in de auto zien, onder de motorkap, quiz..etc
pi_34409856
Ik had ook geen pakket en geen TTT aangevraagd, wilde ik wel.. maar had er gewoon geen geld ervoor dus dan maar goed blijven lessen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34410162
Ik ga nu eindelijk beginnen met autorijlessen.
Volgende week dinsdag wordt ik opgehaald!

Dit is mijn pakket en ik ga lessen bij Cum Laude.

30 lessen, incl. TTT + Praktijk Examen, kosten ¤ 1210,-

Uiteraard kan ik er altijd nog extra lessen bij nemen.
Ik heb er heel veel zin in!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:00:44 #255
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34410281
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef LV het volgende:
Ik ga nu eindelijk beginnen met autorijlessen.
Volgende week dinsdag wordt ik opgehaald!

Dit is mijn pakket en ik ga lessen bij Cum Laude.

30 lessen, incl. TTT + Praktijk Examen, kosten ¤ 1210,-

Uiteraard kan ik er altijd nog extra lessen bij nemen.
Ik heb er heel veel zin in!
Dan was ik goedkoper uit . Ik heb 36 lessen + TTT + Praktijkexamen en examengarantie (1 herexamen) voor ¤ 1147,-

Dat is bij Verkeersschool Dek in Goes
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34410570
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:00 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Dan was ik goedkoper uit . Ik heb 36 lessen + TTT + Praktijkexamen en examengarantie (1 herexamen) voor ¤ 1147,-

Dat is bij Verkeersschool Dek in Goes
Om nu elke week naar Goes te gaan.
Geld vind ik zelf niet het allerbelangrijkste, als ik maar goed les krijg!
pi_34410584
Gisteren gezakt voor mijn examen.

Geen ingreep, niks nada, paar keer fietser voorgelaten, auto's voorgelaten waar het moest, voetganger bij zebra voorgelaten, geen verkeersfouten gemaakt, maar ik ben toch gezakt omdat zei hij bij de evaluatie ik niet genoeg zou hebben gekeken op verschillende putnen wat naar mijn ogen crap was. Dus daar baal ik wel van. Nouja ergens in februari herexamen hopelijk met een relaxere examinator.
Ohja ook zoiets, we gingen een afslag nemen, maar daarvoor moest ik van rijbaan wisselen, dus ik kijk netjes geef richting aan maar er zitten nog auto's naast me dus ik rij door (aangezien ze me er niet tussen laten) tot die auto's voorbij zijn en er een gaatje is en wissel vervolgens netjes van rijbaan. Nou moest ik volgens hem zei die bij de evaluatie geen richting aangeven tot die auto's voorbij waren en dan pas richting aangeven. Iets wat naar mijn ogen echt gelul is aangezien je:
a. misschien van andere auto's ruimte krijgt om in te voegen
b. ze anders weer zeggen ja je geeft geen richting aan
c. andere het gat snel dicht rijden zodat je het helemaal kan shaken
d. je anders bij de afslag zit en nog steeds niet hebt ingevoegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Jean- op 24-01-2006 13:20:45 ]
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_34411037
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:

[verhaal]
Wat jammer! Was het je eerste examen?
pi_34411071
jip, had een pakket... heb nog wel 10uur over en een herexamen dus kost me gelukkig nog geen drol meer
pi_34411417
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef -Jean- het volgende:
jip, had een pakket... heb nog wel 10uur over en een herexamen dus kost me gelukkig nog geen drol meer
Dat scheelt maar nog tien lessen is wel veel, lijkt mij... Ik heb maar drie lessen tussen mijn tweede en derde keer examen!

(wel afhankelijk van de wachttijd bij het cbr bij jou in de buurt natuurlijk)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:41:10 #261
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34411503
Vandaag de afrijdatum gehoord: 24 februari om 8:00!
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_34411601
quote:
[verhaal]
ik denk dat je dat invoegen goed heb aangepakt, maar wellicht is dat meer een na je examen rijstijl, als je begrijpt wat ik bedoel. zo doe je soms op les ook wel iets, waarvan je leraar dan zegt, goed aangepakt, maar pas doen als je je papiertje hebt. een beetje scheef, maar ze willen je nou eenmaal op een bepaalde manier zien rijden.. volgende keer komt het gewoon goed. succes!

ben benieuwd hoe t met dribbel gaat vandaag! zet m op!
pi_34411634
zonnestraaltje
Dankje voor de tip denk dat je inderdaad gelijk hebt. Moet ze nog inplannen dus worden denk ik 2 lessen van 2 uur voor 2de examen.
pi_34411815
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef -Jean- het volgende:
zonnestraaltje
Dankje voor de tip denk dat je inderdaad gelijk hebt. Moet ze nog inplannen dus worden denk ik 2 lessen van 2 uur voor 2de examen.
Tja tien lessen leek me gewoon erg veel. Tenzij de wachttijd echt iets van 7 of 8 weken is..

Maarre ik had nog een vraagje (kon er niet even niet meer op komen maar weet het nu weer ) was je instructeur mee met je examen?
Wat vond hij van de situatie?
Dat het min of meer onterecht was dat jij gezakt bent?
pi_34411854
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Minisuisse het volgende:
Vandaag de afrijdatum gehoord: 24 februari om 8:00!
Leuk! 'n Paar daagjes voor mijn verjaardag! Wel erg vroeg hoor, in de ochtendspits.. Mijn instructeur heeft met het aanvragen dat soort tijdstippen speciaal voor mij gemeden
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:01:08 #266
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34412238
Hm, ik moet 17 februari om 13.05 afrijden en het gemeentehuis is al om 12.30 dicht . Dus stel dat ik het haal moet ik nog een heel weekend wachte voordat ik dat papiertje kan ophalen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34412803
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef Maikalo het volgende:
Hm, ik moet 17 februari om 13.05 afrijden en het gemeentehuis is al om 12.30 dicht . Dus stel dat ik het haal moet ik nog een heel weekend wachte voordat ik dat papiertje kan ophalen
Stel dat ik het haal? Je gaat gewoon slagen, hoor.
Ennuhm geduld is een schone zaak!

[ Bericht 2% gewijzigd door Zonnestraaltje op 24-01-2006 14:16:48 (Typo) ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:21:07 #268
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34412986
Maar goed, eerst nog maar eens mn lesjes volgen. Vanmiddag de 16e alweer
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:05:12 #269
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34414452
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Leuk! 'n Paar daagjes voor mijn verjaardag! Wel erg vroeg hoor, in de ochtendspits.. Mijn instructeur heeft met het aanvragen dat soort tijdstippen speciaal voor mij gemeden
Ik ben benieuwd! Spits rijden vind ik nooit een erg groot probleem, ga er niet vanuit in één keer te slagen, dan kan het nooit tegenvallen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:26:40 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34415119
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus

We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?! !

Iig, ik ga naar het gemeentehuis!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:30:55 #271
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34415226
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus

We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?! !

Gefeli!!!
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_34415229
quote:

Gaaf!! Gefeliciteerd!!!
pi_34415235
quote:

Gefeliciteerd!
pi_34415507
quote:

Gefeliciteerd
pi_34415709
quote:

Gefeliciteerd Ga je gelijk weer rijden vandaag ?

Ik heb over een kwartiertje weer lekker les, heb er wel weer zin in
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:26 #276
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34415959
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef rena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Ga je gelijk weer rijden vandaag ?

Ik heb over een kwartiertje weer lekker les, heb er wel weer zin in
Succes, ik moet ook om 16:00
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:58:53 #277
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34416097
quote:
-knip-
Gefeli!!.. maar goed dat je naar mij geluisterd hebt "deze keer wel slagen hoor"
pi_34416165
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Gefeli!!.. maar goed dat je naar mij geluisterd hebt "deze keer wel slagen hoor"
Zeg dat dan ook even tegen mij, oke? Dan ga ik ook luisteren!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:32:05 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34417008
Thanks allemaal Heb net op tijd m'n rijbewijs gehaald, zo blij! Mag, als je wil, wel dus je rijbewijs over een paar maanden om laten zetten naar zo'n pasje, maar kost wel geld

Ik ga misschien na m'n werk nog effe rijden, als het kan Donderdag met een hele zooi mensen naar de McDrive
pi_34417011
En dribbel geslaagd?

Ik ben geslaagd voor mijn C rijbewijs
Was wel mijn tweede keer, 21 december zakte ik... die datum dat ze hier allemaal slaagden ja

Nog even E achter C halen en ik heb wat te doen in de vakantie's
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:34:07 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34417072
Wie zet de geslaagden in de lijst? Ben geen lesser meer dus ook .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:34:34 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34417086
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Youssef het volgende:
En dribbel geslaagd?

Ik ben geslaagd voor mijn C rijbewijs [afbeelding]
Was wel mijn tweede keer, 21 december zakte ik... die datum dat ze hier allemaal slaagden ja

Nog even E achter C halen en ik heb wat te doen in de vakantie's
Gefeesteerd!!
pi_34417141
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Gefeesteerd!!
Jij ook

Dus er moeten er hier nog 2 melden dat ze gezakt/geslaagd zijn vandaag?
pi_34417162
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef GotC het volgende:
Wie zet de geslaagden in de lijst? Ben geen lesser meer dus ook .
Moet je zelf doen op Wikipedia dacht ik? Linkje staat in de OP
pi_34417443
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
ik had geen pakket, maar heb hem wel gedaan
quote:
Damn, das wel erg balen zeg Succes de volgende keer
quote:
gefeliciteerd
pi_34417538
quote:

Geen ingreep, niks nada, paar keer fietser voorgelaten, auto's voorgelaten waar het moest, voetganger bij zebra voorgelaten, geen verkeersfouten gemaakt, maar ik ben toch gezakt omdat zei hij bij de evaluatie ik niet genoeg zou hebben gekeken op verschillende putnen wat naar mijn ogen crap was. Dus daar baal ik wel van. Nouja ergens in februari herexamen hopelijk met een relaxere examinator.
Ohja ook zoiets, we gingen een afslag nemen, maar daarvoor moest ik van rijbaan wisselen, dus ik kijk netjes geef richting aan maar er zitten nog auto's naast me dus ik rij door (aangezien ze me er niet tussen laten) tot die auto's voorbij zijn en er een gaatje is en wissel vervolgens netjes van rijbaan. Nou moest ik volgens hem zei die bij de evaluatie geen richting aangeven tot die auto's voorbij waren en dan pas richting aangeven. Iets wat naar mijn ogen echt gelul is aangezien je:
a. misschien van andere auto's ruimte krijgt om in te voegen
b. ze anders weer zeggen ja je geeft geen richting aan
c. andere het gat snel dicht rijden zodat je het helemaal kan shaken
d. je anders bij de afslag zit en nog steeds niet hebt ingevoegt.
jammer man, maar idd als ze je er niet tussen laten is knipperlicht aan een manier om "te vragen" of je ertussen mag, want stel dat ze niet doorhebben dat je eraf wilt, dan maken ze ook geen ruimte, zo kan je dat aangeven
pi_34418332
quote:

gefeliciteerd en in hoeveel lessen ben jij geslaagd?
pi_34418759
Gefeliciteerd voor de mensen die geslaagd zijn vanmiddag heb ik eindelijk mijn rijbewijs op kunnen halen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34418926
Nog steeds geen telefoontje gekregen over de planning van de komende lessen en datum van mijn 2e examenpoging. Mijn instructrice zei 'halverwege februari' maar nog geen exacte datum. Ik ben 22 december begonnen met lessen, heb 30 lessen (van 45 minuten ) gehad tot m'n examen, waar ik vrijdag voor zakte (zie mijn depri-verhaal maar paar pagina's terug). Nu is het alweer dagen na mijn examen en besef me nu pas dat 'halverwege februari' nog zo ver weg ligt Al met al een verdubbeling van mijn 'lestijd' dus (van 22 december tot 20 januari oorspronkelijk).
Ook ietwat deprimerend is het feit dat een jongen uit mijn klas gister voor de 3e poging is gezakt en een jongen uit een andere klas, volgens mij, voor de 2e poging is gezakt (not sure).. Beide van dezelfde rijschool als ik Ik zal m'n instructrice de volgende les eens vragen waarom ze zo'n laag slagingspercentage hebben enzo Beetje m'n kritiek uiten.

Ik laat het weten wanneer ik de datum van m'n volgende rijbewijs-verkrijg-poging mag uitvoeren
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34419335
Gefeliciteerd

Ik moet straks van 8 tot 9 lessen. Het word steeds later
pi_34419740
Lekker rustig rond die tijd joh af en toe ook wel eens lekker (beetje bijzondere verichtingen oefenen enzo )
pi_34419876
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Succes, ik moet ook om 16:00

Bij mij ging het bagger, en bij jou? Ik was er niet helemaal bij met mijn gedachten, en weer wat onzeker, beetje chagrijnig en voor mijn instructeur was het ook z'n laatste les vandaag, dus erg gemotiveerd waren we allebei niet meer geloof ik . Hij heeft zelfs weer een paar keer mijn stuur moeten grijpen en ik liet de auto afslaan (dacht ik) dus ik draaide de sleutel weer om, bleek dat de auto niet afgeslagen was. Raar ding En voor de rest de algemene oefeningen gingen wel aardig, zelfs het bochtje achteruit blijft wel goed gaan nu, en het fileparkeren ging opzich ook wel. Beetje twijfelachtig lesje, ik stapte niet met een goed gevoel de lesauto uit helaas Maar goed, volgende keer beter denk ik maar.

Had ook een beetje te maken met dat ik vandaag met iemand praatte die bijna van verbazing van zijn stoel viel toen ik zei dat ik 'al' 20 lessen gehad had, is kennelijk erg veel, maar volgens mij valt dat wel mee. Maar toch blijft het een beetje in je hoofd spelen als iemand zoiets zegt. Ook al slaat het helemaal nergens op.
And you know I might
pi_34419982
40 is de maatstaaf, c.q. gemiddelde, ook al is het veel
pi_34420012
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef rena het volgende:

[..]

Had ook een beetje te maken met dat ik vandaag met iemand praatte die bijna van verbazing van zijn stoel viel toen ik zei dat ik 'al' 20 lessen gehad had, is kennelijk erg veel, maar volgens mij valt dat wel mee. Maar toch blijft het een beetje in je hoofd spelen als iemand zoiets zegt. Ook al slaat het helemaal nergens op.
jemig zeg, 20 lessen is ecth niet veel hoor!!! Het gemiddelde is 35 lessen en ik heb er nu al meer dan 40 gehad, dus die gast waar je mee praatte heeft echt geen gelijk
pi_34420062
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Robin__ het volgende:
Lekker rustig rond die tijd joh af en toe ook wel eens lekker (beetje bijzondere verichtingen oefenen enzo )
Ja, achteruitrijden op gevoel.

WAT VOOR GEVOEL?
pi_34420080
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja, achteruitrijden op gevoel.

WAT VOOR GEVOEL?
dat gevoel dat ik ook niet heb zeker
pi_34420124
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jemig zeg, 20 lessen is ecth niet veel hoor!!! Het gemiddelde is 35 lessen en ik heb er nu al meer dan 40 gehad, dus die gast waar je mee praatte heeft echt geen gelijk
Inderdaad, dat zijn ook van die patsers die je een slecht gevoel over jezelf willen geven, zoiets van "Als je niet binnen zo veel lessen je rijbewijs haalt kun je niet autorijden en ben je dom of zo". Maar ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, ik heb wel nog 10 tot 15 rijlessen nodig denk ik, en dat vind ik helemaal niet erg. Alleen voor mijn ouders hun portemonnee, maar dat is een andere zaak
And you know I might
pi_34420140
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat gevoel dat ik ook niet heb zeker
Ik ook niet
And you know I might
pi_34420425
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef rena het volgende:

[..]

Daar moet je je toch niets van aantrekken! Plus dat twintig lessen echt niet veel is (wat de mensen hierboven ook al aangeven) ..
pi_34420623
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef rena het volgende:

[..]

Ik ook niet
Gewoon beetje interessant aan het stuur heen en weer gaan (zonder dat er echt wat gebeurt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')