Ik heb geen TTT gedaan (heb ook geen pakket). Gelukkig maar want anders was ik die vrijstelling na 't eerste examen kwijtgeraakt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
Dan was ik goedkoper uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef LV het volgende:
Ik ga nu eindelijk beginnen met autorijlessen.
Volgende week dinsdag wordt ik opgehaald!
Dit is mijn pakket en ik ga lessen bij Cum Laude.
30 lessen, incl. TTT + Praktijk Examen, kosten ¤ 1210,-
Uiteraard kan ik er altijd nog extra lessen bij nemen.
Ik heb er heel veel zin in!![]()
Om nu elke week naar Goes te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dan was ik goedkoper uit. Ik heb 36 lessen + TTT + Praktijkexamen en examengarantie (1 herexamen) voor ¤ 1147,-
Dat is bij Verkeersschool Dek in Goes
Wat jammer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
Gisteren gezakt voor mijn examen.
[verhaal]
Dat scheeltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef -Jean- het volgende:
jip, had een pakket... heb nog wel 10uur over en een herexamen dus kost me gelukkig nog geen drol meer
ik denk dat je dat invoegen goed heb aangepakt, maar wellicht is dat meer een na je examen rijstijl, als je begrijpt wat ik bedoel. zo doe je soms op les ook wel iets, waarvan je leraar dan zegt, goed aangepakt, maar pas doen als je je papiertje hebt. een beetje scheef, maar ze willen je nou eenmaal op een bepaalde manier zien rijden.. volgende keer komt het gewoon goed. succes!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
[verhaal]
Tja tien lessen leek me gewoon erg veel. Tenzij de wachttijd echt iets van 7 of 8 weken is..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef -Jean- het volgende:
zonnestraaltje
Dankje voor de tipdenk dat je inderdaad gelijk hebt. Moet ze nog inplannen dus worden denk ik 2 lessen van 2 uur voor 2de examen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Minisuisse het volgende:
Vandaag de afrijdatum gehoord: 24 februari om 8:00!
Stel dat ik het haal? Je gaat gewoon slagen, hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef Maikalo het volgende:
Hm, ik moet 17 februari om 13.05 afrijden en het gemeentehuis is al om 12.30 dicht. Dus stel dat ik het haal moet ik nog een heel weekend wachte voordat ik dat papiertje kan ophalen
![]()
Ik ben benieuwd! Spits rijden vind ik nooit een erg groot probleem, ga er niet vanuit in één keer te slagen, dan kan het nooit tegenvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]Leuk! 'n Paar daagjes voor mijn verjaardag!
Wel erg vroeg hoor, in de ochtendspits.. Mijn instructeur heeft met het aanvragen dat soort tijdstippen speciaal voor mij gemeden
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!![]()
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?!!
Iig, ik ga naar het gemeentehuis!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?!!
Succes, ik moet ook om 16:00quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef rena het volgende:
[..]
GefeliciteerdGa je gelijk weer rijden vandaag
?
Ik heb over een kwartiertje weer lekker les, heb er wel weer zin in![]()
Gefeli!!.. maar goed dat je naar mij geluisterd hebt "deze keer wel slagen hoor"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
-knip-
Zeg dat dan ook even tegen mij, oke?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Gefeli!!.. maar goed dat je naar mij geluisterd hebt "deze keer wel slagen hoor"![]()
Gefeesteerd!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Youssef het volgende:
En dribbel geslaagd?![]()
Ik ben geslaagd voor mijn C rijbewijs [afbeelding]
Was wel mijn tweede keer, 21 december zakte ik... die datum dat ze hier allemaal slaagden ja![]()
Nog even E achter C halen en ik heb wat te doen in de vakantie's![]()
Moet je zelf doen op Wikipedia dacht ik? Linkje staat in de OPquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef GotC het volgende:
Wie zet de geslaagden in de lijst? Ben geen lesser meer dus ook.
ik had geen pakket, maar heb hem wel gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
Damn, das wel erg balen zegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
gefeliciteerdquote:
jammer man, maar idd als ze je er niet tussen laten is knipperlicht aan een manier om "te vragen" of je ertussen mag, want stel dat ze niet doorhebben dat je eraf wilt, dan maken ze ook geen ruimte, zo kan je dat aangevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
Geen ingreep, niks nada, paar keer fietser voorgelaten, auto's voorgelaten waar het moest, voetganger bij zebra voorgelaten, geen verkeersfouten gemaakt, maar ik ben toch gezakt omdat zei hij bij de evaluatie ik niet genoeg zou hebben gekeken op verschillende putnen wat naar mijn ogen crap was. Dus daar baal ik wel van. Nouja ergens in februari herexamen hopelijk met een relaxere examinator.
Ohja ook zoiets, we gingen een afslag nemen, maar daarvoor moest ik van rijbaan wisselen, dus ik kijk netjes geef richting aan maar er zitten nog auto's naast me dus ik rij door (aangezien ze me er niet tussen laten) tot die auto's voorbij zijn en er een gaatje is en wissel vervolgens netjes van rijbaan. Nou moest ik volgens hem zei die bij de evaluatie geen richting aangeven tot die auto's voorbij waren en dan pas richting aangeven. Iets wat naar mijn ogen echt gelul is aangezien je:
a. misschien van andere auto's ruimte krijgt om in te voegen
b. ze anders weer zeggen ja je geeft geen richting aan
c. andere het gat snel dicht rijden zodat je het helemaal kan shaken
d. je anders bij de afslag zit en nog steeds niet hebt ingevoegt.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
quote:
jemig zeg, 20 lessen is ecth niet veel hoor!!! Het gemiddelde is 35 lessen en ik heb er nu al meer dan 40 gehad, dus die gast waar je mee praatte heeft echt geen gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef rena het volgende:
[..]
Had ook een beetje te maken met dat ik vandaag met iemand praatte die bijna van verbazing van zijn stoel viel toen ik zei dat ik 'al' 20 lessen gehad had, is kennelijk erg veel, maar volgens mij valt dat wel mee. Maar toch blijft het een beetje in je hoofd spelen als iemand zoiets zegt. Ook al slaat het helemaal nergens op.
Ja, achteruitrijden op gevoel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Robin__ het volgende:
Lekker rustig rond die tijd johaf en toe ook wel eens lekker (beetje bijzondere verichtingen oefenen enzo
)
dat gevoel dat ik ook niet heb zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, achteruitrijden op gevoel.
WAT VOOR GEVOEL?![]()
![]()
Inderdaad, dat zijn ook van die patsers die je een slecht gevoel over jezelf willen geven, zoiets van "Als je niet binnen zo veel lessen je rijbewijs haalt kun je niet autorijden en ben je dom of zo". Maar ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, ik heb wel nog 10 tot 15 rijlessen nodig denk ik, en dat vind ik helemaal niet erg. Alleen voor mijn ouders hun portemonnee, maar dat is een andere zaakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jemig zeg, 20 lessen is ecth niet veel hoor!!! Het gemiddelde is 35 lessen en ik heb er nu al meer dan 40 gehad, dus die gast waar je mee praatte heeft echt geen gelijk
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat gevoel dat ik ook niet heb zeker![]()
Daar moet je je toch niets van aantrekken!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef rena het volgende:
[..]
Had ook een beetje te maken met dat ik vandaag met iemand praatte die bijna van verbazing van zijn stoel viel toen ik zei dat ik 'al' 20 lessen gehad had, is kennelijk erg veel, maar volgens mij valt dat wel mee. Maar toch blijft het een beetje in je hoofd spelen als iemand zoiets zegt. Ook al slaat het helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |