Kwestie van goed vertrouwen hequote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Devilnl het volgende:
goeie levens verzekering afsluiten voordat je instapt dus
ik zou dus echt nooit bij iemand instappen die zich zelf zolaag inschat![]()
nope. het probleem is het zelfde als bij vrachtauto's.. de meeste automobilisten denken dat we evensnel kunnen stilstaan als hun..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef Maikalo het volgende:
Dan sta je inderdaad ook niet zomaar stil
ik rij ook in zo'n bak... Ik mag zo weerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ik mijn schooltas + winterjas erbij op pleurAch ja, is die achterbank toch ergens goed voor. Vind het altijd wel relaxed om na meerdere lessen gereden te hebben, even achterin te zitten, moet het wel een ervaren leerling zijn he
![]()
Just for the record, dit is de auto die een aantal van ons bedoelen, de Golf V (TDi) 5-deurs. Als ik het geld ervoor had en niet veel liever een Mini Cooper S zou willen, zou ik dit echt een ideale bak vinden, rijdt zo soepel als een perzikhuidje![]()
[afbeelding]
Ik kan 't wel!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Ik kan bv niet rijden met schoenen/ laarzen met een hak , ik snap niet hoe vrouwen dit doen
Ik ga echt niet in de auto met hakken aanquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
met wat voor lengte hakken dan ? lijkt mij echt niet rijden dus (lopen ook niet hoor![]()
)
Alleen voor die enkelmoordenaars zou je al geen vrouw willen zijn. Blij dat ik geen vrouw benquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
met wat voor lengte hakken dan ? lijkt mij echt niet rijden dus (lopen ook niet hoor![]()
)
8 cmquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
)
ik rij zo'n golf, de golf IV:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ik mijn schooltas + winterjas erbij op pleurAch ja, is die achterbank toch ergens goed voor. Vind het altijd wel relaxed om na meerdere lessen gereden te hebben, even achterin te zitten, moet het wel een ervaren leerling zijn he
![]()
Just for the record, dit is de auto die een aantal van ons bedoelen, de Golf V (TDi) 5-deurs. Als ik het geld ervoor had en niet veel liever een Mini Cooper S zou willen, zou ik dit echt een ideale bak vinden, rijdt zo soepel als een perzikhuidje![]()
[afbeelding]
Oh ja, dat wilde ik nog zeggenquote:
ik geloof het meteen. En mezelf kennende, als ik over een maand zak met een bullshit argument sta ik echt niet voor de gevolgen in hoor... Dan ga ik zo uit mn dak tegen die vent, dan kan ie ook helemaal de tering krijgen.quote:
Jij gaat het morgen gewoon halen GotC!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen.
Ik had ook al zo'n idee idd, dat ze gewoon van tevoren zeggen van jongens, deze hoeveelheid gaat slagen. (Hopelijk zit ik daarbij)
Dat overkomt me vaak met heftruckrijden, mn vaste heftruck had de pedalen vrij dicht bij elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef randysgz het volgende:
Ik les altijd met mn werkschoenen aan van Grisport, die vind ik het lekkerst.
[afbeelding]
Ik heb alleen één keer in het begin, de rem en het gas tegelijk ingedrukt tijdens het rijden.De instructeur ineens van, wat doe jij nu
![]()
is het eindelijk zoverquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
toen ik afspraak voor volgende week ging maken zei hij " en dan weet ik je examendatum ook wel"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en rijden met kisten aan ging beter dan ik verwacht had![]()
ja, eindelijkquote:
Alvast sucess !!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef McGilles het volgende:
Morgen 08:55 afrijden! Nu maar gewoon net als elke andere les goed me best doen
Ik hoop het! Ga er gewoon voorquote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef mirelia het volgende:
[..]
Jij gaat het morgen gewoon halen GotC!!!!!
Komen we elkaar nog wel eens tegen op de weg (in het Westland)![]()
Succes morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ga er gewoon voor
En vast welIn m'n ouders' Opel Zafira haha
Ooit zelf al in gereden? Nou danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Succes morgen![]()
Sorry dat ik het zeg maar een Zafira is echt een bagger auto![]()
nouja, ik les ook maar 1 keer in de week, en tusendoor veel lessen gemist enzo, dus dan is het al makkelijker vol te houden dan wanneer je een jaar lang 2 lessen in de week ofzo heb jaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef Robin__ het volgende:
Kijk dat is al een hele stap in de goede richtingIk weet niet of ik, als ik over een jaar nog bezig ben, nog gemotifeerd naar de lessen ga en deze reeks nog zou volgen, een doorzetter ben je dus wel
Nog heel even volhouden dus
![]()
![]()
Mijn vader heeft 2 jaar een Zafira gehad, was zijn grootste miskoop ooit. Alles hoorde je rammelen, alles ging kapot.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ooit zelf al in gereden? Nou dan.
Anyway, wanneer moet jij weer theorie doen?
Bij ons doet alles het perfect, dus jullie hadden gewoon pechquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 2 jaar een Zafira gehad, was zijn grootste miskoop ooit. Alles hoorde je rammelen, alles ging kapot.. En een buurman verderop heeft er ook één en daar ging ook alles kapot.
Ik heb aanstaande maandag theorie 9:00
Nouja, me vader heeft meer verhalen gehoord. Maar gelukkig dat die het bij jullie wel goed doetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons doet alles het perfect, dus jullie hadden gewoon pech.
die discussie is echt erg storend. je hoort zo vaak van mensen die onterecht gezakt (lijken te) zijn. ik geloof de meeste verhalen wel. maar soms zal het toch gewoon zijn dat je niet zelfverzekerd overkomt (door stress bijv). als ik denk aan mijn 1e examen. achteraf had ik idd bagger gereden. (wel door de stress, maar ja). mn examinator zei 50-50 verhaal.. examinator noemde de kleine foutjes..ik reed ergens 55 (zoals geleerd op les), maar hoewel ik voorrang had, was het toch te onoverzichtelijk, en zo nog meer verhalen.quote:
Alvast succes gewenst, hoewel het nog wel eventjes duurtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef reul_lb het volgende:
Woei, 13 maart (voor de eerste keer) op examen. Mn instructeur vond dat ik na mijn redelijk mislukte TTT er dan wel klaar voor zou zijn.
Ik heb er zin in
Will do , succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
Het begint nu echt te kriebelen ! ! !
Om 14.55 afrijden voor motorrijbewijs, spannend!!!
In Leusden, steek een kaarsje voor me aan
Succes!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
ben je van plan jezelf te pletter te rijden dan, omdat we een kaarsje moeten aansteken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
vooralsnog niet, duim dan maar, if it makes you feel better...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
ben je van plan jezelf te pletter te rijden dan, omdat we een kaarsje moeten aansteken?
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
toen ik afspraak voor volgende week ging maken zei hij " en dan weet ik je examendatum ook wel"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en rijden met kisten aan ging beter dan ik verwacht had![]()
zet hem opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef GotC het volgende:
Nog een half uurtje voor m'n laatste les, nog anderhalf uur voor examen..![]()
Zat in mijn pakket.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |