Kwestie van goed vertrouwen hequote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Devilnl het volgende:
goeie levens verzekering afsluiten voordat je instapt dus
ik zou dus echt nooit bij iemand instappen die zich zelf zolaag inschat![]()
nope. het probleem is het zelfde als bij vrachtauto's.. de meeste automobilisten denken dat we evensnel kunnen stilstaan als hun..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef Maikalo het volgende:
Dan sta je inderdaad ook niet zomaar stil
ik rij ook in zo'n bak... Ik mag zo weerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ik mijn schooltas + winterjas erbij op pleurAch ja, is die achterbank toch ergens goed voor. Vind het altijd wel relaxed om na meerdere lessen gereden te hebben, even achterin te zitten, moet het wel een ervaren leerling zijn he
![]()
Just for the record, dit is de auto die een aantal van ons bedoelen, de Golf V (TDi) 5-deurs. Als ik het geld ervoor had en niet veel liever een Mini Cooper S zou willen, zou ik dit echt een ideale bak vinden, rijdt zo soepel als een perzikhuidje![]()
[afbeelding]
Ik kan 't wel!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Ik kan bv niet rijden met schoenen/ laarzen met een hak , ik snap niet hoe vrouwen dit doen
Ik ga echt niet in de auto met hakken aanquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
met wat voor lengte hakken dan ? lijkt mij echt niet rijden dus (lopen ook niet hoor![]()
)
Alleen voor die enkelmoordenaars zou je al geen vrouw willen zijn. Blij dat ik geen vrouw benquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
met wat voor lengte hakken dan ? lijkt mij echt niet rijden dus (lopen ook niet hoor![]()
)
8 cmquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Devilnl het volgende:
)
ik rij zo'n golf, de golf IV:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ik mijn schooltas + winterjas erbij op pleurAch ja, is die achterbank toch ergens goed voor. Vind het altijd wel relaxed om na meerdere lessen gereden te hebben, even achterin te zitten, moet het wel een ervaren leerling zijn he
![]()
Just for the record, dit is de auto die een aantal van ons bedoelen, de Golf V (TDi) 5-deurs. Als ik het geld ervoor had en niet veel liever een Mini Cooper S zou willen, zou ik dit echt een ideale bak vinden, rijdt zo soepel als een perzikhuidje![]()
[afbeelding]
Oh ja, dat wilde ik nog zeggenquote:
ik geloof het meteen. En mezelf kennende, als ik over een maand zak met een bullshit argument sta ik echt niet voor de gevolgen in hoor... Dan ga ik zo uit mn dak tegen die vent, dan kan ie ook helemaal de tering krijgen.quote:
Jij gaat het morgen gewoon halen GotC!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen.
Ik had ook al zo'n idee idd, dat ze gewoon van tevoren zeggen van jongens, deze hoeveelheid gaat slagen. (Hopelijk zit ik daarbij)
Dat overkomt me vaak met heftruckrijden, mn vaste heftruck had de pedalen vrij dicht bij elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef randysgz het volgende:
Ik les altijd met mn werkschoenen aan van Grisport, die vind ik het lekkerst.
[afbeelding]
Ik heb alleen één keer in het begin, de rem en het gas tegelijk ingedrukt tijdens het rijden.De instructeur ineens van, wat doe jij nu
![]()
is het eindelijk zoverquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
toen ik afspraak voor volgende week ging maken zei hij " en dan weet ik je examendatum ook wel"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en rijden met kisten aan ging beter dan ik verwacht had![]()
ja, eindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |