Ik heb geen TTT gedaan (heb ook geen pakket). Gelukkig maar want anders was ik die vrijstelling na 't eerste examen kwijtgeraakt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie allemaal TTT verplicht aangevraagd? of zat dat in jullie pakket oid?
Dan was ik goedkoper uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef LV het volgende:
Ik ga nu eindelijk beginnen met autorijlessen.
Volgende week dinsdag wordt ik opgehaald!
Dit is mijn pakket en ik ga lessen bij Cum Laude.
30 lessen, incl. TTT + Praktijk Examen, kosten ¤ 1210,-
Uiteraard kan ik er altijd nog extra lessen bij nemen.
Ik heb er heel veel zin in!![]()
Om nu elke week naar Goes te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dan was ik goedkoper uit. Ik heb 36 lessen + TTT + Praktijkexamen en examengarantie (1 herexamen) voor ¤ 1147,-
Dat is bij Verkeersschool Dek in Goes
Wat jammer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
Gisteren gezakt voor mijn examen.
[verhaal]
Dat scheeltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef -Jean- het volgende:
jip, had een pakket... heb nog wel 10uur over en een herexamen dus kost me gelukkig nog geen drol meer
ik denk dat je dat invoegen goed heb aangepakt, maar wellicht is dat meer een na je examen rijstijl, als je begrijpt wat ik bedoel. zo doe je soms op les ook wel iets, waarvan je leraar dan zegt, goed aangepakt, maar pas doen als je je papiertje hebt. een beetje scheef, maar ze willen je nou eenmaal op een bepaalde manier zien rijden.. volgende keer komt het gewoon goed. succes!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
Gisteren gezakt voor mijn examen.
[verhaal]
Tja tien lessen leek me gewoon erg veel. Tenzij de wachttijd echt iets van 7 of 8 weken is..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef -Jean- het volgende:
zonnestraaltje
Dankje voor de tipdenk dat je inderdaad gelijk hebt. Moet ze nog inplannen dus worden denk ik 2 lessen van 2 uur voor 2de examen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Minisuisse het volgende:
Vandaag de afrijdatum gehoord: 24 februari om 8:00!
Stel dat ik het haal? Je gaat gewoon slagen, hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef Maikalo het volgende:
Hm, ik moet 17 februari om 13.05 afrijden en het gemeentehuis is al om 12.30 dicht. Dus stel dat ik het haal moet ik nog een heel weekend wachte voordat ik dat papiertje kan ophalen
![]()
Ik ben benieuwd! Spits rijden vind ik nooit een erg groot probleem, ga er niet vanuit in één keer te slagen, dan kan het nooit tegenvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]Leuk! 'n Paar daagjes voor mijn verjaardag!
Wel erg vroeg hoor, in de ochtendspits.. Mijn instructeur heeft met het aanvragen dat soort tijdstippen speciaal voor mij gemeden
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!![]()
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?!!
Iig, ik ga naar het gemeentehuis!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef GotC het volgende:
Onwijs leuke examinator, lekker mee gekletst, we gingen door een onbekend terrein voor mij (Delft, centrum, door al die steegjes enzo!), 1 ingreep omdat ik IETS te hard langs een auto reed, maar niks serieus
We gingen zo zitten na het rijden, en zo'n meisje naast me was geslaagd, en mijn examinator:' Zij kan niet geloven dat ze is geslaagd..jij wel?' Ik: Euh, ben ik geslaagd?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |