wanneer? dan zet ik het er direct bijquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik moet nog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg ik nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:56 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
wanneer? dan zet ik het er direct bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Zeg ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(5e x namelijk)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd. Wat is er eng aan rijden met instructeur/examinator? Het is juist handig dat in een gevaarlijke situatie er kan worden ingegrepen als je het zelf niet goed hebt in geschat. Beter examen niet halen dan examen halen en een week later om het leven komenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:31 schreef Bak_Beest het volgende:
Wat mijn instructeur zei: "Waarom ben je zenuwachtig dan, je hoeft alleen maar een stukje te rijden."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:31 schreef Bak_Beest het volgende:
Wat mijn instructeur zei: "Waarom ben je zenuwachtig dan, je hoeft alleen maar een stukje te rijden."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yup, ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:30 schreef Bak_Beest het volgende:
Zooo, dat vorige deeltje ging erg snel zeg! Blijf reageren mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en we willen een hoger percentage geslaagden zien natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus NFSUndergroundII, je weet het...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
Het gaat je echt wel lukken NFSUndergroundII...
bekijk het van de positieve kant; als je het eenmaal haalt kun je met alle auto's rijden die ook in NFSUnderground 2 te besturen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:47 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik hoop hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant; als je het eenmaal haalt kun je met alle auto's rijden die ook in NFSUnderground 2 te besturen zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tegen de tijd dat die uit is (over 1 jaar ofzo) weet je het wel en dan heb je misschien al je rijbewijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:31 schreef NFSUndergroundII het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik weet nog niet de carlistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
congrats!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:13 schreef MrWizzard het volgende:
Ben 27 Juli begonnen met 10 daagse cursus, en ben vandaag na bijna 40 uur (was een 40 uurig pakket).. geslaagd!!!! Alles ging lekker: kijken, schakelen, lekker gesprekje met examinator.. Hij heeft 1 ding opgemerkt, dat was dat ik iets te 'truttig' ree door de Haven van Hoorn, maarja het was druk met voetgangers met dit mooie weer, dus ik durfde niet zo heel hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle andere: houd de moed er in! en sterkte!!
Feliquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:13 schreef MrWizzard het volgende:
Ben 27 Juli begonnen met 10 daagse cursus, en ben vandaag na bijna 40 uur (was een 40 uurig pakket).. geslaagd!!!! Alles ging lekker: kijken, schakelen, lekker gesprekje met examinator.. Hij heeft 1 ding opgemerkt, dat was dat ik iets te 'truttig' ree door de Haven van Hoorn, maarja het was druk met voetgangers met dit mooie weer, dus ik durfde niet zo heel hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle andere: houd de moed er in! en sterkte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop