Meld hier:
* wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
* wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken.
* of en wanneer je geslaagd bent.
* hoeveel lessen je hebt gehad.
* hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
* natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.
Geslaagden: ![]()
· Apehaar (1 Juni)
· Vom (4 Juni)
· Yaruntje (7 Juni)
· jaspah (7 Juni)
· krullenbol (8 Juni)
· tongytongylickylicky (10 Juni)
· Shadow_Smile (11 Juni) (Motor)
· PCRodent (14 Juni)
· Sjoerd102 (19 Juni)
· blink182gassie (21 juni)
· Lindaisa (22 Juni)
· Fransje (23 juni)
· Sport_Life (24 Juni)
· WWtje (24 Juni)
· Miss_Nexhil (24 juni)
· Afundes (25 Juni)
- JAY-T (30 Juni)
- trie (rijbewijs C, 30 Juni)
· Fidai (1Juli)
· dnzl (5 Juli)
· No-Li-Ta (6 Juli)
· Morpheus2002 (8 Juli)
· Bramiozo (8 Juli)
· pleymo (8 Juli)
· Asskicker (12 Juli)
· Youssef (13 Juli)
· errorken (14 Juli) (motor)
· Devils_Child (14 Juli)
- GangstaX (15 Juli)
- PimD (16 Juli)
- krullenbol (19 Juli)
- Faithy (20 Juli)
- PsychoDude_666 (21 Juli)
- Dezz (21 Juli)
- krullenbol (zus, 23 Juli)
- speezend (26 Juli)
- MewBie (29 Juli)
- vrouwtjetrouw (30 Juli)
- Bak_Beest (30 Juli)
· Akra (19 Augustus)
- Zweefvliegje (14 September)
- Yup (1 November)
-
NFSUnderground (24 November)- kruimel_20 (25 November)
- Tjalle (13 jan)
- flyin-hawk (15 september)
- Poit- (19 mei)
- glossy (5 juni 2003)
- mel723 (22 sep)
- Bartuc (10 September)
- yup (29 sep)
- chillv (13 okt)
- keijz (13 okt)
- chiren (11 November)
Geslaagden in het
vorige topic:NFSUndergroundII (24 November)
kruimel_20 (26 November)
Kimmuts (29 November)
jozef444 A-rijbewijs (30 November)
Steve-O (30 November)
JaFFe (1 december)
tjarie (26 November)
stukovich (8 December)
Kippiej (9 December)
InTrePidIvity (13 December)
ParanoidEv (16 December)
Ridocar (20 December)
Paladijn (21 December)
Oude OP:
Zielig verhaal: doordat mijn voormalige rij-instructeur zijn eigen agenda niet volgde kwam hij eens doodleuk niet opdagen (eerder heeft hij al eens 5 weken lang niets van zich laten horen), terwijl hij me wel ingeplant had voor een tussentijdse toets (dat mocht ook wel, met 30+ lessen). De les ervoor was hij ziek, soit, kan gebeuren.
Echter belt meneer gefrustreerd op 2 dagen voor die tussentijdse toets, dat ik de volgende morgen of de morgen van de tussentijdse toets leuk 2 uren mocht doen, omdat het anders geen zin had. Waarop ik zeg dat heel die tussentijdse toets zo natuurlijk niet doorging. Ik had die vrijdag ervoor 3 uur gefrustreerd zitten wachten, en ik VERTIK het om te bellen als het niet mijn verantwoordelijkheid is. “En dat kan niet, en ik kan daar niet onderuit komen en dit, en dat!” Mjah, sorry Gerrit, maar dat is dus echt NIET mijn probleem. “Dan lijkt het me beter dat je maar een andere rijschool gaat zoeken, Nol…” Ok, makkelijk gezegd, ik had het toch even gehad kwa rijden op dat moment natuurlijk. Daarnaast had ie in mijn laatste les foutief ingegrepen (hij had een drievoudige aankondiging van voorrang niet gezien, en dus ook de 3e weg had ik voorrang, maar hij vond het nodig om op de rem te trappen en te sissen “verkeer van rechts heeft voorrang, Nol”
![]()
)
Afijn, deels door frustratie, deels door drempelvrees, duurt het nu al een paar maanden voor ik daadwerkelijk op zoek ben gegaan naar een rijschool, maar kan door de bomen het bos niet meer zien onderhand.
Ik zoek dus een rijschool waar ik voor een krappe 5 lessen (gok ik) nog naar binnen kan, welke een redelijke prijs/kwaliteit verhouding voert, waar de omgang bij voorkeur prettig doch professioneel verloopt, en waar ik met enige spoed binnen een korte tijd terecht kan.
[ Bericht 40% gewijzigd door Tjabbo op 22-12-2004 17:41:53 ]