geef is een voorbeeld van zo'n inzichtsfout?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Sylvana het volgende:
Net rijles gehad in de nieuwe auto, en moet zeggen, is wel wennen hoorKoppeling is wel een stuk fijner, maaar zat wel hele tijd met knipperlichten te kloten, daaronder zit nu nog hendeltje voor cruise control en daaar zat ik dus steeds aan
Les ging eigenlijk zoals altijd, vooral inzichtsfouten en fileparkeren lukte ook niet, wilde te vroeg draaien, en toen kon ik er dus nooit meer tussenHet gewone keren ging wel goed
Volgende week vrijdag weer les en hoop echt dat die inzichtsfouten er een keer uitgaan, want word er echt niet goed van
Linker rijbaan voor rechtdoor gaan staan terwijl je bij het volgende stoplicht rechts moet ??quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
geef is een voorbeeld van zo'n inzichtsfout?
Vandaag wilde ik 2 fietsers inhalen, terwijl uit tegenovergestelde richting ook fietsers kwamen. Ik dacht dat ik wel kon inhalen, maar die fietsers uit tegenovergestelde richting moesten toen helemaal voor mij op de rem, omdat ik dus toch niet kon inhalen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
geef is een voorbeeld van zo'n inzichtsfout?
ik heb ook radio aan tijdens de les, anders is het helemaal zo saaiquote:Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef lambrusco_bianco het volgende:
radio aan tijdens de les?? heb dat bij beide instructeurs gehad...
Het was CBR rijswijk maar ik noem liever geen namenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:05 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
wat een kl**tzak!!! zulke verhalen word ik echt kwaad om. het is zoooo oneerlijk daar bij het cbr. de ene slaagt omdat de examinator relaxt is, een ander zakt omdat de examinator arelaxt is.. pff. ook dat hij zegt harder harder... wat een gek.. maar een klacht indienen heeft toch geen zin. echt balen zeg![]()
hoe heette die gast? hij kwam van cbr rijswijk??
Ik kliktequote:Op donderdag 17 november 2005 18:19 schreef juliusbackpacking het volgende:
kan je natuurlijk altijd nog zijn naam op het forum knallen als je eenmaal je papiertje hebt
www.cbrmafia.nl
Wat mijn instructeur zei over de bijzondere verrichtingen, was dat het er niet zozeer om gaat of je (bij fileparkeren bv.) ook echt goed komt te staan, maar vooral dat het veilig gaat. Volgens hem was het ook bij achteruitparkeren niet zo'n ramp als je in twee vakken komt te staan, als je daarbij maar niemand hindert of ergens tegenaan rijdt. En goed blijft kijken. (Moeten beide vakken natuurlijk wel vrij zijn, want anders heb je een probleem).quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Sylvana het volgende:
Les ging eigenlijk zoals altijd, vooral inzichtsfouten en fileparkeren lukte ook niet, wilde te vroeg draaien, en toen kon ik er dus nooit meer tussenHet gewone keren ging wel goed
ja, dat is ook zo, maar ik had nu gewoon zo vroeg gedraaid dat ik echt niks anders kon dan gewoon weer wegrijden, en dat is nou ook weer niet de bedoeling lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat mijn instructeur zei over de bijzondere verrichtingen, was dat het er niet zozeer om gaat of je (bij fileparkeren bv.) ook echt goed komt te staan, maar vooral dat het veilig gaat. Volgens hem was het ook bij achteruitparkeren niet zo'n ramp als je in twee vakken komt te staan, als je daarbij maar niemand hindert of ergens tegenaan rijdt. En goed blijft kijken. (Moeten beide vakken natuurlijk wel vrij zijn, want anders heb je een probleem).
Met lessen heb ik dat ook eens gehad, maar mijn instructeur vond het nog wel OK, want ik had wel goed gekeken (ik stond zowat dwars in het vak, rechterachterwiel tegen de stoeprand, rechtervoorlamp ongeveer ter hoogte van het linkerachterlicht van de auto voor me (wel met veilige tussenafstandquote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo, maar ik had nu gewoon zo vroeg gedraaid dat ik echt niks anders kon dan gewoon weer wegrijden, en dat is nou ook weer niet de bedoeling lijkt meEen beetje scheef staan is idd niet erg, als je maar goed kijkt enzo, maar helemaal niet kunnen fileparkeren is niet de bedoeling
Nee, ik zal het je nog sterker vertellen.quote:
anwb spoedcursus ja?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:31 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Nee, ik zal het je nog sterker vertellen.
Ik moet nog voor mijn theorie gaan ( volgende week ) en ik heb nog maar 2 rijlessen gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |