Dat dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:53 schreef Skaai het volgende:
8 lessen gehad, hoofdpijn na het rijden, kramp in mijn handen tijdens het rijden, maar ik vind het rijden o zo leuk
Ik dacht 2,3,1.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verkeer is iedereen.
Bestuurders niet.
Anyway, wie denk jij dat er hier eerst gaat?
[afbeelding]
Had ik dus wel gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog eenmaal de uitslag van de kruisingtest:
[afbeelding]
Tis trouwens 3-1-2 hoor ik net van meedere collega's...
2 moet voorrang geven aan 1. 3 moet voorrang geven aan 1 maar aangezien 3 niks te maken heeft met 1 en rechtdoor gaat, gaat hij als eerste. Daarna gaat 1 en als laatste 2!
of
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.
1. Verkeer van rechts heeft voorrang
2. heeft vrije baan nu
-edit- ik vind in het donker rijden eigenlijk veel relaxter als met daglicht
Dat heb je binnen een uur onder de kniequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef Sylvana het volgende:
owja, ik moet dus ook nog ff heel snel in een nieuwe auto leren rijden, wnt me instructeur heeft dus een nieuwe auto, dus dat zal wel ff wennen worden
ooow, okeej, dan heb ik aan dat ene lesje vandaag dus wel genoegquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb je binnen een uur onder de knie.
Vooral als het ook een diesel is!
Lukt in 1 lesje wel hoor. Paar keer schakelen enzo en het gaat helemaal goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef Sylvana het volgende:
owja, ik moet dus ook nog ff heel snel in een nieuwe auto leren rijden, wnt me instructeur heeft dus een nieuwe auto, dus dat zal wel ff wennen worden
Het geschetste voorbeeld is ook wel een lastige, met iedereen die op iemand voorrang heeft, maar ook aan iemand voorrang moet geven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
allemaal verschillende anwoorden..
dat is dus precies waar ik problemen mee heb..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het geschetste voorbeeld is ook wel een lastige, met iedereen die op iemand voorrang heeft, maar ook aan iemand voorrang moet geven.
Uhm ik maak me helemaal niet druk om het feit dat ik 1 fout had hoor, boeit me helemaal niks, meldt het alleen even zodat ik een hoog aanzien krijgquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Gelderland het volgende:
nou, dit is dan misschien 1 !!! fout op je examen. Ik bedoel, zo'n situatie kan je hoogstens 1 keer verwachten en vaak gebruiken ze zulke moeilijke geen eens. Ik kreeg een paar keer gewoon een kruispunt (gelijkwaardig) waar alleen een auto van rechtskwam. Daarbij de vraag: 'moet je deze voor laten gaan'. Of van bovenaf 'wie mag er eerst'
Dus maak je AUB niet zo druk :S .....je mag 6 fouten hebben en zo'n situatie heb ik niet gehad....
--------
owja: mijn antwoord op de vraag is: 1 -2 -3 = je moet niet kijken naar rechtdoor op dezelfde weg, want dit is een gelijkwaardig kruispunt waar RECHTS altijd voor moet gaan...in deze situatie is dat (volgens MIJ) niet van toepassing....
Gaat het andere verkeer ook te snel?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef ImPrEzA het volgende:
Deze topics gaan echt te snel! Tvp dus.. vrijdag 2e les
Zo een als deze is vragen ze niet op het examen hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is dus precies waar ik problemen mee heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |