quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ben gezakt.(eerste keer)
Ging totaal niet goed, voel me echt een prutser nu! Achteruit fileparkeren ging niet goed, stond scheef. Had nog een uur voorgereden en toen stond ie er vet netjes in natuurlijk, op de snelweg kreeg ik hem niet in de goede versnelling (gebeurd me anders noooooit
, zei mn instructeur ook!), zag een fietser niet, kortom, het ging klote, en het uur voorrijden ging heeel netjes!
Klote zeg! Hoe lang ben je er al mee bezig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, ik heb weer een proefexamen gedaan, ben met 9 vragen gezakt
mwa, ik les al een hele tijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef rena het volgende:
[..]
Klote zeg! Hoe lang ben je er al mee bezig?
toppie veldmuis, gefeliciteerdquote:
Hoeft niets te zeggen....ik had tijdens die proefexamens ook vaak flink wat fouten. Daar leer je alleen maar van!! Want die fouten maak je de volgende keer (als het goed is en je een beetje slim bentquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, ik heb weer een proefexamen gedaan, ben met 9 vragen gezakt
ik weet het, maar wel erg frustrerend als je steeds maar blijft zakkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Hoeft niets te zeggen....ik had tijdens die proefexamens ook vaak flink wat fouten. Daar leer je alleen maar van!! Want die fouten maak je de volgende keer (als het goed is en je een beetje slim bent) niet meer....
Ben je trouwens al opgeweest voor theorie?
Ik had ook steeds veel fouten (zelfs nog de dag ervoor) en tóch geslaagd voor theorie. Veel vragen komen terug, dus als je die 1x fout gemaakt hebt, doe je het de volgende keer NIET meer fout....ik zou bijna zeggen, probeer gewoon het échte theorie examen, weet je ook precies of het moeilijker/makkelijker was....het zal toch ooit moetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik weet het, maar wel erg frustrerend als je steeds maar blijft zakken
ik wilde 2 weken geleden examen gaan doen, daar heb ik maar even mee gewcaht doordat ik zoveel fouten bleef maken
Gefeli mên.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef veldmuis het volgende:
Makkelijk joh, dat voorrangsgedoe.
Snap niet waar jullie je druk over maken allemaal.
over het algemeen wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef juliusbackpacking het volgende:
snap je ook wat je fout doet?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef veldmuis het volgende:
Makkelijk joh, dat voorrangsgedoe.
Snap niet waar jullie je druk over maken allemaal.
Anders schets je er eentje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
over het algemeen wel.
vind het wel jammer dat je behalve het goeie antwoord niet een toelichting krijgt.
Als je even wacht, schets ik er eentjequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik weet nooit wie er nou precies op wie voorrang heeft op plaatjes waar geen verkeersborden zijn aangegeven enzo.
wat staat nou boven wat
van rechts, rechtdoor o dezelfde weg, grote bocht, kleine bocht, wat is belangroijkst, wat niet
*door bomen bos niet meer ziet*
wtf, een voetganger is toch geen verkeerquote:
Gratis theorie toets Richard van Eck Verkeersopleidingen
Uitleg van de vraag
Vraag: U wilt rechtdoor. Moet u de overstekende voetganger voor laten gaan?
Correcte antwoord: JA
Uitleg: U verlaat een erf en moet al het verkeer voor laten gaan
Die hoort er ook bijquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wtf, een voetganger is toch geen verkeer
moet je nou al het verkeer voor laten gaan als je een erf verlaat, of alle weggebruikers?
Verkeer is iedereen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet je nou al het verkeer voor laten gaan als je een erf verlaat, of alle weggebruikers?
hm, okay, ik denk dat ik dan wat verouderde boeken hebquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verkeer is iedereen.
Bestuurders niet.
1quote:
JA! Je moet voor alle zebrapaden waar voetgangers lopen stoppen. Tevens als je bijv. een straat verlaat moet je alle voetgangers die bijv. voor je langs lopen voor laten gaan. Theorie nog niet gehaald?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik had het over een erf, ben niet helemaal noobquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JA! Je moet voor alle zebrapaden waar voetgangers lopen stoppen. Tevens als je bijv. een straat verlaat moet je alle voetgangers die bijv. voor je langs lopen voor laten gaan. Theorie nog niet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef rena het volgende:
[..]Idd. 2 gaat als eerst want 3 moet hem voorrang geven (komt van rechts) 2 moet 1 ook wel voorrang geven maar aangezien 2 rechtdoor gaat en 1 niet gaat 2 alsnog voor. Daarna gaat eerst 3 omdat die rechtdoor gaat. Als laatste gaat 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-3-1 dus
[ Bericht 4% gewijzigd door Morpheus2002 op 31-10-2005 15:37:37 (spoilertag verwijderd) ]Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
omdat ie van rechts komtquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
MissyMirjaM, waarom 1 het eerste?
En de rest, waarom 2 het eerste?
Juistquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat ie van rechts komt
maar ik begrijp goed dat als je van rechts komt, en afslaat, verkeer dat rechtdoor wil op de weg waar jij heen wil, voor moet laten gaan dan..?
Maar 1 moet voorsorteren op het midden van de weg ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
2 eerst, dan 3, dan 1
2 komt van rechts voor 3
3 is rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg voor 1
3 mag dus doorrijden tot het punt waar hij 1 zou blokkeren om af te slaan
1 moet gewoon wachten. Als 1 in het midden gaat voorsorteren wordt het een choas en dat zou wel heel erg dom zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar 1 moet voorsorteren op het midden van de weg ?.
Voorsorteren gaat op de daarvoor bestemde stroken of over de onderbroken lijn van een fietspad.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar 1 moet voorsorteren op het midden van de weg ?.
Hmmquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voorsorteren gaat op de daarvoor bestemde stroken of over de onderbroken lijn van een fietspad.
Voorsorteren naar het midden van de weg bestaat, imo, niet.
Nog iemand die zo denktquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.
1. Verkeer van rechts heeft voorrang
2. heeft vrije baan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |