quote:AMSTERDAM - Veertig procent van de jonge mannen is een zware drinker. Bij de vrouwen is dat tien procent in die leeftijdscatogorie. Ongeveer vijf procent van de pubers is een zware drinker. Vooral bij mannen daalt het alcoholgebruik de laatste jaren. Dit blijkt uit cijfers over 2004 van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Gemiddeld drinken jonge mannen van 18-24 jaar veertien glazen alcohol per week. Vrouwen drinken vijf glazen. Vooral in het weekend wordt gedronken.
Meer dan tachtig procent van de personen van 12 jaar of ouder drinkt alcohol. Ruim één op de tien drinkt minstens zes glazen alcohol op één dag in de week. Dit aantal is iets gedaald ten opzichte van het einde van de jaren negentig.
De gemiddelde Nederlander dronk 7,7 glazen alcohol per week in 2004. Drie jaar eerder lag het gemiddelde nog op 8,3 glazen. Vrouwen zijn vaker geheel onthouder dan mannen. Veelvuldig alcoholgebruik komt bij mannen vier keer zo vaak voor als bij vrouwen.
Donderdagmiddag in "mijn bar" en daarna naar de Delerium zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef M5 het volgende:
14 glazen per week haal ik zelden meer ... heb wel 'ns eenperiode gehad dat wel zo was
Nee. Naar Delerium ben ik nooit geweestquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagmiddag in "mijn bar" en daarna naar de Delerium zeker?
ik niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nope was leuk
Maar tis gewoon hetzelfde liedje: "Maar ik zie je echt als een goede vriendin."
De Koning dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Naar Delerium ben ik nooit geweest.
ik ken hem al een jaartjes of 5-6quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh... Wat jammer... AAn de andere kant. Alex en ik zagen elkaar ook als goede vrienden. Tot we op een dag... nou ja bij elkaar in bed belanden dan ...
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.quote:
Waarom niet in Haarlem op kamers dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.
Ik ken ze ook niet. Alleen Locus Publicus (in beide stedenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.
Ik vind dat de politie keihard mag optreden, dat gezeik ook altijd. Als je niks verkeerds doet dan kom je er nooit mee in aanraking, en diegene die besluiten wel wat verkeerds te doen mogen ze van mij ongenadig hard tegen de grond rammen. Geen tegenspraak dulden en de authoriteit respecteren.quote:
ik zit op m'n werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef Sandraugiga het volgende:
Bosjesrukkers Check die ene foto van dat beffende stellletje dan!
Het zullen je ouders maar wezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef Sandraugiga het volgende:
Bosjesrukkers Check die ene foto van dat beffende stellletje dan!
naja...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, dat is toch even iets langer dan een half jaar.
Ja toch? Maar misschien kan je het gewoon tegen hem zeggen. "Goh, eigenlijk ben je best wel leuk... "quote:
ik geloof het nou wel, ik ga niet kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Sandraugiga het volgende:
Er staat trouwens wel een naaktfoto in het topic, mar dan meer naar benede... Dus niet al te veel naar benede scrollen, Bojo!
als ik volgende week afgetest wordt voor piloot bij de luchtmacht doe ik meequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Wie emigreerd er mee naar Canada of Nieuw Zeeland?![]()
gelijke kruising?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, wie gaat er hier voor?
[afbeelding]
3, 1, 2 toch?
Wat valt daar te doen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Wie emigreerd er mee naar Canada of Nieuw Zeeland?![]()
2 moet 1 voor laten (komt van rechts)quote:
geen idee, ik neem gewoon een groot stuk grond in bij een meer, pleur er een hek omheen en ga met een geweer de hele dag op m'n porch zitten samen met m'n Sarplaninac.quote:
piloot zijn lijkt me wel gaaf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik volgende week afgetest wordt voor piloot bij de luchtmacht doe ik mee
Dat weet ie, vandaar ook zijn reactiequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja toch? Maar misschien kan je het gewoon tegen hem zeggen. "Goh, eigenlijk ben je best wel leuk... "
Wie weet zat hij daar al die tijd op te wachten. (Of niet...)
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, wie gaat er hier voor?
[afbeelding]
3, 1, 2 toch?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.
1. Verkeer van rechts heeft voorrang
2. heeft vrije baan nu
theorie/fysiek ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef M5 het volgende:
[..]
mij ook. maar als de test volgende week niet goed gaat wordt ik het nooit
simulator test, 4 dagen. mits je elke vlucht voldoende scoort.quote:
gaaf, al eens gevlogen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef M5 het volgende:
[..]
simulator test, 4 dagen. mits je elke vlucht voldoende scoort.
wordt denk ik een lekker stress weekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |