Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
Mooie OP. AnnekeM for presidentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:56 schreef Virus3000 het volgende:
ik moet op 4 maart men rijbewijs halen. Wel in Belgie...
Is hier wel handig, rijbewijs halen zonder rijlessen te hebben gehad, als ik het nu haal dan heb ik voor minder dan 50eur mijn rijbewijs!
daar kan iemand die meer dan 5 jaar zijn rijbewijs heeft als instructeur spelen, en kan jij dus overal rondrijden in de auto (een normale, niet met dubbele besturing, enkel een 'L' en tweede achteruitkijkspiegel) zolang hij er maar naast zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:58 schreef AnnekeM het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kan dat danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dus ook wat ik bedoelde!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:37 schreef Tjabbo het volgende:
Jongens houden we het even gezellig hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heaven7, zoals ik het lees heb jij inderdaad nog maar weing tot geen bijzondere verrichtingen gedaan. beter omschrijven dan de volgende keer.
Waar XemmyX wel gelijk in heeft, is dat je rijschoolhouder je ws. wat geld uit de zak klopt. Gemiddeld had je alle B.V. al gehad moeten hebben zeker bij een 90min les.
Meestal kan er worden aangevraagd tussen de 30 en 40 lessen afhankelijk van het leervermogen van de leerling. En dan moet je dus wel alles zo'n beetje gedaan hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan neem je de hatelijkheden maar ff IRL op, en niet op het forum okay ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef heaven7 het volgende:
Tjabbo, dat ik zo reageer op Emmy heeft te maken met het feit dat wij elkaar irl kennen en het niet bepaald boter en ei is enzo..
Die mistte ik idd al, en van 5x fileparkeren leer je het niet. 15x komt meer in de buurt.quote:Plus, ik was duidelijk want er staat duidelijk dat ik 5 keer file heb geparkeerd, alleen nog nooit bochtje achteruit. Daar is al te lezen dat het onzin is dat ik zogenaamd nog nooit speciale verrichtingen heb gedaan.
En er staat niks over keren op de weg en hellingproef wat ik ook prima beheers en vaak genoeg gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop