quote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denken![]()
Tenminste bij mij dan![]()
Ik ken je niet, maar ik durf te wedden dat er grotere prutsers, met rijbewijs, rondrijden op de wegquote:Op maandag 28 november 2005 19:05 schreef magic_dreamer het volgende:
bedankt iedereen maar heb aan de ene kant het gevoel dat het makkelijk is maar andere kant heb ik nu al het gevoel dat ik er niks van ga bakken
Alvas veel succes danquote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef Robin__ het volgende:
Theorie aanvraag is al gebeurt.. Dinsdag 20 december, 10:30 in lelygatduurt nog even, maargoed, meld het vast
dat gehaaste dat herken ik, dat heb ik na 32 lessen ook nog steedsquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn allereeste 2 lessen gehad en ging wel aardig alleen hij zei dat ik alles te gehaast wil doen.
en had een beetje te vaak dat ik hem in 5 deed inplaats van 3.
14 oktoberquote:Op maandag 28 november 2005 19:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Alles en iedereen toegevoegd. Sta je er niet in, maar heb je het wel eerder gemeld, geef even een schreeuw.![]()
Ik doe het ook vaak te snel, dan denk ik ik kan die bocht wel in 3 doen, en dan trekt die auto dat net niet lekker, en dan moet ik midden in die bocht met 1 hand gaan sturen en dan met mn andere hand terugschakelen. Das nog best kut.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn allereeste 2 lessen gehad en ging wel aardig alleen hij zei dat ik alles te gehaast wil doen.
en had een beetje te vaak dat ik hem in 5 deed inplaats van 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |