quote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denken![]()
Tenminste bij mij dan![]()
Ik ken je niet, maar ik durf te wedden dat er grotere prutsers, met rijbewijs, rondrijden op de wegquote:Op maandag 28 november 2005 19:05 schreef magic_dreamer het volgende:
bedankt iedereen maar heb aan de ene kant het gevoel dat het makkelijk is maar andere kant heb ik nu al het gevoel dat ik er niks van ga bakken
Alvas veel succes danquote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef Robin__ het volgende:
Theorie aanvraag is al gebeurt.. Dinsdag 20 december, 10:30 in lelygatduurt nog even, maargoed, meld het vast
dat gehaaste dat herken ik, dat heb ik na 32 lessen ook nog steedsquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn allereeste 2 lessen gehad en ging wel aardig alleen hij zei dat ik alles te gehaast wil doen.
en had een beetje te vaak dat ik hem in 5 deed inplaats van 3.
14 oktoberquote:Op maandag 28 november 2005 19:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Alles en iedereen toegevoegd. Sta je er niet in, maar heb je het wel eerder gemeld, geef even een schreeuw.![]()
Ik doe het ook vaak te snel, dan denk ik ik kan die bocht wel in 3 doen, en dan trekt die auto dat net niet lekker, en dan moet ik midden in die bocht met 1 hand gaan sturen en dan met mn andere hand terugschakelen. Das nog best kut.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef magic_dreamer het volgende:
heb net mijn allereeste 2 lessen gehad en ging wel aardig alleen hij zei dat ik alles te gehaast wil doen.
Tip: naar zn 3 eerst in zn vrij zetten en dan recht naar voren duwen, werkt perfect bij mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef magic_dreamer het volgende:
Het klinkt vast stom: maar ik heb mn anwb boekje ook gewoon wat zitten doorkijken enz, en ik denk dat ik het nu wel ken.... Maar mn instructeur zegt dat je het niet haalt als je er niet gewoon elke avond voor gaat zitten lerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:07 schreef Asmodean het volgende:
ik heb nu een stuk of 6 rijlessen gehad. Gaat opzich best goed allemaal, schakelen, de auto keren, hellingproef enzo. Ik laat alleen de koppeling soms te snel opkomen bij een stoplicht, daar moet ik nog wat beter aan werkenTheorie ben ik nog niet aan begonnen, alleen een beetje het boekje doorbladeren.
Bij mij ging het voor de eerste keer helemaal goed, omdat ik niet meer wist hoe het moest en dus zomaar wat deedquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef Gelderland het volgende:
en fileparkeren ging vandaag gigantische mis![]()
ging het kijken fout of stond je te ver van de stoep af?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef Gelderland het volgende:
Mijne vertelde dat ongeveer 75% het niet haaldequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het klinkt vast stom: maar ik heb mn anwb boekje ook gewoon wat zitten doorkijken enz, en ik denk dat ik het nu wel ken.... Maar mn instructeur zegt dat je het niet haalt als je er niet gewoon elke avond voor gaat zitten leren
Ben een beetje bang dat ik iets gigantisch mis ofzo, omdat ik er zo snel doorheen ben
iedereen die het in 1 keer haalt MOET wel goed geleerd hebben, ze zullen wel zeggen van: 'kijk mij eens is goed zijn, in 1x gehaald zonder veel te leren',quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mijne vertelde dat ongeveer 75% het niet haalde![]()
Maar toch hoor ik van bijna iedereen dat ze het de 1e keer haalden en amper geleerd hadden.. (dus of mn instructuur liegt, iedereen die ik het vraag liegt, of iedereen die ik het vraag hoort bij die 25% die het wel meteen haalt
Ik heb het boek 1x doorgelezen, alle proefexamens van de CD-rom gemaakt, en met 2 fouten in 1 keer geslaagd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:31 schreef wlsandman het volgende:
iedereen die het in 1 keer haalt MOET wel goed geleerd hebben, ze zullen wel zeggen van: 'kijk mij eens is goed zijn, in 1x gehaald zonder veel te leren',
allemaal flauwekul![]()
dan heb je toch goed geleerd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het boek 1x doorgelezen, alle proefexamens van de CD-rom gemaakt, en met 2 fouten in 1 keer geslaagd.
Maar het klopt dat er veel zakken. Bij mij in de zaal ongeveer 50% denk ik![]()
dat boek hoef je eigenlijk niet eens te leren in mijn opzicht, de toetsen maken zijn daarentegen veel belangrijker en daar leer je meer vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef Grumpey het volgende:
is boek 1x doorlezen goed leren?
volgens mij zijn maatstaven daarvoor per persoon verschillend.
Ik heb theorie 2x moeten doen, en 2x met 1 fout geslaagd. Beide keren alleen de oefententamens doorgenomen (wel allemaal). Theorieboek heb ik nooit gehad, tentamens maken en daarna kijken waarom een antwoord is zoals het is werkt voor mij het beste.
ja tuurlijk moet je leren om het te halen...duuhhhhh....je moet toch regels leren of niet dan....quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:31 schreef wlsandman het volgende:
[..]
iedereen die het in 1 keer haalt MOET wel goed geleerd hebben, ze zullen wel zeggen van: 'kijk mij eens is goed zijn, in 1x gehaald zonder veel te leren',
allemaal flauwekul![]()
jah zat ik voor de volgende keer aan debnken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Tip: naar zn 3 eerst in zn vrij zetten en dan recht naar voren duwen, werkt perfect bij mij![]()
ik bedenk me net dat dat ook bij mijn ouders moet, en die hebben een renault megane scenic. Niet al te oud dus (volgens mij, want auto kenner ben ik niet)quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef Piles het volgende:
Bij oudere auto's moet je soms een ring aan de pook naar boven halen en dan in zn 1, maar ik denk niet dat je lesauto zo oud is
Nou.. er zijn zo veel vragen die ze kunnen stellen die misschien niet in je oefentoets zitten en die je onmogelijk allemaal kan weten zonder te hebben geleerd. Hoever mag lading op het dak opzij uitsteken? Minimale profiel diepte? Hoeveel meter na een bushalte mag je parkeren? etc etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat boek hoef je eigenlijk niet eens te leren in mijn opzicht, de toetsen maken zijn daarentegen veel belangrijker en daar leer je meer van![]()
zo uit mn hoofd:quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nou.. er zijn zo veel vragen die ze kunnen stellen die misschien niet in je oefentoets zitten en die je onmogelijk allemaal kan weten zonder te hebben geleerd. Hoever mag lading op het dak opzij uitsteken? Minimale profiel diepte? Hoeveel meter na een bushalte mag je parkeren? etc etc.
als je het boek doorleest heb je nog kans dat het een beetje blijft hangenecht ALLES leren is bijna onmogelijk..
Ik heb paar weken terug op mn stage hoop tijd over gehad, dus ik heb toen het boek al helemaal doorgebladert, hoop dit voor mn examen nog wel een keer te doen (maar ik durf te wedden dat ik het pas in de trein naar lelystad weer open sla) toch weer 30 euro zo'n kut examen
![]()
laten we hopen dat volgendeweek dinsdag ochtend een goede dag wordt,....quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Gelderland het volgende:
owja, ik hoop in dit deel nog mee te kunnen delen dat ik slaag... ik moet namelijk morgenochtend over precies 1 week examen doen
Bij mij ging file parkeren tijdens de les bijna altijd goed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef Gelderland het volgende:
ik heb nog 2 rijlessen en dán examen....spannend![]()
DOE NORMAAL!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik had vandaag rijles van Youri ( 26) en was echt gezelligVeel leuker zo'n jonge gozer dan zo'n ouwe gast als me eigen rij-instructeur
Ik moet gaan blowen van hem, want ik was te gehaast zei die
Denk alleen dat me eigen rij-instructeur dat geen goed idee vindt
Maar goed, was wel leuk en rijles ging op zich wel goed dus, behalve af en toe beetje te gehaast en met hellingproef liet ik motor afslaan, gebeurt anders nooit, maarja, was druk in gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |