Heb ik zelf ook, ben ik met een verhaal bezig, stop ik opeens ergens in een zin omdat ik mijn aandacht opeens harder nodig heb. En zodra het weer rustig is ga ik verderquote:Op zondag 27 november 2005 11:07 schreef Wombcat het volgende:
Met mijn lessen merkte ik dat ik het ook regelmatig uitschakelde als mijn instructeur zat te praten. Dat hij soms wel aan het woord was, en ik af en toe daarop reageerde, maar eigenlijk met het verkeer bezig was en niet echt hoorde waar hij het over had.
Ja, dat heb ik ook een paar keer meegemaakt. Was ik net iets aan het zeggen, kwamen we bij een drukke kruising of zo, en stopte ik gewoon in mijn praatje.quote:Op zondag 27 november 2005 11:12 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook, ben ik met een verhaal bezig, stop ik opeens ergens in een zin omdat ik mijn aandacht opeens harder nodig heb. En zodra het weer rustig is ga ik verder
ja dat had ik ook altijdquote:Op zondag 27 november 2005 11:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een paar keer meegemaakt. Was ik net iets aan het zeggen, kwamen we bij een drukke kruising of zo, en stopte ik gewoon in mijn praatje.
jawel, maar op je examen moet je het al kunnen, want hoewel je extreem veel leert van zelf rijden, is je officiele leerproces afgelopen als je geslaagd bent. dus als je dan nog niet kunt rijden als iemand met je praat dan is het toch niet goed.quote:Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
logisch, maar in je leerproces is het niet fijn; te veel gelul
Busstrook loopt naast de rijstrook, met zeg maar alleen een lijn ertussen. Een bussbaan loopt helemaal apart. Toch?quote:Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
wtf is nu precies het verschil tussen een busbaan en een busstrook![]()
![]()
BUSBAAN: Een rijbaan waarop het woord BUS of LIJNBUS is aangebrachtquote:Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
wtf is nu precies het verschil tussen een busbaan en een busstrook![]()
![]()
ik heb ook maar 1 les per week omdat me ouders niet meer dan 1 les per week willen betalen en ik zelf geen geld heb voor rijles, dus ik ben ook al sinds eind januari bezigquote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
Tja als je het allemaal onder de knie hebt zie ik niet in waarom je nog even snel extra veel lessen moet doen voor het examen....
BTW: 43 lessen met 1 les per weekDan ben je bijna een jaar bezig
![]()
IK was echt voor minstens 2 of liever nog 3 lessen per week gegaan
Als je er geen tijd voor hebt?quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
BTW: 43 lessen met 1 les per weekDan ben je bijna een jaar bezig
![]()
IK was echt voor minstens 2 of liever nog 3 lessen per week gegaan
Ik sinds eind februari.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb ook maar 1 les per week omdat me ouders niet meer dan 1 les per week willen betalen en ik zelf geen geld heb voor rijles, dus ik ben ook al sinds eind januari bezig
en ligt eraan hoeveel km's je per jaar rijdt!quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef ikbenerook het volgende:
Maak je niet druk als je iets langer bezig bent. Ik heb ben ook lang bezig geweest (heeeeel lang). Ik rijd nu 1,5 jaar en ik heb nog geen schade of wat dan ook gehad, en nee ik rijd niet als e.o.a. oud wijf!![]()
ik heb over een week examen en voel de spanning nu ook al wel behoorlijk, nú al...quote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef nieky het volgende:
Straks weer een dubbele les.
Nog 2,5 week en dan moet ik afrijden. (14 december)
Tijdens mijn lessen gaat het eigenlijk heel erg goed,maar ik voel nu al de spanning van het examen
Ik moet ook al om 8.00 afrijden. En heb daarvoor nog even een lesje, dus 710 beginnen!!quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik heb over een week examen en voel de spanning nu ook al wel behoorlijk, nú al...De avond ervoor vieren we sinterklaas (5 december) en 6 december moet ik sochtends om 7.00 al opstaan. hopelijk is het dus een goede afleiding die avond ervoor....(al kan ik het niet te laat maken natuurlijk
)
Snelweg ook al?quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Repeat het volgende:
Zo ook mijn 2e rijles.Voor het eerst... tja wat eigenlijk
Alles al in mn eerste les gedaan
cool, veel succesquote:Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
morgenvroeg heb ik ook voor het eerst rijles direct 2 uur.
Veel plezier. Eerste les is (meestal) hartstikke leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
morgenvroeg heb ik ook voor het eerst rijles direct 2 uur.
Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denkenquote:Op maandag 28 november 2005 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste les is (meestal) hartstikke leuk.![]()
idd, same herequote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denken![]()
Tenminste bij mij dan![]()
Je hebt nog geen een les gehad joh.quote:Op maandag 28 november 2005 19:05 schreef magic_dreamer het volgende:
bedankt iedereen maar heb aan de ene kant het gevoel dat het makkelijk is maar andere kant heb ik nu al het gevoel dat ik er niks van ga bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |