abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32486559
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

G e f e l i c i t e e r d
zo reageer jij zeker alleen als maryse is geslaagd

pi_32487152
succes iedereen met z'n examens, ik ben nog nie zo lang op fok, maar ik heb donderdag 9:45 m'n examen (1e keer)! en ben nu al behoorlijk zenuwachtig morgen m'n laatste rijles khoop dat 't een beetje goed gaat, richting vergeet ik telkens aan te zetten als die afslaat. maar iig ik heb m'n examinator mee zei m'n instructeur dus als ik niet slaag ligt 't aan mezelf, ohja kheb 33 lessen gehad nu..
pi_32495443
heeel veeeeel sucses morgen lambrusco
  woensdag 23 november 2005 @ 00:09:57 #154
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_32496063
suc6 lambrusco
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 23 november 2005 @ 00:25:35 #155
88233 Steve
Still the best.
pi_32496468
L_b, heel veel succes.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32496567
En geslaagd vandaag
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_32496926
Livefortoday & Lambrusco, heel veel succes!

En Mr. Orange, gefeliciteerd!
Waar moest je afrijden?
Geniet ervan!
pi_32498985
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Wanneer was je begonnen? Nog niet zo lang geleden toch (zal ook niet met 14 lessen)

Damn das wel lekker snel *jaloers is*

Nouja ik mag over een uurtje weer fijn rijden
4 november had ik de 1e 2 lessen. Ik heb dus elke keer 2 uur les, dat heb ik nou dus 7 keer gehad. Lekker snel idd.. misschien, naar mijn gevoel, wel iets TE snel :p
Seriously!?
pi_32499515
hi succes allemaaaaaaal!

en damn, mijn teen zit weer vast, kan hem niet naar boven bewegen. 2 paracetamolletjes gepakt een paar uur geleden. Dilemma; ga ik nu naar de dokter of niet. Gewoon maar kijken hoe het rijden straks gaat. De dokter zal ook niet veel sterkers kunnen geven waardoor de pijn straks weg is.
  woensdag 23 november 2005 @ 09:22:43 #160
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_32500328
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:03 schreef wlsandman het volgende:

[..]

zo reageer jij zeker alleen als maryse is geslaagd

quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:29 schreef Mr. Orange het volgende:
En geslaagd vandaag
G e f e l i c i t e e r d
pi_32501454
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:50 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hi succes allemaaaaaaal!

en damn, mijn teen zit weer vast, kan hem niet naar boven bewegen. 2 paracetamolletjes gepakt een paar uur geleden. Dilemma; ga ik nu naar de dokter of niet. Gewoon maar kijken hoe het rijden straks gaat. De dokter zal ook niet veel sterkers kunnen geven waardoor de pijn straks weg is.
zo snel kan je denk ik niet bij de dokter terecht....en echt hevtige medicijnen kunnen ook invloed hebben op de rijvaardigheid..

Maar iig succes ermee
Haleloeja
pi_32502788
Zo, eerste les gehad!
Ik had verwacht dat ik naar een verlatenparkeerterrein zou gaan ofzo, maar gingen meteen de weg op.
Beetje sturen, gasgeven, remmen enzo. Nog niet geschakeld, maar dat komt volgende les! Volgende week 2 keer, heb echt geen zin om er 8 maanden over te doen. Het is in ieder geval erg leuk
pi_32503182
Hallo Allemaal,

Heb vandaag m,n tweede DT gehad. Het ging op zich wel goed alleen het kijken he...dat blijft een big issue..dus daar moet ik m,n best op doen. achteruit fileparkeren ging niet helemaal goed. Maar kon wel goed aangeven wat er fout ging.
Aangezien ik nog maar een maand les heb ( 14 okt. begonnen) vindt de exminator het niveau en prestatie erg goed. pieeuww dat hebben we ook gehad.
Op naar de TTT en dan volgende maand Examen...hoop dat ik in 1 keer slaag..maar als ik zak komt dat door het kijken.

Wens iedereen veel succes met alles.
pi_32505302
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:50 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hi succes allemaaaaaaal!

Hop pillen in die mik en afrijden, die 45min moet uit te houden zijn. Voet amputeren kan daarna altijd nog

Succes!!! (alhoewel je nu de uitslag al zal weten)
'The Less you know, The more you believe'
pi_32505430
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Livefortoday & Lambrusco, heel veel succes!

En Mr. Orange, gefeliciteerd!
Waar moest je afrijden?
Geniet ervan!
In Eindhoven. Ik ben in Augustus begonnen. Ik heb niet meer dan 30 lessen gehad.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_32506485
joepie geslaagd
pi_32506546
Gefeli Xavi
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 14:00:09 #168
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32506644
quote:
En geslaagd vandaag
Gefeliciteerd
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 23 november 2005 @ 14:22:27 #169
88233 Steve
Still the best.
pi_32507267
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef XAVI het volgende:
joepie geslaagd
Ik dacht even dat je Sylvana was.

Gefelciteerd.
pi_32508446
Ik doe hier een hele stiekeme terugvind post om te zien hoe het met Lambrusco gaat.

Inmiddels heb ik dus alweer 2 maanden mijn rijbewijs en hij gaat prima! Ook 's nachs rijden is prima te doen terwijlk ik het nog nooit had gedaan. Wel dan moeite met afstanden schatten.

Eenmaal een bijna ongeluk: iemand gooide in een winkelstraat zijn portier open, waar ik bijna tegenaan reed!

Ik rijd nu in de Panda van mijn vriend. Een waar scheurmonster. Soms ook in de Audi van papa, maar dat is een echte auto, dus saai. Panda's hebben tenminste stijl Vind ik dan, he...
pi_32510170
quote:
En geslaagd vandaag
gefeliciteerd
pi_32510214
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:22 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je Sylvana was.
jammer genoeg heeeft hij geen e-mailadres in zijn profiel staan, anders had ik idd gevraagd offie een andere avatar wil nemen, want vind dit niet zo leuk
pi_32510371
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef XAVI het volgende:
joepie geslaagd
Feli! Geniet ervan!!
  woensdag 23 november 2005 @ 16:12:37 #174
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32510434
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jammer genoeg heeeft hij geen e-mailadres in zijn profiel staan, anders had ik idd gevraagd offie een andere avatar wil nemen, want vind dit niet zo leuk
Jouw usericon doet het nu niet
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 23 november 2005 @ 16:40:58 #175
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_32511220
Ik moet morgen, voor de 3e keer......
There's no point in living if you can't feel alive
pi_32511462
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Jouw usericon doet het nu niet
vaag, had hem naar fok usericon maneger geupload, naja, misschien dattie het strax weer doet

Ik heb vrijdag pas weer rijles

Hoe gaat het met Lambrusco, die zou om 12 uur toch examen hebben ( misschien) ?

Ben wel benieuwd of ze het nu wel gered heeft met der voet of niet?
pi_32512139
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef superheist het volgende:
Zo, eerste les gehad!
Ik had verwacht dat ik naar een verlatenparkeerterrein zou gaan ofzo, maar gingen meteen de weg op.
Beetje sturen, gasgeven, remmen enzo. Nog niet geschakeld, maar dat komt volgende les! Volgende week 2 keer, heb echt geen zin om er 8 maanden over te doen. Het is in ieder geval erg leuk
Lijkt me echt raar.. hoe gaat dat dan, hij tyft m in zn versnelling, laat koppeling opkomen en daarna geef jij een kwak gas *edit.. blij dat je het leuk vond iig het word alleen nog maar leuker .. vind ik dan *

Ik heb vrijdag ook weer les.. weer eens om 6 uur.. (5 lessen savonds 2 overdag incl die les.. beetje jammer, wil ook wel weer eens overdag) Vorige les ging goed.. nauwelijks met instructeur gesproken eigenlijk links rechts links fileparkeren bij de blauwe auto etc En ja dat was best saai, beetje een rotdag blijkbaar (en ik had ook niet echt wat te melden)

Enige opmerking was eigenlijk rustiger op rotondes en harder op de snelweg.. paar keer dat ik echt op het laatste moment nog moest kijken of er geen fietsers aankwamen en op de snelweg verder vooruit kijken.. ik blijf af en toe te lang op de eerste baan in een rijtje hangen (volgens mijn instructeur) en zak dan af en toe terug naar 115 ofzo. hij wil constand 130 ofzo.. Nouja doe ik dat toch volgende keer

Vroem vroem

Volgende les naar Laren en dat scheen nogal bijzonder te zijn ofzo.. iemand ervaring mee?
pi_32512279
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Lijkt me echt raar.. hoe gaat dat dan, hij tyft m in zn versnelling, laat koppeling opkomen en daarna geef jij een kwak gas
Wat is daar raar aan Gebeurde bij mij ook . Hij zegt: 'gas los' drukt zijn koppeling in en schakelt gewoon met z'n linkerhand en dan druk je gas weer in....simpel als wat

Ben wél benieuwd hoe het met lambrusco is gegaan
Haleloeja
pi_32512294
Zo kan na 12/14 lessen eindelijk een beetje met de koppeling om gaan

Ging ineens goed , daarvoor steeds moeite er mee. Komt wel meer voor schijnt, nu hopen dat de rest ook snel beter gaat .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32512491
quote:

[..]

Volgende les naar Laren en dat scheen nogal bijzonder te zijn ofzo.. iemand ervaring mee?
Er zijn ontzettend kleine straatjes, waarbij er weinig overzicht is. En vaak druk. Drukker dan de Almeerse straten, me dunkt.
pi_32512613
@ mars

@ gelder

@ iedereen:

ik ben gezakt... tweede maal... en zit voor geen meter met een katergevoel... vorige keer was ik superemotioneel als ontlading -> was tenslotte van die klote instructeur af.

Nu gezakt, maar joh wow ik reed voor mijn gevoel 10 keer beter. En dat ik niet geslaagd ben, sja dat was twijfelachtig, dus ben het geheel niet oneens met de examinator. Aardige man, maar vroeg me net iets teveel tussendoor.

Er zijn toch nog steeds wat dingen die er door de 6 lessen bij de nieuwe instructeur niet uit te hameren zijn geweest. Zo heb ik dat ik soms nog steeds met koppeling ingetrapt een bocht door ga. Als je dat op hoge snelheden doet, kan het gevaarlijk zijn. I know.

Was heerlijk om te zien hoeveel kruisjes er deze keer NIET werden aangekruist. Hahah, vorige keer zat er heel veel bij over de beheersing van het voertuig wat niet in orde was.
I feel goed... voel me zekerder voor wat er komen gaat. Had totaal geen zenuwen deze keer. Vorige keer trilde mijn voet van de zenuwen.
Voor het examen tijdens het kopje thee, de instructeur laten weten dat of ik zou zakken of slagen ik wel kwijt wilde dat ik tevreden ben over zijn manier van lesgeven. En ook eerlijk te kennen gegeven dat ik na mijn eerste examen zo snel mogelijk het nieuwe examen had gepland (ook als ik niet genoeg lessen tussendoor zou hebben,.. zoals nu dus het geval was...) omdat ik gewoon van deze rijschool afwilde. Had nl. een onwijze kater aan de vorige instructeur overgehouden.
Bij deze man ga ik zeker door met lessen. Hij vond het fijn om zo'n compliment te krijgen. Over het algemeen hoor je zulke dingen niet vaak. Alleen wordt er commentaar geleverd als iemand slecht les geeft toch?
zijn advies... wekelijks 1 les van 2 uur... dan kunnen we tenminste bij het cbr in de buurt examenroutes gaan rijden. EN NIET IN HET DONKER LESSEN. Dat heb ik bijna alle lessen van die 6 uur gedaan... overdag is voor mij leerzamer... moet fileparkeren nl. nog aardig oefenen.

Anyway... wie nog moet: good luck.
Ik ga vanavond lekker uit.

Thx voor alle support, jullie zijn tof!

Bianco
pi_32512670
balen dat je gezakt bent, maar goed, de volgende keer ga je het gewoon redden, want je bent al aardig vooruit gegaan zo te lezen

Hoe gaat het nu met je voet btw?

Veel plezier vanavond
pi_32512940
jammer lambrus, volgende keer ga je het halen er zit iig vooruitgang in zoals je zegt!

En veel plezier met stappen vanavond
Haleloeja
pi_32512948
Jammer dat je gezakt bent Lambrusco, maar geweldig dat je er zo voor staat.

Als je het idee hebt dat je kon rijden, dan ben je al zo ver. Dat was de vorige keer nog niet zo, en nu wel. Heb er de volste vertrouwen in om de volgende keer (of eventueel de keer erop) het wel gaat dan.

En rijden is echt leuk hoor, nog even doorzetten en je mag je scharen in de rij mensen die tijdens feestjes over hun nieuwe auto pocht. En ineens (besefte ik van de week) als je plaats moet nemen in de passagiersstoel!
pi_32512977
jammer , maar wel heel goed zoals je het nu oppakt zeg! zou ik niet kunnen denk ik ,maarja dat zien we morgen wel have fun tonight!
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 18:03:44 #186
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32513532
quote:

Daar les ik elke week (nouja, Laren, Blaricum, Hilversum enz.)
In het centrum veel kleine straatjes en daar net buiten telkens continu afwisselen van 30, 50 en 80 km. Ik vind het wel fijn rijden eerlijk gezegd
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32513684
Jammer Lambrusco , maarja zoals de anderen ook al gezegd hebben, wel heel fijn dat er wel al heel veel vooruitgang in zit!

Je hebt nu zelf ook het gevoel dat je er wel komt, en dat is belangrijk! Zet hem op, de volgende keer staan hier mijn felicitaties voor jou. Succes verder!
pi_32514334
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Er zijn ontzettend kleine straatjes, waarbij er weinig overzicht is. En vaak druk. Drukker dan de Almeerse straten, me dunkt.
Dat zal vast wel, rijd ook nooit in almere (behalve het wegbrengen van anderen dan) we hebben hier ook geen cbr omdat het rijden hier te makkelijk zou zijn (ben ik het wel mee eens) tussen alle wijken door lopen voorrangswegen met aan 2 kanten groen of een of andere scheiding van de woonwijken, fietspaden gaan over bruggen of door tunnels, op deze 'verkeersaders' mag je 50 (80 op de ring weg) en de woonwijken zijn 1 groote 30km zone incl drempel festijn Iedereen uit almere rijd dus af in het gooi (en lest daar.. uitzonderingen gaan naar amsterdam) Zelfde geld voor lelystad begreep ik, die lessen en hebben examen in harderwijk

Maargoed, veel smalle straatjes enzo dus (naarden vesting idee?) oke leuk is anders maar we gaan het meemaken (om 18:00 )
pi_32516832
Iedereen gefeliciteerd
pi_32518054
Bij mij is het een beetje een raar verhaal. Ik heb meer moeite met de rem dan met de koppeling.
Als ik de rem een beetje intrap gebeurt er niets, als ik hem iets harder intrap, precies hetzelfde, er gebeurt niets. Dus elke keer rij te lang te hard door, dan besluit ik de rem maar eens goed in te drukken omdat ik natuurlijk wel stil moet staan, dan rem ik dusdanig hard dat ik zonder gordel zo op de motorkap zou kunnen liggen, oftwel, ik sta dan zo abrupt stil dat het overduidelijk is dat dat niet de juiste manier van remmen is. Ben ik de enige die remmen moeilijk vind?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32518118
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Ben ik de enige die remmen moeilijk vind?
ik heb wel dat ik soms te laat rem en daardoor te dicht op mijn voorganger sta bij een verkeerslicht ofzo, maar verder heb ik niet echt moeite met remmen
  woensdag 23 november 2005 @ 20:40:06 #192
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32518166
probeer de rem net even los te laten vlak voordat je volledig stil staat, daarmee wordt het al wat natuurlijker. Het verschil merk je gelijk. Dus je drukt hem gewoon geleidelijk goed in en laat hem wanneer je bijna stil staat weer los...

je zal niet meer naar voren schieten bij stoplicht en het krijgt een natuurlijk gevoel.
pi_32518512
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Ben ik de enige die remmen moeilijk vind?
hoeveel lessen heb je gehad? in het begin had ik ook wel eens dat ik de rem te hard indrukte, maar daarna niet meer nee.

2 tips: Zorg dat je stoel iets naar achter staat (of naar voren) zodat je met je been geleidelijk kunt remmen en dus niet met je hele voet op het rempedaal staat. En zorg dat je makkelijke schoenen aan hebt met dunne zolen. Zo heb je meer gevoel in je voet. Ik rij eigenlijk nog steeds met mijn zomerschoenen want heb ik wat meer gevoel in zodat ik de pedalen goed voel. Als ik mijn winterschoenen met wat dikkere zool aanheb voel ik de pedalen soms niet onder mijn voet!

succes ermee!
Haleloeja
pi_32520070
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hoeveel lessen heb je gehad? in het begin had ik ook wel eens dat ik de rem te hard indrukte, maar daarna niet meer nee.

2 tips: Zorg dat je stoel iets naar achter staat (of naar voren) zodat je met je been geleidelijk kunt remmen en dus niet met je hele voet op het rempedaal staat. En zorg dat je makkelijke schoenen aan hebt met dunne zolen. Zo heb je meer gevoel in je voet. Ik rij eigenlijk nog steeds met mijn zomerschoenen want heb ik wat meer gevoel in zodat ik de pedalen goed voel. Als ik mijn winterschoenen met wat dikkere zool aanheb voel ik de pedalen soms niet onder mijn voet!

succes ermee!
Ik heb nu 3 lessen gehad, bedankt voor de tips
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32520653
Had nooit een idee hoe ik remde totdat ik er een keer een opmerking over kregen dat we toch wel wat abrupt stil stonden. Daarna in een les geleerd om netjes stil te komen staan. Remmen om snelheid te verliezen en remmen om stil te staan doe je in minstens 2 stappen. Wel op gevoel hoor, maar gewoon, remmen met beleid.

Het was een van de meeste leerzame lessen die ik heb gehad.

Een tijdje later zat ik achterin in mijn lesauto, en het meisje dat reed had de lees blijkbaar nog niet gehad. Irriteerde me kapot!
pi_32522664
Gewoon zachtjes op het pedaal drukken Op een gegeven moment begin je wel te vertragen
pi_32523378
Tip, kijk goed wanneer anderen (sjonnie golfjes zijn geen goed voorbeeld) beginnen met remmen.. misschien al veel eerder dan jij denkt, je merkt vaak eigenlik pas dat je te hard remt in de laatste meters (dat je voelt dat je beetje uit je stoel komt, hoofd naar voren) dat merkte ik iig, misschien als het even kan naar je km teller snelheidsmeter kijken of je vertraagt

Dat is wat mij verteld werd tijdens de eerste les (nouja niet dat snelheidsmeter verhaal.. maar in het begin beetje naar andere kijken) als het goed is zit er amper speling in je rempedaal (zeg maar geen) dus ook minimaal aanraken zou effect moeten hebben :-/ nouja succes hoop dat je hier iets aan hebt
  donderdag 24 november 2005 @ 10:30:05 #198
109065 sungaMsunitraM
pi_32530843
Godver
Gezakt
(wel terecht, ik voel me niet genaaid door de examonator ofzo, eerst 5 min zat ik gewoon zóóó te kutten )
pi_32531305
Hoi allemaal,

Ik moest vorige week vrijdag examen doen bij het BNOR!!!!
EN IK HEB HET GEHAALD!!!!! Het was echt relaxt, ik heb het hele examen super goed gereden en de uitslag was dus geslaagd!
Dit is echt een super lekker gevoel en ik ben er onwijs blij mee. Het heeft even wat tijd en geld gekost, maar nu heb ik hem.
Dus een tip voor iedereen, gewoon doorgaan ook al zak je 2-3-4 keer!

IK GA WEER LEKKER RIJDEN!!!!
pi_32532011
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Godver
Gezakt
(wel terecht, ik voel me niet genaaid door de examonator ofzo, eerst 5 min zat ik gewoon zóóó te kutten )
balen zeg naja, volgende keer beter
pi_32532023
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:54 schreef angel99 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik moest vorige week vrijdag examen doen bij het BNOR!!!!
EN IK HEB HET GEHAALD!!!!! Het was echt relaxt, ik heb het hele examen super goed gereden en de uitslag was dus geslaagd!
Dit is echt een super lekker gevoel en ik ben er onwijs blij mee. Het heeft even wat tijd en geld gekost, maar nu heb ik hem.
Dus een tip voor iedereen, gewoon doorgaan ook al zak je 2-3-4 keer!

IK GA WEER LEKKER RIJDEN!!!!
gefeliciteerd en veel plezier met je rijbewijs
pi_32532430
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Godver
Gezakt
te kutten met wat? Dat je kijk fouten maakte of gewoon dat schakelen niet goed ging

Iig erg balen dat wel, volgende x beter
Haleloeja
  donderdag 24 november 2005 @ 11:43:02 #203
109065 sungaMsunitraM
pi_32532525
Vooral niet ver genoeg vooruit kijken, daardoor paar keer verkeerde voorsorteervakken en een keer midden op de spoorwegovergang gaan staan
pi_32534555
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vooral niet ver genoeg vooruit kijken, daardoor paar keer verkeerde voorsorteervakken en een keer midden op de spoorwegovergang gaan staan
wil je dood ofzo
pi_32536570
ik heb vandaag mijn, jawel, 40e les gehad...en er komen er nog iets van 3 bij voor het examen.....

Maargoed...het ging niet echt toppie vandaag... Nog steeds maak ik nog wel wat (kleine) foutjes...en moet de instructeur nog aanwijzingen geven......

en dát na 40 lessen... ik hoop maar dat het examen over 1.5 week goed gaat en ik niet teveel van die kleine foutjes maak ..... Opzich heb ik er veel vertrouwen in hoor MAAR...hadden andere ook nog dat ze de week vóór het examen nog steeds fouten (niet groot, maar details) maakte...?
Haleloeja
  donderdag 24 november 2005 @ 14:24:28 #206
88233 Steve
Still the best.
pi_32536664
Ik maak ook nog steeds van die kleine, domme foutjes. Meestal doe je die goed, soms gaat het helemaal mis.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:32:53 #207
109065 sungaMsunitraM
pi_32536875
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wil je dood ofzo
Was niet zo'n spoorwegovergang met spoorbomen waar IC's met 140 km/uur langskomen, maar zo'n industriespoortje in A'dam Noord.
pi_32538618
Gefeliciteerd angel99 en jammer sungaMsunitraM, volgende keer beter!

Ik ben vandaag ook gezakt het ging allemaal best goed enzo bijna geen fouten enzo totdat ik de snelweg afging en ik naar de 4 terug moest schakelen... toen schakelde ik perongeluk terug naar de 2 (wat mij normaal nooit gebeurd) en toen viel de examinator tegen me uit.. ik schrok daar wel beetje van want daarvoor was ie best aardig, maar iig meteen daarna gingen we nog keer op de snelweg en misschien door dat ene voorval van daarnet keek ik niet zo goed en bijna aan 't eind van de invoegstrook kon ik niet naar links omdat ene mercedes geen ruimte voor me wilde maken en dus toen ging ik een stukje over de vluchtstrook. Dat was opzich niet zo erg maar ik had het kunnen voorkomen door beter in het begin te kijken... opzich snap ik 't wel dat ik gezakt ben maar toch jammer...
pi_32538710
das zeker jammer livefortoday en viel die examinator echt tegen je uit?
pi_32538767
ja nouja, hij was in 't begin wel aardig dus schrok ik nogal en zei ie van ja als je in je eentje rijd mag zoiets nooit gebeuren en wel op een boze manier, zelfs m'n instructeur vond 't eignelijk niet zo kunnen zei die achteraf.
pi_32540489
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef livefortoday het volgende:
ja nouja, hij was in 't begin wel aardig dus schrok ik nogal en zei ie van ja als je in je eentje rijd mag zoiets nooit gebeuren en wel op een boze manier, zelfs m'n instructeur vond 't eignelijk niet zo kunnen zei die achteraf.
das ook stom zeg. lijkt me ook dat je daarvan schrikt. en hoezo is dat erg als je in je eentje rijdt? het is niet goed voor je motor ofzo, maar ik zie niet in waarom het minder slecht is als je dat op rijles doet. nou ja, volgende keer beter moet je maar denken toch? en waarschijnlijk zul je nooit meer terugschakelen naar 2 ipv 4 is vaak zo, als je zoiets een keer fout doet dat je dat nooit meer vergeet.
pi_32540892
Als je ipv je 4 je 2 pakt kan je echt die auto naar de tering helpen hoor, das echt niet tof....

Of je wielen kunnen blokkeren ofzo door het plotselinge grote remmende effect van de motor..., maar vooral dat eerste punt is natuurlijk erg...
pi_32540994
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef Repeat het volgende:
Als je ipv je 4 je 2 pakt kan je echt die auto naar de tering helpen hoor, das echt niet tof....

Of je wielen kunnen blokkeren ofzo door het plotselinge grote remmende effect van de motor..., maar vooral dat eerste punt is natuurlijk erg...
ok als je wielen kunnen blokkeren snap ik waarom het beter is dat op les te doen, maar dan nog..
is er trouwens geen weerstand? of is dat alleen bij de 1e versnelling (en achteruit) zo?
pi_32541371
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef Nemmi het volgende:

[..]
hoezo is dat erg als je in je eentje rijdt? het is niet goed voor je motor ofzo, maar ik zie niet in waarom het minder slecht is als je dat op rijles doet. nou ja, volgende keer beter moet je maar denken toch? en waarschijnlijk zul je nooit meer terugschakelen naar 2 ipv 4 is vaak zo, als je zoiets een keer fout doet dat je dat nooit meer vergeet.
uuuhmmm..... als je van de snelweg afkomt en je dus rond de 80-100 rijdt (op uitrijstrook) en je schakelt terug van de 4 naar de 2 maak je zoveel toeren dat je de de moter opblaast (in ergste geval dan hé). Daarbij komt dat je auto ineens super hard afremt en dat dat natuurlijk voor jezelf én voor het andere verkeer levensgevaarlijk is

En je mag heus wel van de 4 naar de 2...alleen dat moet je doen vlakvoordat je stil staat....normale snelheid waarbij je in de 2 rijdt)
Haleloeja
pi_32541921
ik heb zaterdag 12 november mn eerste les gehad, afgelopen dinsdag was mn tweede. Ik les bij een rijschool die RIS gecertificeerd is, RIS is opzich wel relaxed, je weet waar je aan toe bent enz en tot nu toe ging het allebei de keren wel goed, maandag heb ik mn 3e les.
pi_32542040
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef livefortoday het volgende:
Had de examinator het door en trapte hij de koppeling in (zodat jij m niet los kon laten) of ging het echt helemaal mis.. wel ff schrikken lijkt me

Geslaagden gefeliciteerd Gezakten, better luck next time
  donderdag 24 november 2005 @ 17:31:41 #217
109065 sungaMsunitraM
pi_32542077
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef livefortoday het volgende:
Ik ben vandaag ook gezakt
* sungaMsunitraM livefortoday hand schudt en biertje aanreikt
pi_32542271
Maandag pas weer mn volgende les
1 keer in de week is wel wat weinig
Kga toch maar es bij die vent vooruitplannen, zodat ik op minstens 2 of liever nog 3 lessen per week uitkom, want hij zit altijd vol
pi_32542291
ja robin het ging echt helemaal mis, ik schrok me echt rot maar ik trapte gelijk de koppeling in en schakelde naar de 3 dus toen was er ook niet zoveel aan de hand, m'n examinator zei later ook dat 't ergste was het invoegen daar ben ik dus ook op gezakt, niet op 't verkeerd schakelen..

Dankje sunga! 't komt wel goed daar ben ik van overtuigd :-)
pi_32560701
balen als je op een dag als vandaag (qua weersomstandigheden) moet afrijden
Haleloeja
pi_32561137
ach een vriend van mij is op dit moment bezig met zn praktijk
pi_32562761
Net les gehad, was wel behoorlijk glad
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:15:54 #223
88233 Steve
Still the best.
pi_32564396
Zo, dadelijk eens voor het eerst door sneeuw rijden.
pi_32564708
ik heb vandaag ook rijles, heb al eens eerder in de sneeuw gereden en vond ik echt niet fijn
pi_32565548
Hierzo (in het echte Nederland) ligt (gelukkig) geen sneeuw hoor
pi_32567020
hoor net op de radio dat er geen trein rijd vanwege een aanrijding, dus rijles gaat niet door, pwiew
pi_32568216
Leg eens uit? je begint je lessen op een station ofzo? (je woont ver van examen gebied oid??)

Ik moet om 6 uur, regent hier aardig, wind valt mee, nog geen vlokje sneeuw gezien (hier is almere, zal ook wel gelden voor bussum en omgeving)
pi_32568509
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef Robin__ het volgende:
Leg eens uit? je begint je lessen op een station ofzo? (je woont ver van examen gebied oid??)
toen ik begon met rijlessen woonde ik nog bij me ouders, nu woon ik op kamers, maar heb nog wel gewoon rijles in de plaats waar me ouders wonen
pi_32568885
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

toen ik begon met rijlessen woonde ik nog bij me ouders, nu woon ik op kamers, maar heb nog wel gewoon rijles in de plaats waar me ouders wonen
waarom komt de instructeur dan niet naar jouw huis toe?

of is dat te ver?
pi_32569200
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef wlsandman het volgende:

[..]

waarom komt de instructeur dan niet naar jouw huis toe?

of is dat te ver?
Mijn ouders wonen in Nijkerk (waar ik dus rijles heb) en zelf woon ik in Deventer
pi_32572221
Hm 30 min tot de les, en het is nog maar 0,5c buiten
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:38:03 #232
88233 Steve
Still the best.
pi_32572415
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef Robin__ het volgende:
Hm 30 min tot de les, en het is nog maar 0,5c buiten
In de auto is het lekker warm.

Door de sneeuw rijden viel mee, lekker rustig rijden.
pi_32572708
sja vandaag afrijders hebben pech.. of niet? misschien zijn de examinatoren wel soepeler??

in ieder geval iedereen weer veel geluk....
pi_32573098
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:47 schreef Robin__ het volgende:
Felicitaart

Was niet je eerste examen toch? Als het wel je eerste examen was, heb je een ttt gedaan en vond je dit zinvol achteraf?
T was mn eerste examen ja theorie ook in 1 keer gehaald, geen TTT gehad

goed he
I'm a Newbie. I know
pi_32573758
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef livefortoday het volgende:
ja robin het ging echt helemaal mis, ik schrok me echt rot maar ik trapte gelijk de koppeling in en schakelde naar de 3 dus toen was er ook niet zoveel aan de hand, m'n examinator zei later ook dat 't ergste was het invoegen daar ben ik dus ook op gezakt, niet op 't verkeerd schakelen..

Dankje sunga! 't komt wel goed daar ben ik van overtuigd :-)
Mijn instructeurs hebben eht altijd over AEX,

De aard van de fout
De ernst van de fout
en hoeveel X(maal) het voorkomt

Je maakt 1 grote fout zonder gevolgen op de snelweg, daarna nog eens proberen op de snelweg en dan maak je weer een fout en is het bekeken. Had je die 2e fout niet gemaakt was het waarschijnlijk wel goed gegaan.

Was heerlijk vandaag zeg, ff wind, regen, sneeuw, file.
pi_32583360
Pff zo dat was me de les wel.. liep gewoon niet lekker, in de regen, in het donker door laren... man wat een gekut daar zeg.. auto rijd net even te hard in zn 2 als je gas los hebt, ook heel irritant.. nouja was ook wel moe maandag avond beter

paar foutjes
kruispunt, zo ver mogelijk links gaan staan, knipper naar links.. en wachten voor het stoplicht.. en dan gewoon heel rustig rechtdoor rijden Heel smal weggetje (dr stond een bordje 'niet langer dan 5m') heel rustig bochtje, en dan toch nog half iemands heg in rijden .. spiegel scheef enzo

!! edit, niet zo veel gemerkt van de sneeuw enzo hier, was gelukkig ook niet glad (nu net buiten op de fiets wel) Ik hoorde dingen over ingesneeuwde mensen op de snelweg enzo zo ff nieuws kijken.. of de frontpage
pi_32592504
Vandaag voor het eerst echt alleen gereden. Proefritje gemaakt. Ging wel OK. Alleen wel lastig om een (tweedehands) auto te gaan kopen als er niet zoveel verstand van hebt (en er is zoveel keus).
pi_32593425
Jeetje de rijles ging gister niet eens door met 30 cm sneeuw

Maar goed volgende week inhalen..dus dat worden 2 lange avonden 18.00-21.00.
pi_32597258
zo was ff heftig gister zeg eerst al paar keer overdag in de stortregen wat ritjes moeten maken. ook dat het superglad was op de snelweg (van die regen dus), en alle auto's voor je ineens stilstaan. je kon ook niet extreem ver voor je uitzien door die regen, maar ok.
en toen ook nog om 5 uur sochtends half slapend iemand naar station gebracht. pffff.
was echt heftig allemaal, maar hebben we die ervaringen ook weer. alles ging gelukkig goed
wel leuk zo'n rijbewijsje hoor, je maakt nog eens wat mee LOL
en supermooi ingeparkeerd en met mn kleine yarisje een vette bmw eruit getrokken bij een verkeerslicht die daarvoor de hele 50-weg zo ongeveer in mn bumper reed
*einde ervaringen van ferryfan
"Trust can kill you, or set you free"
pi_32599524
Na les 11 en 12 vind ik het nu saai worden, tis niet meer spannend.
pi_32600374
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef randysgz het volgende:
Na les 11 en 12 vind ik het nu saai worden, tis niet meer spannend.
had ik ook ja, je hebt steeds minder tegen je instructeur te zeggen, het wordt meer een gewoonte.
pi_32600439
Daar had ik geen last van. Vond 't juist leuker worden, omdat het beter ging.
En ik kon prima opschieten met mijn instructeur (hoewel 'ie af en toe wat veel zwamde). Scheelt ook dat onze muzieksmaak redelijk overeen kwam (en we ongeveer even oud waren).
pi_32600490
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:45 schreef Wombcat het volgende:
Daar had ik geen last van. Vond 't juist leuker worden, omdat het beter ging.
En ik kon prima opschieten met mijn instructeur (hoewel 'ie af en toe wat veel zwamde). Scheelt ook dat onze muzieksmaak redelijk overeen kwam (en we ongeveer even oud waren).
dat is wel relax dan..

ik ben 18 en mijn instructeur is 64

we zaten dus niet echt op 1 golflengte en we spraken dus meer over het nieuws, dagelijks leven enz, niet zoveel boeiends dus
pi_32600600
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:47 schreef wlsandman het volgende:

[..]

dat is wel relax dan..

ik ben 18 en mijn instructeur is 64

we zaten dus niet echt op 1 golflengte en we spraken dus meer over het nieuws, dagelijks leven enz, niet zoveel boeiends dus
Ik 35 en mijn instructeur ook zoiets, dus dat praat dan inderdaad makkelijker. Heb je toch meer gemeen.
pi_32600632
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik 35 en mijn instructeur ook zoiets, dus dat praat dan inderdaad makkelijker. Heb je toch meer gemeen.
idd, en je gaat natuurlijk ook niet tegen die vent zeggen van; goh wat fietst daar nou een lekker wijf
pi_32600789
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:53 schreef wlsandman het volgende:

[..]

idd, en je gaat natuurlijk ook niet tegen die vent zeggen van; goh wat fietst daar nou een lekker wijf
Nee.
Nu kwam het wel andersom voor.
pi_32600880
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:53 schreef wlsandman het volgende:

[..]

hahaha...klopt inderdaad...mijn instructeur is iets van 55 ofzo...en ik ben 18....dus ook erg leeftijdsverschil....Opzich kan ik wel met hem praten hoor, maar hebben geen super uitgebreide gesprekken...meer over koetjes/kalfjes (nieuws/weer/situaties in het verkeer etc.)

Maar over 1.5 week KÁN ik er vanaf zijn
Haleloeja
pi_32601466
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:05 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Maar over 1.5 week KÁN ik er vanaf zijn
dat moet je jezelf idd maar voorhouden
pi_32609526
Pffff. Het begint er een beetje op aan te komen. Twintig lessen gehad en a.s. woensdag mijn TTT. M'n instructrice gaf aan dat er in ieder geval, naast het dubbele lesuur komende dinsdag, het beste nog een dubbel lesuur gepland kan worden. Die vind waarschijnlijk morgen (maandag) plaats.

Ik begin wat zenuwachtig te worden en dat is volgens mij ook te merken in mijn rijstijl de afgelopen week. Na de TTT heb ik nog 6 lessen over tot 21 december, dan is mijn praktijkexamen. Misschien dat ik er nog een paar bij koop. Nou hopelijk zorgen de lessen ervoor dat ik me wat zekerder ga voelen op de weg.
quote:
had ik ook ja, je hebt steeds minder tegen je instructeur te zeggen, het wordt meer een gewoonte.
Opzich heb je wel een aparte relatie met je instructeur/instructrice. Vaak ken je hem of haar alleen van het rijlessen. En straks over een paar weken (als alles goed gaat) zie je hem/haar waarschijnlijk niet meer. In ieder geval praat ik (nog steeds) redelijk vaak met m'n instructrice (over het rijden, haar beroep, maar ook dingen over thuis enzo).

De radio staat overigens (helaas) nooit aan. Ik las net dat een praktijkexamen bijna 1 uur duurt. Ik was altijd in de veronderstelling dat deze nooit meer als 40 minuten duurde.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toad op 27-11-2005 01:24:53 ]
pi_32612476
Nee hoor, praktijkexamen duurt maar een half uur (qua rijden dan).
pi_32612548
ik 33 en rijinstructeur iets ouder...

en eerlijk gezegd praat ik het liefst niet teveel tijdens de les; dat werkt bij mij niet...

vorige instructeur daar had ik de hele les door gesprekken mee, en achteraf gezien snap ik pas dat ik daardoor niet geweldig veel geleerd heb bij hem. Praten en autorijden itegelijkertijd is niet zo mijn ding.
Da's ook ellende met het examen... twee keer geweest en beide keren beginnen die instructeurs: "zo jij had toch al jaren je rijbewijs kunnen hebben??" Uh ja fijn, moet ik daar weer aan herinnerd worden denk ik dan. Kort antwoord gegeven. " wat voor werk doe je? ben je bekend in de buurt? heb je een vriend? woon je samen? blablabla..."
Na een paar korte antwoorden weet die examinator toch wel dat ik liever mijn examen rijd zonder dat gelul?!
Lastig.
  zondag 27 november 2005 @ 09:06:34 #252
88233 Steve
Still the best.
pi_32612604
Examinatoren doen dat volgens mij ook een beetje expres, om te kijken of je ook kunt rijden terwijl je wat afgeleid wordt.
Maar inderdaad, soms is het best irritant als je je op het rijden wil richten en er zit iemand langs je van alles te vertellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 27-11-2005 10:49:53 ]
pi_32613203
oh LOL zou dat de reden zijn ;-)
pi_32613251
Je moet er natuutlijk ook rekening mee houden dat je in de toekomst ook wel met mensen in d eauto zult zitten die praten. Ze zullen willen zien of je daar mee om kunt gaan.
pi_32613349
logisch, maar in je leerproces is het niet fijn; te veel gelul
pi_32613388
Met mijn lessen merkte ik dat ik het ook regelmatig uitschakelde als mijn instructeur zat te praten. Dat hij soms wel aan het woord was, en ik af en toe daarop reageerde, maar eigenlijk met het verkeer bezig was en niet echt hoorde waar hij het over had.
pi_32613465
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:07 schreef Wombcat het volgende:
Met mijn lessen merkte ik dat ik het ook regelmatig uitschakelde als mijn instructeur zat te praten. Dat hij soms wel aan het woord was, en ik af en toe daarop reageerde, maar eigenlijk met het verkeer bezig was en niet echt hoorde waar hij het over had.
Heb ik zelf ook, ben ik met een verhaal bezig, stop ik opeens ergens in een zin omdat ik mijn aandacht opeens harder nodig heb. En zodra het weer rustig is ga ik verder
pi_32613485
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:12 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook, ben ik met een verhaal bezig, stop ik opeens ergens in een zin omdat ik mijn aandacht opeens harder nodig heb. En zodra het weer rustig is ga ik verder
Ja, dat heb ik ook een paar keer meegemaakt. Was ik net iets aan het zeggen, kwamen we bij een drukke kruising of zo, en stopte ik gewoon in mijn praatje.
pi_32614035
Met de instructeur kan ik goed opschieten, dat gaat super! veel lachen muziekje erbij etc.
Ik bedoelde meer, dat het rijden niet meer zo spannend als les 1.
pi_32616014
Vriend van me had paar dagen geleden zn examen, duurde ongeveer 45 minuten...

En met praten heb ik niet zo'n moeite, ookal rij ik 's avonds in de regen ofzo, dan kan ik nog wel met mn instructeur praten. Hoef me niet zo intens te concentreren op het verkeer dat ik niet meer kan praten (gelukkig).
pi_32616102
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook een paar keer meegemaakt. Was ik net iets aan het zeggen, kwamen we bij een drukke kruising of zo, en stopte ik gewoon in mijn praatje.
ja dat had ik ook altijd dan zei ik altijd wacht ff. ff doen wat ik moest doen, en dan weer verder met mn verhaal.
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
logisch, maar in je leerproces is het niet fijn; te veel gelul
jawel, maar op je examen moet je het al kunnen, want hoewel je extreem veel leert van zelf rijden, is je officiele leerproces afgelopen als je geslaagd bent. dus als je dan nog niet kunt rijden als iemand met je praat dan is het toch niet goed.
pi_32617427
je (officiele) leerproces is nooit afgelopen
pi_32622030
wtf is nu precies het verschil tussen een busbaan en een busstrook
pi_32622141
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
Busstrook loopt naast de rijstrook, met zeg maar alleen een lijn ertussen. Een bussbaan loopt helemaal apart. Toch?

Het kan ook andersom zijn, maar ik heb mn theorie gelukkig al binnen
pi_32622154

[ Bericht 100% gewijzigd door Piles op 27-11-2005 17:18:09 (Dubbel) ]
pi_32622180
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
BUSBAAN: Een rijbaan waarop het woord BUS of LIJNBUS is aangebracht

BUSSTROOK: Een rijstrook waarop het woord BUS of LIJNBUS is aangebracht. HEt woord BUS betekent dat lijnbussen en andere autobussen hiervan gebruik mogen maken. Het woord LIJNBUS betekent dat alleen lijnbussen dit mogen. Taxi's mogen het ook als daarvoor een vergunning is gegeven
pi_32622188
Een busbaan is een aparte weg voor de bus, een busstrook is een strook (Duh!) voor de bus. Lijkt mij hoor. Voorbeeld hier in Groningen van de eerste is het zuiderdiep, waarbij op de hoofdbaan alleen de bussen mogen komen (en taxi's), terwijl al het andere verkeer over de smalle ventweggetjes moet.
pi_32622195
een busstrook ligt dus gewoon naast de weg gescheiden door een doorgetrokken streep, en een busbaan is echt een aparte weg.

pi_32622207
moet wel duidelijk zijn nu
pi_32627931
Hebben de mensen die geslaagd zijn (of al op geweest zijn) eigenlijk extra lessen gehad voor het examen? Normaal les ik 1 keer in de week...en heb nu 43 lessen gehad (veel ja idd )

Ik moet volgende week examen doen, en heb vorige week al 2 lessen in de week gedaan, was dat deze week ook van plan en dan wil ik de dag voor mijn examen (volgende week) maandag ook nog lessen én nog een keer vlakvoor mijn examen...

Maar dan kom ik echt op MEGA veel lessen uit (47).....en als ik dán zak...sja is het geld onderhand ook op en zijn die lessen voor niets...

Dus vroeg ik me af of het ook écht nut had ja/nee
Haleloeja
pi_32628549
Ik heb één keer afgereden, niet geslaagd, helaas, binnenkort opnieuw proberen.
Had wel extra lessen gehad voor m'n examen. Volgens mijn instructeur had het (bij mij?) wél effect, reed beter als ik meerdere keren per week reed zei hij. Dan zat ik er beter in zegmaar.

Oh en 47 lessen gehad hebben is geen ramp, hoor. Het kost alleen wel veel geld idd.
pi_32628636
Tja als je het allemaal onder de knie hebt zie ik niet in waarom je nog even snel extra veel lessen moet doen voor het examen....

BTW: 43 lessen met 1 les per week Dan ben je bijna een jaar bezig
IK was echt voor minstens 2 of liever nog 3 lessen per week gegaan
pi_32628896
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
Tja als je het allemaal onder de knie hebt zie ik niet in waarom je nog even snel extra veel lessen moet doen voor het examen....

ik heb ook maar 1 les per week omdat me ouders niet meer dan 1 les per week willen betalen en ik zelf geen geld heb voor rijles, dus ik ben ook al sinds eind januari bezig
pi_32630229
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
Als je er geen tijd voor hebt?
Of geen/niet genoeg geld om alles in korte(re) tijd te betalen?

pi_32630251
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb ook maar 1 les per week omdat me ouders niet meer dan 1 les per week willen betalen en ik zelf geen geld heb voor rijles, dus ik ben ook al sinds eind januari bezig
Ik sinds eind februari.
pi_32630609
ik heb ook maar 1x per week les gehad omdat meer niet mogenlijk was
maar ben in 1 x geslaagd na 21 lessen
en voor examen geen extra les gehad
pi_32634505
Morgen weer les.

Ja ik ben bagger
pi_32634988
Maak je niet druk als je iets langer bezig bent. Ik heb ben ook lang bezig geweest (heeeeel lang). Ik rijd nu 1,5 jaar en ik heb nog geen schade of wat dan ook gehad, en nee ik rijd niet als e.o.a. oud wijf!
pi_32639866
Straks weer een dubbele les.
Nog 2,5 week en dan moet ik afrijden. (14 december)
Tijdens mijn lessen gaat het eigenlijk heel erg goed,maar ik voel nu al de spanning van het examen
pi_32639977
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef ikbenerook het volgende:
Maak je niet druk als je iets langer bezig bent. Ik heb ben ook lang bezig geweest (heeeeel lang). Ik rijd nu 1,5 jaar en ik heb nog geen schade of wat dan ook gehad, en nee ik rijd niet als e.o.a. oud wijf!
en ligt eraan hoeveel km's je per jaar rijdt!

dat was je even vergeten te vermelden
pi_32640867
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef nieky het volgende:
Straks weer een dubbele les.
Nog 2,5 week en dan moet ik afrijden. (14 december)
Tijdens mijn lessen gaat het eigenlijk heel erg goed,maar ik voel nu al de spanning van het examen
ik heb over een week examen en voel de spanning nu ook al wel behoorlijk, nú al... De avond ervoor vieren we sinterklaas (5 december) en 6 december moet ik sochtends om 7.00 al opstaan. hopelijk is het dus een goede afleiding die avond ervoor....(al kan ik het niet te laat maken natuurlijk )
Haleloeja
pi_32644118
Ik heb morgen mn deeltoets II van de RIS
14 december TTT, en 30 december examen. De 30e schijnt een drukke dag te zijn
pi_32644201
Gelderland en Piles, succes allebei!
Ik zal aan jullie denken
pi_32644345
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik heb over een week examen en voel de spanning nu ook al wel behoorlijk, nú al... De avond ervoor vieren we sinterklaas (5 december) en 6 december moet ik sochtends om 7.00 al opstaan. hopelijk is het dus een goede afleiding die avond ervoor....(al kan ik het niet te laat maken natuurlijk )
Ik moet ook al om 8.00 afrijden. En heb daarvoor nog even een lesje, dus 710 beginnen!!

Succes alvast!
pi_32648094
Ging vanmiddag stukken beter dan vorige week. Heb alleen nog moeite met het verwisselen van rijstrook op drukke punten en het fileparkeren.
pi_32648386
straks m'n tweede rijles voor het eerst schakelen, ben benieuwd!
pi_32648538
Zo ook mijn 2e rijles. Voor het eerst... tja wat eigenlijk Alles al in mn eerste les gedaan
pi_32649011
Succes

2e les begin je pas echt
pi_32649268
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Repeat het volgende:
alles al in mn eerste les gedaan
Morgen examen dan, ofzo?
pi_32649292
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Repeat het volgende:
Zo ook mijn 2e rijles. Voor het eerst... tja wat eigenlijk Alles al in mn eerste les gedaan
Snelweg ook al?
pi_32650121
ik wel

en over 10 minuten vast ook weer daag
pi_32650146
morgenvroeg heb ik ook voor het eerst rijles direct 2 uur.
pi_32650358
Straks weer lessen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32650901
Zo, schakelen ging redelijk (voldoende op m'n leskaart iig) in het begin beetje problemen met het koppelen, haalde hem te snel eraf etc. Meteen ook op de snelweg heb al zin in m'n 3e
pi_32651061
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
cool, veel succes
  maandag 28 november 2005 @ 18:31:33 #296
88233 Steve
Still the best.
pi_32651100
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
Veel plezier. Eerste les is (meestal) hartstikke leuk.
pi_32651695
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste les is (meestal) hartstikke leuk.
Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denken

Tenminste bij mij dan
pi_32651811
bedankt iedereen maar heb aan de ene kant het gevoel dat het makkelijk is maar andere kant heb ik nu al het gevoel dat ik er niks van ga bakken
pi_32651831
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Idd, dan is het net alsof je binnen 8 lessen examen kan gaan doen, tot je in die 8e les moet gaan kijken/denken

Tenminste bij mij dan
idd, same here
  maandag 28 november 2005 @ 19:13:23 #300
88233 Steve
Still the best.
pi_32651945
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:05 schreef magic_dreamer het volgende:
bedankt iedereen maar heb aan de ene kant het gevoel dat het makkelijk is maar andere kant heb ik nu al het gevoel dat ik er niks van ga bakken
Je hebt nog geen een les gehad joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')