vaag, had hem naar fok usericon maneger geupload, naja, misschien dattie het strax weer doetquote:Op woensdag 23 november 2005 16:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jouw usericon doet het nu niet![]()
Lijkt me echt raar.. hoe gaat dat dan, hij tyft m in zn versnelling, laat koppeling opkomen en daarna geef jij een kwak gasquote:Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef superheist het volgende:
Zo, eerste les gehad!
Ik had verwacht dat ik naar een verlatenparkeerterrein zou gaan ofzo, maar gingen meteen de weg op.
Beetje sturen, gasgeven, remmen enzo. Nog niet geschakeld, maar dat komt volgende les! Volgende week 2 keer, heb echt geen zin om er 8 maanden over te doen. Het is in ieder geval erg leuk
Wat is daar raar aanquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar.. hoe gaat dat dan, hij tyft m in zn versnelling, laat koppeling opkomen en daarna geef jij een kwak gas![]()
Er zijn ontzettend kleine straatjes, waarbij er weinig overzicht is. En vaak druk. Drukker dan de Almeerse straten, me dunkt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Volgende les naar Laren en dat scheen nogal bijzonder te zijn ofzo.. iemand ervaring mee?
Daar les ik elke week (nouja, Laren, Blaricum, Hilversum enz.)quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Robin__ het volgende:
Volgende les naar Laren en dat scheen nogal bijzonder te zijn ofzo.. iemand ervaring mee?
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend kleine straatjes, waarbij er weinig overzicht is. En vaak druk. Drukker dan de Almeerse straten, me dunkt.
ik heb wel dat ik soms te laat rem en daardoor te dicht op mijn voorganger sta bij een verkeerslicht ofzo, maar verder heb ik niet echt moeite met remmenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Ben ik de enige die remmen moeilijk vind?
hoeveel lessen heb je gehad? in het begin had ik ook wel eens dat ik de rem te hard indrukte, maar daarna niet meer nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Ben ik de enige die remmen moeilijk vind?
Ik heb nu 3 lessen gehad, bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je gehad? in het begin had ik ook wel eens dat ik de rem te hard indrukte, maar daarna niet meer nee.
2 tips: Zorg dat je stoel iets naar achter staat (of naar voren) zodat je met je been geleidelijk kunt remmen en dus niet met je hele voet op het rempedaal staat. En zorg dat je makkelijke schoenen aan hebt met dunne zolen. Zo heb je meer gevoel in je voet. Ik rij eigenlijk nog steeds met mijn zomerschoenen want heb ik wat meer gevoel in zodat ik de pedalen goed voel. Als ik mijn winterschoenen met wat dikkere zool aanheb voel ik de pedalen soms niet onder mijn voet!
succes ermee!![]()
balen zegquote:Op donderdag 24 november 2005 10:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Godver
Gezakt
(wel terecht, ik voel me niet genaaid door de examonator ofzo, eerst 5 min zat ik gewoon zóóó te kutten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |