Ik bedoel wel BNOR, maar je moet nu eenmaal na 4 keer gewoon examen, daar examen doen. En dat ik steeds zakte had niet te maken met zenuwen, maar steeds weer wat kleinigheidjes.quote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ow, bedoel je niet BNOR examen dan?
Ze zijn wel iets soepeler en houden wat meer rekening met de spanning.. als je niet zenuwachtig bent gewoon zeggen van wel dusquote:Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel BNOR, maar je moet nu eenmaal na 4 keer gewoon examen, daar examen doen. En dat ik steeds zakte had niet te maken met zenuwen, maar steeds weer wat kleinigheidjes.
Op wat voor fouten ben je steeds gezakt?quote:Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel BNOR, maar je moet nu eenmaal na 4 keer gewoon examen, daar examen doen. En dat ik steeds zakte had niet te maken met zenuwen, maar steeds weer wat kleinigheidjes.
zebrapadquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
voetgangers hebben voorrang als ze op dezelfde weg als jij lopen en rechtdoor willen en jij wilt afslaan (bv rechtsaf, dan moet je de voetganger voorlaten gaan).
Verder hebben ze eigk nooit voorrang
Een al eerder genoemd ezelsbruggetje:quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
voetgangers hebben voorrang als ze op dezelfde weg als jij lopen en rechtdoor willen en jij wilt afslaan (bv rechtsaf, dan moet je de voetganger voorlaten gaan).
Verder hebben ze eigk nooit voorrang
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=239quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Nou ja als ze soepeler zijn. Op welke manier soepeler?
Dan maar in dit deeltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als het dit tempo blijft houden dan gaat het niet meer lukken denk ik
ok die ga ik onthouden.. ik heb zo'n cd met oefen exames, en iedere keer denk ik het te weten.. en dan is het toch weer foutquote:Op maandag 19 december 2005 16:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een al eerder genoemd ezelsbruggetje:
Kijk je een voetganger in zn oor dan rij je door.
Zie je een voetganger van opzij geef dan gas bij.
(Haaientanden) Verleen Voorrang, Vergeet Voetgangers.
-edit- Een voetganger op een zebrapad heeft altijd voorrang natuurlijk.
Niet te snel antwoorden maar gewoon proberen de regels toe te passen..quote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
ok die ga ik onthouden.. ik heb zo'n cd met oefen exames, en iedere keer denk ik het te weten.. en dan is het toch weer foutthanks (ook de andere)
Examen 1: Af en toe te rustigquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Op wat voor fouten ben je steeds gezakt?
dat zijn toch geen dingen waar ze je op laten zakkenquote:Op maandag 19 december 2005 17:03 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Examen 1: Af en toe te rustig
Examen 2: Af en toe te hard
Examen 3: Bijna fout bij invoegen (geen ingreep, wel met woorden), niet in een paar wegen van rechts gekeken
Examen 4: Op een klein stukje 60 ipv 50 gereden
Nee, inderdaad, dan moet je het weel heel erg consequent doen..quote:Op maandag 19 december 2005 17:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat zijn toch geen dingen waar ze je op laten zakken
Dat lijkt me zo kut he.. na 2 keer zou ik echt moedeloos worden ben ik bangquote:Op maandag 19 december 2005 17:03 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Examen 1: Af en toe te rustig
Examen 2: Af en toe te hard
Examen 3: Bijna fout bij invoegen (geen ingreep, wel met woorden), niet in een paar wegen van rechts gekeken
Examen 4: Op een klein stukje 60 ipv 50 gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |