abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33156971
plus je levert tijdens je examen zon formulier in, die je dan daar moet ondertekenen, waar in staat dat je 'niet aan de drugs bent ' 'geen klachten hebt' 'niet recentelijk aan je ogen geopereerd bent' 'etc', soort verklaring ofzo. dus als je die ondertekent maakt t volgens mij niet uit hoe slecht je t nummerbord opleest.

ik had ook n paar letters/cijfers fout dik schamen maja, ik wist t van mezelf wel. maar ik had al een afspraak gemaakt met de oogarts voor n nieuwe meting. tijdens mn TTT was t nog erger, toen las ik t hele kenteken verkeerd op! ik d8 nu gaat alles niet meer door, maar t viel me. ze zei 't kan zijn dat je tijdens je exmaen dan niet direct je rijbewijs krijgt, maar dat t dan eerst door de juridische molen ofzo moet', maja dat is alleen in extreme gevallen denk ik.

ohja, komen we ook nog t roelatie lijstje te staan dan? (lees: in de lijst met geslaagden van 2005)

oh wat een dillema dan weer he, ik was dus vrijdagmorgen geslaagd, en dan wil je zo graag bier drinken met je maten smiddags, maarja, je wilt ook graag savonds nog ff rijden, en dat gaat niet samen damn wat irri haha
pi_33158469
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef johnneman het volgende:

[..]

gaat je rijles dan niet door? vind ik wel vreemd hoor
De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uit

Komende week voor tweede keer afrijden... Hoop dat het CBR m'n examen niet aflast!
pi_33158567
waarom zouden rijlessen niet door gaan? Je moet toch ook leren rijden in de sneeuw? Overigens gaat mijn rijles vanmiddag om half 4 wel gewoon door.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33158672
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uit

Komende week voor tweede keer afrijden... Hoop dat het CBR m'n examen niet aflast!
Hmmm.. is die sneeuw dan zo plaatselijk?? Hier nauwelijks last van sneeuw..
pi_33158704
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hier ook niet.
pi_33158777
het sneeuwt/sneeuwde vooral in 't oosten van 't land dacht ik..

ik moest vandaag lessen en 't had beetje gesneeuwd en was wel fijn om dat een keer mee te maken want op een gegeven moment wilde ik een bocht maken en draaide m'n stuur alleen de auto ging gewoon rechtdoor! toch wel fijn om dat keertje mee te maken vind ik
pi_33158795
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef livefortoday het volgende:
ik moest vandaag lessen en 't had beetje gesneeuwd en was wel fijn om dat een keer mee te maken want op een gegeven moment wilde ik een bocht maken en draaide m'n stuur alleen de auto ging gewoon rechtdoor! toch wel fijn om dat keertje mee te maken vind ik
Dat kun je idd beter met lessen meemaken voor 't eerst dan wanneer je alleen in de auto zit.
pi_33161799
Jah m,n rijles ging wel door gelukkig!
Had op de A35 bij enschede dikke sneeuwbui, maar het bleef verder niet liggen. Wel fijn om dat ook een keer te ervaren, werd alleen wel para van al die sneeuwvlokjes die op je af dwarrelen.

Maar het ging vandaag echt zwaar relaxed...nog een paar puntjes ter verbetering.
Goed de kruising op kijken, besluitvaardiger zijn. Verder gaat het rijden goed.
Zo beroerd als het dinsdag ging zo goed ging het nu. Moest weer naar de Universiteit rijden..en reed er nu zo heen, met het idee "hoe heb ik dit dinsdag zo kunnen verknallen" .
Maar goed ik heb nu weer een beter gevoel naar m,n examen toe.

Dinsdagavond nog lessen, en dan nog de woensdagochtend en dan 13.05 afrijden....heb er zin in
pi_33161916
succes missblack
pi_33162108
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik les in Drenthe (daar ben ik begonnen met rijlessen, toen ik nog bij m'n ouders woonde ).
Dus denk wel dat het plaatselijk is ja!
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:05:38 #261
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_33162931
Vandaag mijn eerste rijles gehad, erg leuk en het ging best makkelijk 27 december weer om 12.00... benieuwd hoe het verder gaat...
pi_33167321
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik hoop toch nog wel in dit deeltje mn rijbewijs te hebben
Als het dit tempo blijft houden dan gaat het niet meer lukken denk ik
pi_33167603
:p topic is nog geen week oud!
pi_33167756
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef missblack het volgende:
Jah m,n rijles ging wel door gelukkig!
Had op de A35 bij enschede dikke sneeuwbui, maar het bleef verder niet liggen. Wel fijn om dat ook een keer te ervaren, werd alleen wel para van al die sneeuwvlokjes die op je af dwarrelen.

Maar het ging vandaag echt zwaar relaxed...nog een paar puntjes ter verbetering.
Goed de kruising op kijken, besluitvaardiger zijn. Verder gaat het rijden goed.
Zo beroerd als het dinsdag ging zo goed ging het nu. Moest weer naar de Universiteit rijden..en reed er nu zo heen, met het idee "hoe heb ik dit dinsdag zo kunnen verknallen" .
Maar goed ik heb nu weer een beter gevoel naar m,n examen toe.

Dinsdagavond nog lessen, en dan nog de woensdagochtend en dan 13.05 afrijden....heb er zin in
Dat heb ik ook regelmatig. Vorige les ging best kut, maar als ik reed zoals bij m'n laatste les dat slaag ik wel. Het is maar een momentopname van nog geen half uur... je moet het gewoon meehebben. Succes
pi_33168001
Kunnen jullie het BTW allemaal goed vinden met je rij-instructeur? Die van mij is echt relaxed..blijft altijd rustig en wordt nooit echt boos. Neemt je ook nooit wat kwalijk ( ja domme fouten wel natuurlijk). Kan ook wel leuk met hem babbelen ondanks dat ie al een heel stuk ouder is dan mij.

Vandaag in blij dat ik rij zag ik wel een hele lekkere rij-instructeur... hahahaha
Zou niet goed zijn voor mij
pi_33174911
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Feli!!! Hoeveelste keer afrijden was dit?
[..]

Feli!!!

Gaat goed hier de laatste tijd, allemaal mensen die slagen!
Alles in 1 x gehaald
pi_33191233
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Jay-Pee het volgende:
yeah ik heb em ook gehaald vandaag, rijbewijs B
18 oktober begonnen met lessen
11 november theorie
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef johnneman het volgende:
yeah ik ben geslaagd goed he?! wohoo!
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Ik heb hem! ! ! me rijbewijs
Vandaag gehaald
Gefeliciteerd jullie 3

Mijn rijles ging best goed, af en toe nog wel dat ik te hard een kruising naderde, maar had er wel goed gevoel over

En ook bijvoorbeeld met invoegen op snelweg, ga ik meestal al aan het begin van invoegstrook naar links, maar instructeur had gezegd dat ik beter wat langer kan doorrijden zodat het andere verkeer aan mij kan wennen en ik niet gelijk voor hun auto beuk en dat deed ik ook een stuk beter

Alleen af en toe dus nog mevrouw Schumacher, en dat moet er toch wel uit, want is voor andere mensen ook wel beetje schrikken als iemand zo hard op je af komt rijden op een kruising

[ Bericht 14% gewijzigd door _Hestia_ op 18-12-2005 15:18:24 ]
pi_33191299
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef missblack het volgende:
Kunnen jullie het BTW allemaal goed vinden met je rij-instructeur? Die van mij is echt relaxed..blijft altijd rustig en wordt nooit echt boos. Neemt je ook nooit wat kwalijk ( ja domme fouten wel natuurlijk). Kan ook wel leuk met hem babbelen ondanks dat ie al een heel stuk ouder is dan mij.

Vandaag in blij dat ik rij zag ik wel een hele lekkere rij-instructeur... hahahaha
Zou niet goed zijn voor mij
Ik kan kiezen uit 2 rij-instructeurs, op dinsdagavond en donderdagavond lest Youri en op de andere tijden de rij-instructeur waar ik het meest les van gehad heb, maar ik vind lessen met Youri een stuk prettiger en leuker, dus probeer nu zoveel mogelijk op dinsdag- of donderdagavond te rijden

Niet dat die andere instructeur niks is ofzo, maar die is al een stuk ouder en Youri is jong en gezellig enzo
pi_33196510
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Sylvana het volgende:

Alleen af en toe dus nog mevrouw Schumacher, en dat moet er toch wel uit, want is voor andere mensen ook wel beetje schrikken als iemand zo hard op je af komt rijden op een kruising
Hoe bizar hard kom jij aanrijden dan
pi_33196768
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef missblack het volgende:
Oh ja hoor, meestal wel iig, in principe is alles wat je doet prima, en zo niet komen we nog wel een keer terug, hoewel de lat langzaam aan toch wel hoger gaat (dat hij dus opmerkingen maakt een minuut nadat je een fout hebt gemaakt enzo) maar dat vind ik wel prettig, denk dat ik anders ook erg laks zou worden af en toe wel leuke gespreken (maar tijdens de eerste lessen meer dan tegenwoordig, maar dat maakt me niet heel veel uit) Heel vaak vertelt ie precies wat ik me op dat moment afvraag dus dat is ook mooi.

'ja wanneer niet dan'

Ik ben nog al eigenwijs en moet me vaak inhouden om niet in discussie te gaan (of iemand ver genoeg was om voorrang te nemen enzo.. maarja daar schiet niemand wat mee op)
pi_33198610
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Hoe bizar hard kom jij aanrijden dan
wou net zeggen, op plekken waar je kruispunten hebt mag je toch maar 50 (bebouwde kom etc)
pi_33198634
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Oh ja hoor, meestal wel iig, in principe is alles wat je doet prima, en zo niet komen we nog wel een keer terug, hoewel de lat langzaam aan toch wel hoger gaat (dat hij dus opmerkingen maakt een minuut nadat je een fout hebt gemaakt enzo) maar dat vind ik wel prettig, denk dat ik anders ook erg laks zou worden af en toe wel leuke gespreken (maar tijdens de eerste lessen meer dan tegenwoordig, maar dat maakt me niet heel veel uit) Heel vaak vertelt ie precies wat ik me op dat moment afvraag dus dat is ook mooi.

'ja wanneer niet dan'

Ik ben nog al eigenwijs en moet me vaak inhouden om niet in discussie te gaan (of iemand ver genoeg was om voorrang te nemen enzo.. maarja daar schiet niemand wat mee op)
dat heb ik ook wel vaak ja. Kom je bij een kruispunt, komt er redelijk ver nog een auto van rechts aan waar je nog makkelijk voor kunt, moet je toch stoppen van je instructeur
pi_33199253
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef Repeat het volgende:

[..]

wou net zeggen, op plekken waar je kruispunten hebt mag je toch maar 50 (bebouwde kom etc)
ja, maar ik rij dus net zo lang 50 tot ik vlakbij het kruispunt ben en dan ga ik hard remmen Terwijl ik van me instructeur dus eerder moet beginnen met zachter rijden/ remmen
pi_33199725
ja daar heb ik ook last van. ik heb 3 aandachtspunten:
  • binnenspiegel in de gaten houden bij afremmen e.d.
  • positie op de weg
  • de kruispunten dieper inkijken.

woensdag TTT
  • 'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_33199864
    op wat voor dagen kan je trouwens allemaal examen doen? Ook op zaterdag bv? En kan het ook wat later, ik hoor hier nl iedereen altijd over best vroege examens, maar kan het bv ook om 16.00 oid?
    pi_33201491
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 20:16 schreef Repeat het volgende:
    op wat voor dagen kan je trouwens allemaal examen doen? Ook op zaterdag bv? En kan het ook wat later, ik hoor hier nl iedereen altijd over best vroege examens, maar kan het bv ook om 16.00 oid?
    cbr is geen rijschool die ook op zaterdag open is, overheid, moet genoeg zeggen toch?

En rond 16:00 is er al kans op file dus rond die tijd zullen ze waarschijnlijk geen examen meer afnemen. Want het is niet te zien of jij wel goed kan invoegen als alles 50 rijdt.
    'The Less you know, The more you believe'
    pi_33201725
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

cbr is geen rijschool die ook op zaterdag open is, overheid, moet genoeg zeggen toch?

En rond 16:00 is er al kans op file dus rond die tijd zullen ze waarschijnlijk geen examen meer afnemen. Want het is niet te zien of jij wel goed kan invoegen als alles 50 rijdt.
    ik had mijn TTT om 10 voor 4, maar dat was al overwerken voor hun, normaal is 10 voor 3 ofzo laatste tijd
    pi_33202863
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik had mijn TTT om 10 voor 4, maar dat was al overwerken voor hun, normaal is 10 voor 3 ofzo laatste tijd
    ja mijn 1e examen was om 10 voor 3. maar ik heb ook wel iets gehoord over examens op zaterdag ja. maar misschien is dat duurder?
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_33203748
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

ja mijn 1e examen was om 10 voor 3. maar ik heb ook wel iets gehoord over examens op zaterdag ja. maar misschien is dat duurder?
    dat heb ik echt nog nooit gehoord, dat ze op zaterdag examens afnamen
    pi_33206256
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gefeliciteerd jullie 3
    En bedankt
    pi_33206546
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En bedankt
    sorry, dacht dat ik die pagina al gelezen had, jij ook heel erg gefeliciteerd met je rijbewijs
    pi_33206687
    shit das best kut, want ik zit toch met mn studie en stage ed
      maandag 19 december 2005 @ 00:01:02 #283
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_33207412
    Ik zit er aan te denken om voor mn BE rijbewijs te gaan, weet iemand wat die lessen kosten? Over het algemeen evenveel als een normale rij les? En hoe lang (aantal lessen dus) doet een gemiddeld persoon over dat rijbewijs?
      maandag 19 december 2005 @ 00:11:35 #284
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_33207663
    ik rij nu een maandje taxi, maar merk wel dat ik een heel stuk beter ben gaan rijden. Gaat veel meer automatisch enzo, soepeler (moet wel met klanten)

zit toch op 200-300 km per dienst, 3-4 diensten per week, dus zon 700km per week
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_33208461
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef MewBie het volgende:
    Ik zit er aan te denken om voor mn BE rijbewijs te gaan, weet iemand wat die lessen kosten? Over het algemeen evenveel als een normale rij les? En hoe lang (aantal lessen dus) doet een gemiddeld persoon over dat rijbewijs?
    vaak vind je zo'n dagcursus. dan begin je sochtends. tussen de middag lunch en dan aan het eind van de dag afrijden. kost zo'n 500 euro? ff gezocht:
    Dagopleiding ¤ 434.25
    Bestaande uit:
    - 6 praktijklessen à 60 minuten
    - 1 CBR praktijkexamen
    - 1 gebruik combinatie tijdens examen
    - Examen Verzekering

2 Daagse opleiding ¤ 624.25
    Bestaande uit:
    - 11 praktijklessen à 60 minuten
    - 1 CBR praktijkexamen
    - 1 gebruik combinatie tijdens examen
    - Examen Verzekering
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_33210827
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Repeat het volgende:
    shit das best kut, want ik zit toch met mn studie en stage ed
    1 dagje vrij nemen is toch niet erg...?
    pi_33212953
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 08:05 schreef Raissa het volgende:

[..]

1 dagje vrij nemen is toch niet erg...?
    1 ochtend zou voldoende moeten zijn, alhoewel je dan de rest van de dag hyper of depri bent
    'The Less you know, The more you believe'
    pi_33213688
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 11:01 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

1 ochtend zou voldoende moeten zijn, alhoewel je dan de rest van de dag hyper of depri bent
    Ja, lijkt me niet zo'n probleem je bent tenslotte ook weleens ziek
    pi_33213778
    Zonet mn laatste rijles gehad, ben benieuwd hoe het woensdag om 14:00 uur gaat..

Heb niet echt zin Maar zou wel leuk kerstcadeautje zijn
    pi_33214159
    ben je al zenuwachtig voor het examen?
    Ik was voor m'n 1e examen wel erg zenuwachtig alleen toen ik begon te rijden viel het allemaal wel mee, maar ben nu wat minder zenuwachtig dan vorige keer omdat ik weet wat ik kan verwachten, wel heb ik er ook niet echt zin in ofzo, kweet ook niet waarom maar ik wil gewoon dat papiertje halen!
    pi_33214721
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 12:17 schreef livefortoday het volgende:
    ben je al zenuwachtig voor het examen?
    Ik was voor m'n 1e examen wel erg zenuwachtig alleen toen ik begon te rijden viel het allemaal wel mee, maar ben nu wat minder zenuwachtig dan vorige keer omdat ik weet wat ik kan verwachten, wel heb ik er ook niet echt zin in ofzo, kweet ook niet waarom maar ik wil gewoon dat papiertje halen!
    Ben niet super zenuwachtig, voel een lichte spanning, dat is alles..

Gek genoeg was ik voor mn TTT veel zenuwachtiger, denk dat het komt omdat ik nu een beetje weet wat ik kan verwachten..

Hoop voor je dat je dat mooie roze papiertje mag ophalen!!
    pi_33214945
    mijn kutinstructeur moet zonodig met vakantie 3 weken.....dus heeft hij me examen pas laat jan ingeplanned....fuck him :|
    lekker nog zeker 2 extra lessen cashen
      maandag 19 december 2005 @ 13:21:45 #293
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_33215335
    Hmm was ik dit topic weer vergeten nu zit ie alweer bijna vol, mgoed. Ik lees hierboven van alles over sneeuw, en ik heb zaterdagochtend ook in een sneeuwbui (en door de al gevallen sneeuw) gereden. Ik dacht dat het vet kut zou gaan, maar het viel nog redelijk mee.
    Morgen nog 2 uurtjes, woensdagochtend 1 uurtje en dan om 9:00 gaan we er voor... zucht, sommige dingen gaan nog steeds vet slecht Met name de bijzondere verrichtingen
    Seriously!?
    pi_33215478
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef Raissa het volgende:Maar zou wel leuk kerstcadeautje zijn
    Idd, zou absoluut 'n leuk cadeautje zijn , same here!
    pi_33216434
    kut, mn instructeur belde net, had iemand morgen examen en wilde daarvoor nog snel even een lesje inplannen. Of dat vanavond kon, ipv mijn les naja heb maar ja gezegd, nu ga ik donderdag en vrijdag
    pi_33217718
    ik heb donderdag om half 1 weer rijles, dat vind ik echt zo'n relaxte tijd
    pi_33218999
    Ey people,

Ik heb woensdag aanstaande voor het eerst het zogenaamde "Staatsexamen". Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben (of ervaringen van anderen kennen). Hoe gaat het hier aan toe? Is het "makkelijker" je rijbewijs te halen. Waar letten ze vooral op etc etc. Overspoel me met info .
    pi_33219016
    Makkelijker is het natuurlijk niet. Je hebt alleen meer tijd en ze proberen je minder zenuwachtig te laten zijn ed.
    pi_33219081
    Ja maar ik ben helemaal niet super zenuwachtig haha. Wat is dan het voordeel van zoiets.
    pi_33219224
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
    Ja maar ik ben helemaal niet super zenuwachtig haha. Wat is dan het voordeel van zoiets.
    ow, bedoel je niet BNOR examen dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')